.Senne Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Geplaatst: 12 november 2009 De spoorwegen zijn niet meer dan textures over twee evewijdige balken, voor zover ik weet. Ik kan straks wel even zoeken, als ik tenminste een IMG opener heb. Oh okej, dan kan ik beter zelf een spoorweg modellen lijkt me . Weet jij maybe uit je hoofd hoe groot de afstand is tussen die twee balken? Anders probeer ik het ff op te zoeken via Google Ik kan je de texture wel geven, dan weet je de verhoudingen? Reageren
jellemuis Geplaatst: 14 november 2009 Rapport Geplaatst: 14 november 2009 hoi, ik heb een andere toeter ingebouwd met saat alleen nou komt er steeds een raar geluid als ik met een auto optrek of rem. maar dat komt dus waarschijnlijk door die toeter maar ik heb geen backup gemaakt. zou iemand mij de genrl kunnen geven, hij staat in gta sa map > audio > sfx het is van gta san andreas Reageren
Richard_Alfring Geplaatst: 14 november 2009 Rapport Geplaatst: 14 november 2009 Heeft imand voor mij de orginele handling line en vehicle line van de clover voor mij? dit is voor gta sa. Alvast bedankt Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 14 november 2009 Rapport Geplaatst: 14 november 2009 (bewerkt) hoi, ik heb een andere toeter ingebouwd met saat alleen nou komt er steeds een raar geluid als ik met een auto optrek of rem. maar dat komt dus waarschijnlijk door die toeter maar ik heb geen backup gemaakt. zou iemand mij de genrl kunnen geven, hij staat in gta sa map > audio > sfx het is van gta san andreas GTA San Andreas audio\sfx\GENRL Heeft imand voor mij de orginele handling line en vehicle line van de clover voor mij? dit is voor gta sa. Alvast bedankt Clover - handling.cfg CLOVER 1600.0 3000.0 2.2 0.0 0.0 0.0 70 0.65 0.80 0.52 4 160.0 24.0 10.0 R P 8.0 0.5 0 35.0 1.0 0.10 0.0 0.30 -0.10 0.5 0.25 0.25 0.52 19000 40280000 10008004 1 1 0 Clover - vehicles.ide 542, clover, clover, car, CLOVER, CLOVER, null, poorfamily, 10, 0, 0, -1, 0.74, 0.74, 0 Bewerkt: 14 november 2009 door Donald F. Duck Reageren
Jorge_F Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Geplaatst: 15 november 2009 De spoorwegen zijn niet meer dan textures over twee evewijdige balken, voor zover ik weet. Ik kan straks wel even zoeken, als ik tenminste een IMG opener heb. Oh okej, dan kan ik beter zelf een spoorweg modellen lijkt me . Weet jij maybe uit je hoofd hoe groot de afstand is tussen die twee balken? Anders probeer ik het ff op te zoeken via Google Ik kan je de texture wel geven, dan weet je de verhoudingen? Ja graag, dat zou ik wel super chill vinden Reageren
jellemuis Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Geplaatst: 15 november 2009 (bewerkt) hoi, ik heb een andere toeter ingebouwd met saat alleen nou komt er steeds een raar geluid als ik met een auto optrek of rem. maar dat komt dus waarschijnlijk door die toeter maar ik heb geen backup gemaakt. zou iemand mij de genrl kunnen geven, hij staat in gta sa map > audio > sfx het is van gta san andreas GTA San Andreas audio\sfx\GENRL thnx nou doet me hele game het niet meer hij doet het weer maar het rare geluid is nog steeds niet weg.. waarschijnlijk omdat er alsnog op de andere genrl ding een andere sirene is ingebouwd.. heeft iemand de genrl die helemaal geen aanpassingen in het geluid heeft? Bewerkt: 15 november 2009 door jellemuis Reageren
Basssss Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Geplaatst: 15 november 2009 at400.dff en at400.txd, ze zijn beide vreemdgenoeg uit de backupmap verdwenen en heb ze nodig. Zal wel komen door die error in SAMI. Ze staan beide in gta3.img Reageren
Big Boss Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Geplaatst: 15 november 2009 Toevallig heb ik ze zelf nog in mijn backup map staan, dus het was gewoon een kwestie van even inpakken. at400.zip Reageren
Basssss Geplaatst: 16 november 2009 Rapport Geplaatst: 16 november 2009 Bedankt! Ik begon die Tupolev een beetje beu te worden, nu is de mooie AT-400 weer terug. Enorm bedankt. Reageren
vinzss Geplaatst: 21 november 2009 Rapport Geplaatst: 21 november 2009 Hallo, Ik heb laatst GGMM (gta garage mod manager) gedownload, en heb hiermee in san andreas verschillende voertuigen vervangen. op de een of andere manier ging het mis bij de coat guard boot, en was ik vergeten te backuppen. nu heb ik geen originele vehicle lines meer, een ook geen dff en txt files. Vervolgens heb ik gezocht, maar kon geen enkel andere boot meer vinden om te vervangen met de coast guard. Zou iemand van de originele coast guard boot een mod willen maken? want zolang ik het niet kan vervangen crashed mijn gta.. alvast bedankt! Groet, Reageren
llllllllll Geplaatst: 21 november 2009 Rapport Geplaatst: 21 november 2009 (bewerkt) hallo, kan iemand mij de uppr_diff_015_d_uni van gta4 geven (met sparkIV-> Cdimages-> playerped.rpf-> heeeelemaal naar onderen en dan de derde van onderen:) oftoewel Het: Hapniss is Land T-shirt Bewerkt: 21 november 2009 door llllllllll Reageren
llllllllll Geplaatst: 21 november 2009 Rapport Geplaatst: 21 november 2009 hallo ik wil graag de :vechile.img en de playerped.rpf in de map (van GTA IV) standaard: C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\pc\models\cdimages als het te veel MB is mogen jullie ook wel even de site geven waar ze opstaan:) Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 Ik zou graag de bestanden willen hebben van de Alderney State Correctional Facility gevangenis uit GTA IV. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 25 november 2009 Rapport Geplaatst: 25 november 2009 (bewerkt) Als vervent aanvrager ga ik verder met mijn taak. Zou iemand deze bestanden kunnen uploaden van GTA San Andreas? neck.dffneck_bb.dff neck_field.dff neck_hoodya.dff neck_pimp.dff neck_shirt.dff neck_tracky.dff bvd, Da Phoenix Heb ze al gevonden! Bewerkt: 26 november 2009 door Da Phoenix Reageren
300400500s Geplaatst: 30 november 2009 Rapport Geplaatst: 30 november 2009 Heeft iemand voor mij handling.dat van gtaIV? Ik heb waarschijnlijk per ongeluk iets in mijn backup gemod. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.