Jump to content

Aanvraag Bestanden/Data van GTA

Recommended Posts

• Reacties 2.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• K.O.

159

• -Matthijs-

113

• Donald F. Duck

89

• Ghost_Rider

89

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Even gekeken met de de Ped Editor.

• wmyri
  • vmaff1
  • vmaff2
  • vmaff3
  • vmaff4
  • shmycr

Dit hoort trouwens niet hier, maar in het "Hoe heet deze TXD topic".

Edit: Oeps, Vice City. Deze zijn van San Andreas.

Bewerkt: door Big Boss
Geplaatst:

hi ik ben nieuw en ik heb deze 4 files helemaal vernield dus vraag ik of iemand ze a.u.b wil uploade dit zijn de namen:

hydra.txd

hydra.dff

hunter.txd

hunter.dff

voor san andreas je vindt ze in gta3.img(wel openen met img tool he)

dude mijn winrar zegt dat hij corrupt is kan je hem opnieuw uploade of weet je hoe ik dit fix en ik krijg aleen hyrda

Bewerkt: door lollietje
Geplaatst:

GTA SA V2 (gepatched naar V1)

Ik heb wat sound mods gedaan maar ben over 1 niet tevreden en de andere laat de game crashen. Een beetje domme gedachte met te denken dat dit geen backups zou vereisen maar ik ben nu op zoek naar:

Uit GENRl

Sound_001 & Sound_002 uit bank_001

Sound_001, Sound_002 & Sound_003 uit bank_002

Sound_001 & Sound_002 uit bank_077

Sound_001, Sound_002 & Sound_003 uit bank_078

Een complete vervangen van GENRl mag ook, maar dan moet ik enkele wel geslaagde sound mods even herinstalleren. Alvast dank!!!

Even gekeken met de de Ped Editor.

• wmyri
  • vmaff1
  • vmaff2
  • vmaff3
  • vmaff4
  • shmycr

Dit hoort trouwens niet hier, maar in het "Hoe heet deze TXD topic".

Edit: Oeps, Vice City. Deze zijn van San Andreas.

jaa daar heb ik natuurlijk niks aan :N

Bewerkt: door guib
Geplaatst:

hi ik zoek nog steeds achter hunter en hydra maar ik zou ook graag een ongemode lan.ipl hebben deze kunt u vinden in de map data/maps/LA alvast bedankt

Geplaatst:

Ik had gisteren al een vraag gesteld maar ik kan het beter anders doen. Ik ben zo dom geweest geen backups te maken alvorens dit te doen.

Binnen de volgende map: GTA San Andreas/Audio/SFX/GENRL ben ik op zoek naar alle sounds binnen Bank_001, Bank_002, Bank_077 en Bank_078

Vervanging van GENRL werkte niet en zelfs herinstallatie van GTA SA mocht niet baten. Ik heb dus echt de bewuste sounds nodig om het spel weer goed te kunnne spelen. Nu loopt het spel vast als ik in bepaalde auto's stap.

Sorry voor de dubbele post maar ik moest even aangeven dat ik met vervangen van het gehele GENRL geen stap verder kom. Berdankt alvast

Geplaatst:

ik wil nog steeds weten hoe de txd en de dff van die Forelli gasten heten in vice city.

weet iemand dit????

hi ik zoek nog steeds achter hunter en hydra maar ik zou ook graag een ongemode lan.ipl hebben deze kunt u vinden in de map data/maps/LA alvast bedankt
lollietje.zip(Mirror)
Ik had gisteren al een vraag gesteld maar ik kan het beter anders doen. Ik ben zo dom geweest geen backups te maken alvorens dit te doen.

Binnen de volgende map: GTA San Andreas/Audio/SFX/GENRL ben ik op zoek naar alle sounds binnen Bank_001, Bank_002, Bank_077 en Bank_078

Vervanging van GENRL werkte niet en zelfs herinstallatie van GTA SA mocht niet baten. Ik heb dus echt de bewuste sounds nodig om het spel weer goed te kunnne spelen. Nu loopt het spel vast als ik in bepaalde auto's stap.

Sorry voor de dubbele post maar ik moest even aangeven dat ik met vervangen van het gehele GENRL geen stap verder kom. Berdankt alvast.

Noviozone.zip(Mirror)

Mocht dat niet werken, verwijder het spel dan helemaal van je computer en installeer het vervolgens weer opnieuw. Een herinstallatie overschrijft lang niet altijd alle bestanden namelijk. Weet je trouwens zeker dat het aan de geluidsbestanden ligt? Wanneer een vervanging van de hele GENRL map niet werkt, lijkt het me eigenlijk sterk dat het nog aan die geluidsbestanden kan liggen.

ik wil nog steeds weten hoe de txd en de dff van die Forelli gasten heten in vice city.

weet iemand dit????

Nee. Bewerkt: door K.O.
Geplaatst:
lollietje.zip(Mirror)

Sorry voor de dubbele post maar ik moest even aangeven dat ik met vervangen van het gehele GENRL geen stap verder kom. Berdankt alvast.

Noviozone.zip(Mirror)

Mocht dat niet werken, verwijder het spel dan helemaal van je computer en installeer het vervolgens weer opnieuw. Een herinstallatie overschrijft lang niet altijd alle bestanden namelijk. Weet je trouwens zeker dat het aan de geluidsbestanden ligt? Wanneer een vervanging van de hele GENRL map niet werkt, lijkt het me eigenlijk sterk dat het nog aan die geluidsbestanden kan liggen.

weet iemand dit????

Nee.

Ik heb de game opnieuw geïnstalleerd op een andere locatie en werkt dus weer. Ik blijf voortaan van de geluidsbestanden maar af. Dit keer meteen wel een totaalbackup gemaakt;) Dank in ieder geval!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...