GT-Aap Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 Ik ben op zoek naar:-huntley.dff en .txd -de carcols, carmods, handling en vechiles datalines Alvast bedankt! GTA IV? Nee, San Andreas. Sorry dat het er niet bij stond! Reageren
FireFighter Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 (bewerkt) ! SPOED ! Grand Theft Auto: San Andreas Ik zoek het volgende: De bestanden van van de Bat (Honkbalknuppel), dat zijn: bat.txd bat.dff erg bedankt! Bewerkt: 27 april 2009 door FireFighter Reageren
GT-Aap Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 ! SPOED ! Grand Theft Auto: San Andreas Ik zoek het volgende: De bestanden van van de Bat (Honkbalknuppel), dat zijn: bat.txd bat.dff erg bedankt! Hier zijn je bestanden. Veel plezier ermee! Bat.zip Reageren
Forumrunner Geplaatst: 29 april 2009 Rapport Geplaatst: 29 april 2009 [sA] Ik moet de jetpack.dff en de jetpack.txd hebben. Ik ben de backup vergeten . Reageren
Forumrunner Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Geplaatst: 30 april 2009 ERGE SPOED[sA] LAe2.ipl C:----Program Files--------Rockstar Games--------San Andreas---------Data-----maps----LA Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Geplaatst: 30 april 2009 (bewerkt) [sA] Ik moet de jetpack.dff en de jetpack.txd hebben. Ik ben de backup vergeten . ERGE SPOED[sA]LAe2.ipl C:----Program Files--------Rockstar Games--------San Andreas---------Data-----maps----LA Ze komen eraan! Ik zet ze in één rar ivm zelfde naam. Naam Forumrunner RAR Verwacht ca. -- :-- Upload Verwacht ca. -- :-- Upload klaar op 10:39:32 Bestandsinformatie Naam bestand bestanden_forumrunner.rar Inhoud RAR jetpack.dff, jetpack.txd, LAe2.ipl Bestandsgrootte 28 kB Originele grootte 91 kB Link Megaupload Bewerkt: 30 april 2009 door Donald F. Duck Reageren
Richard_Alfring Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Geplaatst: 30 april 2009 Heeft iemand voor mij de orginele countn2.IDE en de orginele countn2.ipl het is voor gta sa. Alvast Bedankt Reageren
dutchboy112 Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Geplaatst: 30 april 2009 heeft iemand een ongemod San Fiero police car? (ik heb namelijk wat verkeerds gedaan ik zie het voertuig nu niet meer ) Reageren
K.O. Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Geplaatst: 30 april 2009 (bewerkt) Komen ze: Heeft iemand voor mij de orginele countn2.IDE en de orginele countn2.iplhet is voor gta sa. Alvast Bedankt heeft iemand een ongemod San Fiero police car?(ik heb namelijk wat verkeerds gedaan ik zie het voertuig nu niet meer ) copcarsf.rar Bewerkt: 1 mei 2009 door K.O. Reageren
Amigo48 Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Geplaatst: 30 april 2009 IMG IS NIET MEER NODIG HEB SA OPNIEUW INSTALLED Reageren
Richard_Alfring Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Geplaatst: 1 mei 2009 (bewerkt) Komen ze:Heeft iemand voor mij de orginele countn2.IDE en de orginele countn2.iplhet is voor gta sa. Alvast Bedankt heeft iemand een ongemod San Fiero police car?(ik heb namelijk wat verkeerds gedaan ik zie het voertuig nu niet meer ) De countn2 file wil niet openen en er zit alleen maar de countn2.IDE en de countn2.ipl mist. je moet met winrar sturen dus dat er staat .RAR en niet .ZIP Bewerkt: 1 mei 2009 door Richard_Alfring Reageren
K.O. Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Geplaatst: 1 mei 2009 De countn2 file wil niet openen en er zit alleen maar de countn2.IDE en de countn2.ipl mist. je moet met winrar sturen dus dat er staat .RAR en niet .ZIP Dat is niet mijn schuld, maar die van GTAForum's bijlagensysteem. Dat werkt helaas niet altijd even graag mee. Ik mag overigens toch zeker zelf wel bepalen welk compressieformaat ik gebruik? Desnoods maak ik er .tar.bz2 van. Maar ik wil het best nog eens proberen hoor, zelfs in .rar, omdat je het zo lief vraagt. countn2.rar Oh, en mocht dat weer niet werken, dan heb je hier nog een extra mogelijkheid. Reageren
Richard_Alfring Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 De countn2 file wil niet openen en er zit alleen maar de countn2.IDE en de countn2.ipl mist. je moet met winrar sturen dus dat er staat .RAR en niet .ZIP Dat is niet mijn schuld, maar die van GTAForum's bijlagensysteem. Dat werkt helaas niet altijd even graag mee. Ik mag overigens toch zeker zelf wel bepalen welk compressieformaat ik gebruik? Desnoods maak ik er .tar.bz2 van. Maar ik wil het best nog eens proberen hoor, zelfs in .rar, omdat je het zo lief vraagt. countn2.rar Oh, en mocht dat weer niet werken, dan heb je hier nog een extra mogelijkheid. Dank je wel. Hij doet het weer Reageren
Arturiko Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 (bewerkt) ik zoek : garag3_lawn.txd want ik moest het met mod installer instaleren maar ik heb het replaced wie heeft een garag_lawn.txd? ik heb het al 100x uninstalleerd en weer geinstallerd.. maar niks helpt Arturiko ik zoek : garag3_lawn.txd want ik moest het met mod installer instaleren maar ik heb het replaced wie heeft een garag_lawn.txd? ik heb het al 100x uninstalleerd en weer geinstallerd.. maar niks helpt Arturiko heeft iemand misschien garag3_lawn.txd Arturiko Bewerkt: 3 mei 2009 door Dutchy3010 Triple post samengevoegd. Reageren
stubbe-lol Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 (bewerkt) IK zoek de orgineele Bestanden van Copcar_la txd en Copcar_la dff En nog voor handling COPCAR_LA ( en met die code ) ALvast bedankt.!!!! Bewerkt: 3 mei 2009 door stubbe-lol Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.