MidnightMayhem Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Geplaatst: 6 december 2009 (bewerkt) Hello dudes, Kan er iemand die GTA IV Patch 5 gebruikt en een ASI Loader en Scripthook heeft die compatible is met die patch, zijn bestandjes uploaden? Bij mij werken ze namelijk niet. Vriendelijke groet, MM Bewerkt: 6 december 2009 door MidnightMayhem Reageren
umit40 Geplaatst: 12 december 2009 Rapport Geplaatst: 12 december 2009 (bewerkt) hallo zou iemand mij american.gxt willen sturen? ik ben die namelijk kwijt, en ook loadingscreens_pc ik zat te klooien met een mod, dus nou start gta niet meer op. het gaat om gta iv met de laatste patch 1.004. aub snel Bewerkt: 12 december 2009 door umit40 Reageren
Big Boss Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Geplaatst: 16 december 2009 (bewerkt) Zou iemand voor mij de volgende bestanden even willen uploaden; copcarla.txd copcarla.dff copcarsf.txd copcarsf.dff copcarvg.txd copcarvg.dff GTA SA, uiteraard. Blijkbaar heb ik onverhoopt m'n backup gta toch gemod. Edit: Laat maar! Had nog ergens een backup van gta3.img staan. Bewerkt: 16 december 2009 door Big Boss Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Geplaatst: 17 december 2009 Ik zou graag de twee files van coquette willen [wft en wtd] voor GTA IV Reageren
hippiebus Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Geplaatst: 18 december 2009 (bewerkt) EDIT: Laat maar Bewerkt: 19 december 2009 door hippiebus Reageren
David22 Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Geplaatst: 19 december 2009 Wie heeft er voor mij de originele LAe2.IDE en LAe2.IPL uit de Data/Maps/LA map van GTA SA? Bvd. Reageren
justin$ Geplaatst: 20 december 2009 Rapport Geplaatst: 20 december 2009 (bewerkt) hey ik zoek een ongemode cheetah.txd en de cheetah.dff file omdat mijn samp telkens crasht bij het zien van cheetah modhet is voor gtasa Bewerkt: 22 december 2009 door justin$ Reageren
harmen-3 Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 (bewerkt) Ja hoi, ik zag dat je hier dus alles kan vragen he? Nouja, beetje domme vraag :$ , maar als ik zo'n mod download hoe zet ik hem dan in GTA?, hoe ik hem moet installeren ik heb het een paar keer geprobeerd maar het lukt dus niet - Ik heb Apple - Het gaat over GTA SA Alvast bedankt! Als je mij kan helpen stuur me dan maar een persoonlijkbericht Bewerkt: 21 december 2009 door harmen-3 Reageren
GT-Aap Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 (bewerkt) Ik ben op zoek naar: -dinghy.txd en .dff -de handling, vehicles en carcols datalines van de dinghy uit GTA San Andreas. Alvast bedankt Bewerkt: 25 december 2009 door GT-Aap Reageren
Cheating-nl Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Ik ben op zoek naar: -dinghy.txd en .dff -de handling, vehicles en carcols datalines van de dinghy uit GTA San Andreas. Alvast bedankt Ik heb de bestanden en de lines even voor je opgezocht en in een winrar archive gezet. Hier heb je ze: Dinghy-Reparatie.rar Reageren
GT-Aap Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 Ik ben op zoek naar: -dinghy.txd en .dff -de handling, vehicles en carcols datalines van de dinghy uit GTA San Andreas. Alvast bedankt Ik heb de bestanden en de lines even voor je opgezocht en in een winrar archive gezet. Hier heb je ze: Dinghy-Reparatie.rar Bedankt, maar het Readme bestand wat je hebt bijgevoegd is een snelkoppeling, en niet het eigenlijke bestand. Maar ik heb de lines zelf alsnog gevonden. Bedankt! Reageren
GT-Aap Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 (bewerkt) hallo zou iemand mij american.gxt willen sturen? ik ben die namelijk kwijt, en ook loadingscreens_pc ik zat te klooien met een mod, dus nou start gta niet meer op. het gaat om gta iv met de laatste patch 1.004. aub snel Here you go: http://rapidshare.com/files/328544000/GTA_4_Aanvraag.rar.html Bewerkt: 31 december 2009 door GT-Aap Reageren
Cheating-nl Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Alleen de bestanden bobcat.txd en bobcat.dff voor GTA San Andreas. Ik hoef de data lijnen NIET! Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 ik zoek hydra.dff, txd sanchez.dff, txd turismo.dff, txd infernus.dff, txd jester.dff, txd buffalo,dff, txd zou iemand weten waar is die kan downloaden of iemand deze kan uploaden alvast bedankt grtz Shotyoudie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.