gangstyer Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 (bewerkt) Ik zoek de bufallo.txd en dff nodig snel ik kan door die auto geen mp meet spelen ben vergeten om een backup te maken Bewerkt: 9 mei 2009 door gangstyer Reageren
Wu-Zi-Mu Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 Hey, Ik heb voor GTA San Andreas het .dff en het .txd bestand van de San Fierro Garage nodig. Voor Versie 1 Dat zijn: oldgarage_sfs.dff en oldgarage_sfse.txd Deze bestanden komen uit gta3.img. Alvast Bedankt, Woozie Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 (bewerkt) Ik zoek de bufallo.txd en dff nodig snelik kan door die auto geen mp meet spelen ben vergeten om een backup te maken Komt eraan! Naam gangstyer RAR Verwacht ca. -- :-- Upload Verwacht ca. -- :-- Upload klaar op 18:45:50 Bestandsinformatie Naam bestand bestanden_gangstyer.rar Inhoud RAR buffalo.dff, buffalo.txd Bestandsgrootte 93 kB Originele grootte 222 kB Link Megaupload Bewerkt: 9 mei 2009 door Donald F. Duck Reageren
djcas Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 ik vind mijn backup niet meer terug:( handling.cfg a.u.b gta san andreas Reageren
brend5 Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 heeft iemand de orginele versie van de vehicle.ide van de bullet?? Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 (bewerkt) ik vind mijn backup niet meer terug:(handling.cfg a.u.b gta san andreas heeft iemand de orginele versie van de vehicle.ide van de bullet?? Komen er allebei aan. Naam djcas RAR Upload Upload klaar op 20:21:15 Bestandsinformatie Naam bestand bestanden_djcas.rar Inhoud RAR handling.cfg Bestandsgrootte 14 kB Originele grootte 63 kB Link Megaupload Naam brend5 RAR --- Upload --- Upload klaar op --- Bestandsinformatie Naam bestand ---- Inhoud RAR ---- Bestandsgrootte -- kB Originele grootte -- kB Link ---- 541, bullet, bullet, car, BULLET, BULLET, null, executive, 4, 0, 0, -1, 0.7, 0.75, 0 Bewerkt: 9 mei 2009 door Donald F. Duck Reageren
killermen123 Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Geplaatst: 10 mei 2009 Dat is nou al de zoveelste die dat vraagt. GTA3.img is ongeveer 1 gig, niemand gaat dat uploaden.Reïnstal is de oplossing in dit geval. Greetz Wazuup reinstal van het spel heeft absoluut geen zin als GTA3.img is aangepast Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Geplaatst: 13 mei 2009 Dat is nou al de zoveelste die dat vraagt. GTA3.img is ongeveer 1 gig, niemand gaat dat uploaden.Reïnstal is de oplossing in dit geval. Greetz Wazuup reinstal van het spel heeft absoluut geen zin als GTA3.img is aangepast Dan haal je het hele spel weg (deïnstalleren), wis je ook nog even de GTA: San Andreas map, en herinstalleer je het spel dan nog eens. Dan is het bestand zeker terug, succes! Reageren
delkash Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Geplaatst: 13 mei 2009 wil graag de datamap GTA.IMG van gta san andreas wil terug wie kan mij sturen? Email:delkash9(at) gmail DOT com Reageren
danny18 Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Geplaatst: 13 mei 2009 wil graag de datamap GTA.IMG van gta san andreas wil terug wie kan mij sturen? Email:delkash9(at) gmail DOT com Dat is al de zoveeeelste vraag voor een gta3.img er is 1 optie herinstalleren Reageren
M.J. Geplaatst: 14 mei 2009 Rapport Geplaatst: 14 mei 2009 (bewerkt) sfr1.dff, sfr2.dff sfr3.dff, vla1.dff, vla2.dff en vla3.dff (Alleen de dff is genoeg) van GTA San Andreas Bewerkt: 14 mei 2009 door M.J. Reageren
K.O. Geplaatst: 14 mei 2009 Rapport Geplaatst: 14 mei 2009 sfr1.dff, sfr2.dff sfr3.dff, vla1.dff, vla2.dff en vla3.dff (Alleen de dff is genoeg) van GTA San AndreasHier heb je de bestandjes:sfr_vla.zip (Mocht dat archief beschadigd zijn, klik dan hier) Reageren
Arturiko Geplaatst: 15 mei 2009 Rapport Geplaatst: 15 mei 2009 Vraag hier files aan dat je per ongeluk geen backup hebt van gemaakt. Er staan wel een paar regels op, wat anders zou er wel eens misbruik kunnen van gemaakt worden. Alleen aanvragen en hulp ZET ERBIJ VOOR WELKE GTA HET IS! Niet de .exe file aanvragen Ga jullie gang. GTA SA, bestand : garag_lawn.txd als je heb vind, hartelijk bedankt ........ hoe kan je mod uninstaleren ik heb een mod geinstaleerd en ik heb het eigelijk Gereplaced, met IMG, een garage .. garag_lawn.txd, je moest het instaleren en ik heb het replaced, wie heeft een garag.lawn.txd? Danku:) Reageren
Big Boss Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 Graag volgende keer de EXACTE naam van het bestand bij zetten, het kostte me enige moeite om het te vinden. garaged_lawn.txd: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.