thunder12 Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 (bewerkt) Kan iemand voor mij a.u.b. de volgende bestanden uploaden - knifecur.dff en .txd - bullet.dff en .txd - washing.dff en .txd - stretch.dff en .txd - vincent.dff en .txd - infernus.dff en .txd - greenwoo.dff en .txd - admiral.dff en .txd alvast bedankt :dans: -voor gta sa- Bewerkt: 7 juni 2009 door thunder12 Reageren
game~skater Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 zou ik de .dff en .txt van de desert eagle mogen..? sa natuurlijk alvast bedankt:) Reageren
MFCL Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 (bewerkt) Hier is de eagle eagle.rar Bewerkt: 18 juni 2009 door MFCL Reageren
Thomgt4 Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 (bewerkt) heeft echt niemand een link of het hele bestand, ik heb het over een ongemodde gta3.img. ik weet dat die zeer groot is maar mij gta doet het helemaal niet meer en ik heb geen cd meer (te veel krassen) voor gta san andreas Bewerkt: 19 juni 2009 door Thomgt4 Reageren
Beagle Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 Sorry, maar dit kunnen we echt niet doen. Je zal dan echt een nieuwe San Andreas moeten kopen of lenen van een vriend. Reageren
Mevin Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 (bewerkt) Voor GTA IV visualsettings Te vinden in :\Program Files\Rockstar Games\GTA4\Grand Theft Auto IV\common\data Bij voorbaat dank Mvg. Mevin Niet meer nodig Bewerkt: 9 juli 2009 door Mevin Reageren
fricoandello Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 (bewerkt) Ik zoek de orginele files van de greenwood uit GTA San Andreas. Het gaat om de greenwoo.dff en de greenwoo.txd Ik zou heel blij zijn deze weer te ontvangen Bewerkt: 21 juni 2009 door fricoandello Reageren
Dexist Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 (bewerkt) hey ik zoek voor gta san andreas een bestandje namelijk timecyc.dat bestandje in de map gtasa/data. alavast bedankt laat maar al klaar Bewerkt: 30 juni 2009 door xSANx-xERWINx Reageren
..::Dracula::.. Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 ik zoek de bestanden: vorbisFile.dll vorbishooked.dll vorbis.dll van GTA:SA Reageren
Woody268 Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 hallo, heeft er iemand copbike.txd en copbike.dff? grts Reageren
..::Dracula::.. Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 (bewerkt) Ik zoek de orginele files van de greenwood uit GTA San Andreas. Het gaat om de greenwoo.dff en de greenwoo.txd Ik zou heel blij zijn deze weer te ontvangen Ik kan deze niet vinden,weet je zeker dat hij bij GTA:SA hoort? hallo,heeft er iemand copbike.txd en copbike.dff? grts zelfde verhaal,ik herinstaleer even mijn GTA:SA,dan hoef ik de vorbis bestanden ook niet edit:ik kan ze echt nergens vinden:S Bewerkt: 3 juli 2009 door ..::Dracula::.. Reageren
FireFighter Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Geplaatst: 4 juli 2009 (bewerkt) GTA SAN ANDREAS Ik zoek de originele knifecur.ddf en knifecur.txd, en de originele chnsaw.dff en de chnsaw.txd . ERG BEDANKT ALVAST Stuur a.u.b een PB met de bestanden als het mogelijk is! Ik heb de bestanden niet langer nodig! Bewerkt: 5 juli 2009 door FireFighter Reageren
Bayside Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 (bewerkt) Ik zal even alles wat sinds 1 juli aangevraagd is uploaden, wacht even. Als je het voor 1 juli hebt aangevraagd, post het dan nog een keer, dan upload ik dat ook even.. EDIT: @Dracula, het bestand vorbishooked.dll kon ik niet vinden :$ Bewerkt: 8 juli 2009 door Bayside Reageren
p-p Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 hoi, ik heb de noobmode geïnstalleerd maar nou doet gta SA het niet meer als ik hem opstart... ik heb versie 2... het enige wat ik vergeten ben is dus een backup maken want daar kwam ik as achter dat ik dat moest doen nadat ik noobmode had gedownload... heeft er dus iemand de ongemodde versie van GTA San Andreas versie 2?? Reageren
Beagle Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Als je een ongemodde San Andreas wil moet je opnieuw installeren. Je moet overigens je San Andreas downgraden zodat je spel niet vastloopt als je een mod installeert. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.