_Night-Men_ Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 Ik wil vwgwelcome.txd van GTA San Andreas. Hij staat in models>gta3.img. Alvast bedankt. Hij heeft het inderdaad fout gespeld, het is vgwwelcome.txd, ik heb hem gisteren nog zelf gemod en heb er toevallig een backup van: Backup Reageren
GtaGekkerd Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 Ik wil graag Gta3.img hebben voor SA Reageren
.Timothy Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 Helaas kunnen we aan die aanvraag niet voldoen, omdat 'gta3.img' een paar gigabytes groot is. Als je ons kunt vertellen welke .txd of .dff bestanden je hebt aangepast, kunnen we je wel verder helpen. Reageren
Beagle Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 (bewerkt) Op deze site kan je o.a. het gta3.img archief downloaden in verschillende delen. Ik sta d'r op dat deze site in de hoofdpost word gezet, het bevat erg veel backups van veel gevraagde bestanden. Bewerkt: 4 september 2009 door Beagle Reageren
KJF Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 Ik zoek de originele jetpack .dff en .txd bestanden, als iemand deze kan uploaden graag. (ik heb V1 ik weet niet of dit uitmaakt) Reageren
GtaGekkerd Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 (bewerkt) ik zoek het bestand vorbis.dll en vorbisfile.dll perongeluk verwijderd Voor Gta sa Bewerkt: 5 september 2009 door GtaGekkerd Reageren
GT-Aap Geplaatst: 10 september 2009 Rapport Geplaatst: 10 september 2009 Ik ben op zoek naar de carcols dataline voor de Windsor, gta san andreas. Alvast bedankt! Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 10 september 2009 Rapport Geplaatst: 10 september 2009 Bedoel je deze? windsor, 51,1, 58,1, 60,1, 68,1, 2,1, 13,1, 22,1, 36,1 Reageren
Herohorse Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Geplaatst: 11 september 2009 !!(SAN ANDREAS)!! Hallo ik zoek een handling.cfg Met een Faggio(moped) Getuned. er is vast wel iemand die een handling met een getuned faggio heeft. hij mag lekker hard maar niet dat die met 1 sec al over de 200 rijd. dan zou ik heel blij zijn. ik heb zelf met handling editor me faggio (moped) geprobeerd the editten maar dat werkt niet bij mij dus als er iemand is met ene werkende handling.cfg met goeie faggio speed./ zou je hem dan willen posten ? alvast bedankt! Grtzz ! !!!!!(HET IS VOOR GTA SAN ANDREAS!)!!!!! Reageren
Big Boss Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Geplaatst: 11 september 2009 ik zoek het bestand vorbis.dll en vorbisfile.dllperongeluk verwijderd Voor Gta sa Hier heb je je files: vorbis.zip Hallo ik zoek een handling.cfg Met een Faggio(moped) Getuned. Daar kan ik niet aan voldoen. Hier worden alleen de originele bestanden van het spel verschaft. Reageren
Herohorse Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Geplaatst: 11 september 2009 Daar kan ik niet aan voldoen. Hier worden alleen de originele bestanden van het spel verschaft. Jammer Maar heb je een link van een topic waar ik dat wel kan aanvragen? Alvats bedankt Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Ik zoek een mod Reageren
GT-Aap Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 (bewerkt) ---Sorry, het is al opgelost!!!--- Bewerkt: 16 september 2009 door GT-Aap Reageren
GTAPlayer95 Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Geplaatst: 16 september 2009 (bewerkt) Hy Ik moet een de orgineele back-up van de faggio hebben. carcols, handling en vechiles dataline. Voor gta sa Dankje Bewerkt: 16 september 2009 door GTAPlayer95 Reageren
GTAPlayer95 Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Geplaatst: 16 september 2009 Vraag hier files aan dat je per ongeluk geen backup hebt van gemaakt. Er staan wel een paar regels op, wat anders zou er wel eens misbruik kunnen van gemaakt worden. Alleen aanvragen en hulp ZET ERBIJ VOOR WELKE GTA HET IS! Niet de .exe file aanvragen Ga jullie gang. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.