Jump to content

Aanvraag Bestanden/Data van GTA

Recommended Posts

Geplaatst:

De spoorwegen zijn niet meer dan textures over twee evewijdige balken, voor zover ik weet. :puh: Ik kan straks wel even zoeken, als ik tenminste een IMG opener heb. :)

Oh okej, dan kan ik beter zelf een spoorweg modellen lijkt me :puh:.

Weet jij maybe uit je hoofd hoe groot de afstand is tussen die twee balken?

Anders probeer ik het ff op te zoeken via Google :bier:

Ik kan je de texture wel geven, dan weet je de verhoudingen? :)

• Reacties 2.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• K.O.

159

• -Matthijs-

113

• Donald F. Duck

89

• Ghost_Rider

89

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

hoi,

ik heb een andere toeter ingebouwd met saat alleen nou komt er steeds een raar geluid als ik met een auto optrek of rem.

maar dat komt dus waarschijnlijk door die toeter maar ik heb geen backup gemaakt.

zou iemand mij de genrl kunnen geven, hij staat in gta sa map > audio > sfx

het is van gta san andreas

Geplaatst:

Heeft imand voor mij de orginele handling line en vehicle line van de clover voor mij? dit is voor gta sa.

Alvast bedankt :bier::klap::dans::cya::puh::tu:^_^_O_0_0:*D:D8);):Y:)

Geplaatst: (bewerkt)

hoi,

ik heb een andere toeter ingebouwd met saat alleen nou komt er steeds een raar geluid als ik met een auto optrek of rem.

maar dat komt dus waarschijnlijk door die toeter maar ik heb geen backup gemaakt.

GTA San Andreas audio\sfx\GENRL

Heeft imand voor mij de orginele handling line en vehicle line van de clover voor mij? dit is voor gta sa.

Alvast bedankt :bier::klap::dans::cya::puh::tu:^_^_O_0_0:*D:D8);):Y:)

Clover - handling.cfg
CLOVER       1600.0    3000.0   2.2    0.0 0.0  0.0  70  0.65 0.80 0.52 	4 160.0 24.0 10.0 R P 	8.0   0.5  0 35.0  	1.0  0.10  0.0   0.30 -0.10 0.5  0.25		0.25  0.52 19000 	40280000	10008004	1  1	0

Clover - vehicles.ide
542, 	clover, 	clover, 	car, 		CLOVER,	 	CLOVER, 	null,	poorfamily,	10, 	0,	0,		-1, 0.74, 0.74,		0

Bewerkt: door Donald F. Duck
Geplaatst:

De spoorwegen zijn niet meer dan textures over twee evewijdige balken, voor zover ik weet. :puh: Ik kan straks wel even zoeken, als ik tenminste een IMG opener heb. :)

Oh okej, dan kan ik beter zelf een spoorweg modellen lijkt me :puh:.

Weet jij maybe uit je hoofd hoe groot de afstand is tussen die twee balken?

Anders probeer ik het ff op te zoeken via Google :bier:

Ik kan je de texture wel geven, dan weet je de verhoudingen? :)

Ja graag, dat zou ik wel super chill vinden :bier:

hoi,

GTA San Andreas audio\sfx\GENRL

thnx nou doet me hele game het niet meer :cry: hij doet het weer maar het rare geluid is nog steeds niet weg..

waarschijnlijk omdat er alsnog op de andere genrl ding een andere sirene is ingebouwd..

heeft iemand de genrl die helemaal geen aanpassingen in het geluid heeft?

Bewerkt: door jellemuis
Geplaatst:

at400.dff en at400.txd, ze zijn beide vreemdgenoeg uit de backupmap verdwenen en heb ze nodig. Zal wel komen door die error in SAMI. Ze staan beide in gta3.img

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb laatst GGMM (gta garage mod manager) gedownload, en heb hiermee in san andreas verschillende voertuigen vervangen.

op de een of andere manier ging het mis bij de coat guard boot, en was ik vergeten te backuppen. nu heb ik geen originele vehicle lines meer, een ook geen dff en txt files. Vervolgens heb ik gezocht, maar kon geen enkel andere boot meer vinden om te vervangen met de coast guard.

Zou iemand van de originele coast guard boot een mod willen maken? want zolang ik het niet kan vervangen crashed mijn gta..

alvast bedankt!;)

Groet,

hallo, kan iemand mij de uppr_diff_015_d_uni van gta4 geven (met sparkIV-> Cdimages-> playerped.rpf-> heeeelemaal naar onderen en dan de derde van onderen:) oftoewel Het: Hapniss is Land T-shirt

Bewerkt: door llllllllll
Geplaatst:

hallo ik wil graag de :vechile.img en de playerped.rpf in de map (van GTA IV) standaard:

C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\pc\models\cdimages als het te veel MB is mogen jullie ook wel even de site geven waar ze opstaan:)

Geplaatst:

Ik zou graag de bestanden willen hebben van de Alderney State Correctional Facility gevangenis uit GTA IV.

Als vervent aanvrager ga ik verder met mijn taak.

Zou iemand deze bestanden kunnen uploaden van GTA San Andreas?

neck.dff

neck_bb.dff

neck_field.dff

neck_hoodya.dff

neck_pimp.dff

neck_shirt.dff

neck_tracky.dff

bvd, Da Phoenix

Heb ze al gevonden!

Bewerkt: door Da Phoenix

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...