Beagle Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Geplaatst: 18 december 2010 Zo heet het archief. Als je het opent staat er waarschijnlijk de map 'maps' in. Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Geplaatst: 18 december 2010 Zo heet het archief. Als je het opent staat er waarschijnlijk de map 'maps' in. Hoe open ik het? Ik heb wel winrar Reageren
claud Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Geplaatst: 19 december 2010 (bewerkt) De officiele ZR-350.DFF en TXD van San Andreas bij voorbaat dank Bewerkt: 19 december 2010 door claud Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Geplaatst: 19 december 2010 (bewerkt) [table=simple]Bestanden|gta3.img/zr350.dff 1FDA55A3 |gta3.img/zr350.txd 5F9C53C3 Grootte|75,4 kB (origineel 190 kB) Download|[/table] Bewerkt: 19 december 2010 door Donald F. Duck Reageren
pannekoek141 Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Geplaatst: 21 december 2010 kan iemand nou alstjeblieft timecyc.dat voor me regelen ! :$ Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Geplaatst: 21 december 2010 [table=simple]Bestanden|data/timecyc.dat 7F5FDDFA Grootte|4,58 kB (origineel 39,1 kB) Download|[/table] Reageren
gtageaknl Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Hallo allemaal, ik ben op zoek naar artict3.dll en artict3.txd. Daarnaast weet ik niet of je de line van handling weer aan moet passen bij deinstaleren van een mod. hoop dat jullie me kunnen helpen |Rico Reageren
Richard_Alfring Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Heeft iemand voor mij de complete originele data map van gta sa bij mij kan ik hem zo vinden D:\Rockstar Games\GTA San Andreas\GTA San Andreas en dan staat er de map genaamd data ik heb die map niet meer en nou kan ik gta niet meer spelen Alvast bedankt Reageren
BoerTijger Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Hallo allemaal, ik ben op zoek naar artict3.dll en artict3.txd. Daarnaast weet ik niet of je de line van handling weer aan moet passen bij deinstaleren van een mod. hoop dat jullie me kunnen helpen |Rico De orginele artict3.dll en artict3.txd of een modded? Heeft iemand voor mij de complete originele data map van gta sa bij mij kan ik hem zo vinden D:\Rockstar Games\GTA San Andreas\GTA San Andreas en dan staat er de map genaamd data ik heb die map niet meer en nou kan ik gta niet meer spelen Alvast bedankt Reinstall GTA SA. Reageren
Richard_Alfring Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Hallo allemaal, ik ben op zoek naar artict3.dll en artict3.txd. Daarnaast weet ik niet of je de line van handling weer aan moet passen bij deinstaleren van een mod. hoop dat jullie me kunnen helpen |Rico De orginele artict3.dll en artict3.txd of een modded? Heeft iemand voor mij de complete originele data map van gta sa bij mij kan ik hem zo vinden D:\Rockstar Games\GTA San Andreas\GTA San Andreas en dan staat er de map genaamd data ik heb die map niet meer en nou kan ik gta niet meer spelen Alvast bedankt Reinstall GTA SA. Kan niet ben m'n disk kwijt Reageren
Flitskikker Geplaatst: 30 december 2010 Rapport Geplaatst: 30 december 2010 http://www23.zippyshare.com/v/77605704/file.html Alstu. Reageren
Richard_Alfring Geplaatst: 30 december 2010 Rapport Geplaatst: 30 december 2010 http://www23.zippyshare.com/v/77605704/file.html Alstu. Bedankt Reageren
gtageaknl Geplaatst: 30 december 2010 Rapport Geplaatst: 30 december 2010 Hallo allemaal, ik ben op zoek naar artict3.dll en artict3.txd. Daarnaast weet ik niet of je de line van handling weer aan moet passen bij deinstaleren van een mod. hoop dat jullie me kunnen helpen |Rico De orginele artict3.dll en artict3.txd of een modded? Heeft iemand voor mij de complete originele data map van gta sa bij mij kan ik hem zo vinden D:\Rockstar Games\GTA San Andreas\GTA San Andreas en dan staat er de map genaamd data ik heb die map niet meer en nou kan ik gta niet meer spelen Alvast bedankt Reinstall GTA SA. Kan niet ben m'n disk kwijt ik ben op zoek naar de originele bestanden artict3.dll en txd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.