Tschilpje Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 GTA San Andreas en GTA Vice City Ik heb mijn documenten van mijn pc afgemikt en nu ben ik het opnieuw aan het opbouwen. Ik ben aangekomen bij de mappen van GTA san andreas en Vice City. Ik weet dat in deze mappen de screenshots, user tracks en savegames stonden, maar ik weet niet meer hoe alle mappen precies heten en of er nog standaard andere bestanden in staan. Dus eigenlijk de inhoud van GTA san andreas User Files en GTA vice city user files. Alvast bedankt Reageren
Beagle Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 Je kan SA/VC gewoon spelen zonder, ze worden wanneer je het speelt toch weer aangemaakt . Reageren
Tschilpje Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 Tjonge, dat was logisch... Ik had nu inmiddels ook al dat in mijn documenten staan. Toch bedankt voor de reactie! Reageren
Cheating-nl Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 Ik hoef niet echt een bestand te hebben maar ik heb een vraag waar ik het gelluid van de Ambulance kan vinden. Ik wil namelijk het geluid van de Ambulance vervangen voor een nederlands ambulance geluid. Wie weet het? Reageren
Beagle Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 Audio moet je aanpassen met SAAT (San Andreas Audio Toolkit). Het beste kan je de GUI gebruiken van Alci (hier), om daarmee de geluiden te beluisteren. Hij heeft ook een aantal geluiden een naam gegeven. Hij zal in GENRL bank staan, misschien heeft hij ook de ambulance geluiden benoemt. Is dit niet het geval, kan je altijd nog een mod downloaden die het ambulance geluid verandert downloaden en kijken welke bank het vervangt. Reageren
Cheating-nl Geplaatst: 7 januari 2010 Rapport Geplaatst: 7 januari 2010 Met SAAT of GUI kan ik ook het geluid van de ambulacne vervangen? --- Wil iemand me de bestanden van San Andreas sturen? Hier komen ze: main.scrm script.img american.gxt Ik waardeer dit zeer! Alvast bedankt! >>> Door Beagle: Posts samengevoegd; gebruik in het vervolg de edit knop.<<< Reageren
Beagle Geplaatst: 7 januari 2010 Rapport Geplaatst: 7 januari 2010 De hele "script" map kan je hier vinden ( "script folder"). Ik weet niet of het V1 of V2 is, dat moet je er in het vervolg even bij zetten . Reageren
Rogier0202 Geplaatst: 7 januari 2010 Rapport Geplaatst: 7 januari 2010 (bewerkt) Ik wil graag het bestand gta3.img Aanvragen. Het is voor Versie 2.0 Of misschien het bestand Jester.dff en Jester.txd? Bewerkt: 7 januari 2010 door Rogier0202 Reageren
Beagle Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 GTA3.img uploaden doen we niet, "jester.dff" en "jester.txd" heb ik wel even voor je geüpload (download). Reageren
Rogier0202 Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 Okee. Alweer bedankt Beagle . Reageren
SWYV Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Geplaatst: 12 januari 2010 ik was zo nieuwsgierig naar een mod dat de interieur van twee savehouses om te bouwen naar clean, propere interieurs maar als ik ingame wil spelen, en tijdens het laden van gta4 crasht ie steeds dus ik denk aan om enkele bestanden (liefst originele 1.0.4.0 bestanden) terug te vervangen en hopen dat ie weer doet NU denken sommigen van jullie zeker - waarom had ie geen back up gemaakt? - waarom niet GTA IV herinstalleren oke hier enkele antwoorden; - ik was iets te vrolijk om mijn GTA IV savehouses nieuwe interieur te installeren dus dacht ik niet echt aan om back ups te maken (biggest mistake) - GTA IV herinstalleren? zal lastig gaan want ik heb meer dan 100verschillende mods geïnstalleerd oa auto's, textures voor gebouwen, een hoop scripts zoals .asi bestanden, ... dus heb ik niet echt goesting om GTA4 te herinstalleren als ik morgenavond (20u) geen volgende bestanden ontvangd heb of gedownload ga ik hem maar herinstalleren het gaat om de volgende bestanden - bedroom.img (+- 2mb) - details.img (+- 22mb) - dining.img (+- 3,13mb) - electrical.img (+- 3,80mb) - kitchen.img (+- 8,94mb) - soft.img (+- 2,70mb) te vinden in deze map: X:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\pc\data\maps\props\residential - homes_2.img (+- 30,8 of 30,9mb) te vinden in deze map: X:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\pc\data\maps\interiors\generic ik hoop echt dat ik mijn GTA IV opnieuw kan spelen vanavond dankzij jullie hulp Reageren
SWYV Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Geplaatst: 12 januari 2010 hoe ver ben jij nu al? want ik zie nog nergens een download link staan dusja Reageren
SWYV Geplaatst: 13 januari 2010 Rapport Geplaatst: 13 januari 2010 ik heb de bestanden gedownload en vervangd met de gemodde versies maar jammer genoeg heeft het niet geholpen, ik hoop dat de homes_2 helpt te fixen maar ben aant wachten voor de download link ervan Reageren
Beagle Geplaatst: 13 januari 2010 Rapport Geplaatst: 13 januari 2010 Hier is homes2.img (Op Solidfiles kon het niet). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.