Donald F. Duck Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 (bewerkt) @Hierboven: die stond er al lang op, moet je maar naar de post daaronder kijken van mij Rickyboy30, je police.wtf komt eraan. Edit: ik heb geen programma om die .img te openen... Bewerkt: 22 april 2009 door Donald F. Duck Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 (bewerkt) Vehicles.img van GTA IV a.u.b!Je hebt er eventjes op moeten wachten, maar hier heb je 'm dan eindelijk. Mijn excuses maar hij is al gepost :# EDIT @ hierboven: Spark IV Bewerkt: 22 april 2009 door Rickyboy30 Reageren
M.J. Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 van GTASA comet.txd comet.dff bedankt alvast! Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 (bewerkt) Ok, deze bestanden komen er dus aan: Rickyboy30GTA IV\pc\models\cdimages\vehicles.imgpolice.wft M.J. GTA San Andreas\models\gta3.imgcomet.dff GTA San Andreas\models\gta3.imgcomet.txd Edit: Verdorie, zeurt die SparkIV dat ik geen supported GTAIV.exe heb Misschien door die patch 3... ik zal eens kijken voor een update Edit2: Nu een versie gedownload die (hopelijk) patch 3 toelaat... Edit3: Ok, hij werkt, maar het bestand was police.wft ipv .wtf Ze komen eraan Naam Rickyboy30 RAR Verwacht ca. -- :-- Upload Verwacht ca. -- :-- Upload klaar op 20:54:08 Bestandsinformatie Naam bestand bestanden_rickyboy_2.rar Inhoud RAR police.wft Bestandsgrootte 447 kB Originele grootte 454 kB Link Megaupload Naam M.J. RAR Verwacht ca. -- :-- Upload Verwacht ca. -- :-- Upload klaar op 20:54:16 Bestandsinformatie Naam bestand bestanden_m.j._2.rar Inhoud RAR comet.dff/comet.txd Bestandsgrootte 82 kB Originele grootte 210 kB Link Megaupload Bewerkt: 22 april 2009 door Donald F. Duck Reageren
MegaPilot Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Geplaatst: 23 april 2009 (bewerkt) Hallo, er is iets mis met m'n Vice City handling, herinstalleren loste het probleem niet op. Kan ik alstublieft de originele handling van Vice City krijgen? Alvast bedankt. Mvg, MP. Edit: Probleem opgelost, laat maar zitten! Bewerkt: 23 april 2009 door MegaPilot Reageren
FireFighter Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 Ik zoek het originele rustler.dff bestand. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Geplaatst: 26 april 2009 (bewerkt) Ik zoek het originele rustler.dff bestand. bmycr.dff, aub (GTASA) Komt eraan! Naam FireFighter RAR Verwacht ca. -- :-- Upload Verwacht ca. -- :-- Upload klaar op 17:22:44 Bestandsinformatie Naam bestand bestanden_firefighter.rar Inhoud RAR rustler.dff Bestandsgrootte 54 kB Originele grootte 148 kB Link Megaupload Naam M.J. RAR Verwacht ca. -- :-- Upload Verwacht ca. -- :-- Upload klaar op 17:22:48 Bestandsinformatie Naam bestand bestanden_m.j._3.rar Inhoud RAR bmycr.dff Bestandsgrootte 39 kB Originele grootte 86 kB Link Megaupload Bewerkt: 26 april 2009 door Donald F. Duck Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Geplaatst: 26 april 2009 Ik zoek het originele rustler.dff bestand. bmycr.dff, aub (GTASA) Komt eraan! Naam FireFighter RAR Verwacht ca. -- :-- Upload Verwacht ca. -- :-- Upload klaar op 17:22:44 Bestandsinformatie Naam bestand bestanden_firefighter.rar Inhoud RAR rustler.dff Bestandsgrootte 54 kB Originele grootte 148 kB Link Megaupload Naam M.J. RAR Verwacht ca. -- :-- Upload Verwacht ca. -- :-- Upload klaar op 17:22:48 Bestandsinformatie Naam bestand bestanden_m.j._3.rar Inhoud RAR bmycr.dff Bestandsgrootte 39 kB Originele grootte 86 kB Link Megaupload NOG BEDANKT VOOR HET POLICE.WTF BESTAND! Reageren
JustNobody999 Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Geplaatst: 26 april 2009 Heeft iemand de originele american.gxt van gta IV nog, ben vergeten mijn te backuppen en heb de originele terug nodig. Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Geplaatst: 26 april 2009 (bewerkt) Heeft iemand de originele american.gxt van gta IV nog, ben vergeten mijn te backuppen en heb de originele terug nodig. yup komt eraan hoor moet ik wel even kijken of ik niet de Nederlandse vertaling stuur, want die is secret EDIT: http://www.megaupload.com/?d=5JI94NL2 Bewerkt: 26 april 2009 door Rickyboy30 Reageren
JustNobody999 Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Geplaatst: 26 april 2009 Heeft iemand de originele american.gxt van gta IV nog, ben vergeten mijn te backuppen en heb de originele terug nodig. yup komt eraan hoor moet ik wel even kijken of ik niet de Nederlandse vertaling stuur, want die is secret EDIT: http://www.megaupload.com/?d=5JI94NL2 Bedankt, nu kan ik weer verder Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Geplaatst: 26 april 2009 Heeft iemand de originele american.gxt van gta IV nog, ben vergeten mijn te backuppen en heb de originele terug nodig. yup komt eraan hoor moet ik wel even kijken of ik niet de Nederlandse vertaling stuur, want die is secret EDIT: http://www.megaupload.com/?d=5JI94NL2 Bedankt, nu kan ik weer verder graag gedaan Reageren
GT-Aap Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 Ik ben op zoek naar: -huntley.dff en .txd -de carcols, carmods, handling en vechiles datalines Alvast bedankt! Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 Ik ben op zoek naar:-huntley.dff en .txd -de carcols, carmods, handling en vechiles datalines Alvast bedankt! GTA IV? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.