myron.b Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 (bewerkt) ik zoek dat geluid van San Andreas als je end of the line voltooid hebt komen er in beeld bruggen,bomen en zo daar hebben ze ene geluid bij de zelfde als je een missie voltooid hebt. maar dan de lange versie op het end heb het al Bewerkt: 2 juni 2011 door myron.b Reageren
guib Geplaatst: 11 mei 2011 Rapport Geplaatst: 11 mei 2011 Oke, Ik ben weer eens stom geweest en zat te kloten met Spark (zelfde als IMG tool alleen dan beter). Hoe dan ook, ik mis deze bestanden: -vmaff1.txd -vmaff1.dff -vmaff2.txd -vmaff2.dff (Voor Gta S.A, uiteraard!) Alvast bedankt voor uw medewerking! Reageren
Richard_Alfring Geplaatst: 17 mei 2011 Rapport Geplaatst: 17 mei 2011 Ik weet niet of dit hier goed staat maar het volgende. Ik heb de orginele GTA3 cd geinstalleerd maar als ik het wil starten met de play disk zegt het spel dat ik cd 2 er in moet doen. nou zoek ik een no-cd crack ervoor maar ik weet niet welke versie ik heb. Is de orginele cd versie 1.0 of 1.1. Kan iemand voor mij een goede no-cd crack vinden ik heb er al een paar geprobeerd maar die werken niet. Reageren
Big Boss Geplaatst: 17 mei 2011 Rapport Geplaatst: 17 mei 2011 Oke, Ik ben weer eens stom geweest en zat te kloten met Spark (zelfde als IMG tool alleen dan beter). Hoe dan ook, ik mis deze bestanden: -vmaff1.txd -vmaff1.dff -vmaff2.txd -vmaff2.dff (Voor Gta S.A, uiteraard!) Alvast bedankt voor uw medewerking! vmaff.zip Ik weet niet of dit hier goed staat maar het volgende. Ik heb de orginele GTA3 cd geinstalleerd maar als ik het wil starten met de play disk zegt het spel dat ik cd 2 er in moet doen. nou zoek ik een no-cd crack ervoor maar ik weet niet welke versie ik heb. Is de orginele cd versie 1.0 of 1.1. Kan iemand voor mij een goede no-cd crack vinden ik heb er al een paar geprobeerd maar die werken niet. Wie bieden op dit forum geen hulp met no-CD cracks. Zelfs als je het spel legaal hebt is het alsnog niet toegestaan om er hier over te praten. Reageren
Jasper96 Geplaatst: 18 mei 2011 Rapport Geplaatst: 18 mei 2011 (bewerkt) Hallo iedereen! Door dat ik de superman mod heb geinstaleerd en er iets mis is met mijn backup krijg ik de skin van CJ niet meer teurg... Is er iemand die mij de .dff en de .txd bestanden naar mij toe kan sturen of kan vertellen waar ik deze kan vinden in de files? (op een andere pc staat GTA SA ook geinstaleerd zonder deze mod) Alvast bedankt! gr. Jasper Bewerkt: 19 mei 2011 door Jasper96 Reageren
patat123 Geplaatst: 5 juli 2011 Rapport Geplaatst: 5 juli 2011 vehicles.ide voor gta 4 heb ik nodig. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 28 juli 2011 Rapport Geplaatst: 28 juli 2011 ik zoek GENRL bestand (audio) Te vinden in: C:/Program Files/Rockstar Games/GTA SA/Audio/SFX/Hier Reageren
Megadreams Geplaatst: 30 juli 2011 Rapport Geplaatst: 30 juli 2011 Gevonden, hij was te groot voor als bijlage te worden geupload dus heb ik hem maar ergens anders geupload. Je zal hem wel eerst moeten uitpakken met WinRAR of 7Zip. Download GENRL (Directe Link) Reageren
lau625 Geplaatst: 23 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2011 binkhooked.dll GTA IV Reageren
KJF Geplaatst: 15 september 2011 Rapport Geplaatst: 15 september 2011 (bewerkt) Ik hoop dat iemand hier nog regelmatig naar kijkt.. Ik zoek de volgende originele bestanden. - wayfarer.dff - wayfarer.txd - wayfarer.ifp - nrg500.dff - nrg500.txd - freeway.dff - freeway.txd - bf400.dff - bf400.txd - bikes.ifp - bikeh.ifp Deze zijn allemaal te vinden in GTA3.img. Bij voorbaat bedankt. edit: vergeten erbij te zetten dat dit voor san andreas is Bewerkt: 15 september 2011 door KJF Reageren
Gast Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 (bewerkt) Geen idee of dit überhaupt kan of mag maar kan iemand de uninstaller van SA voor me uploaden? En als t kan ook de installer Bewerkt: 6 november 2011 door Gast Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 12 november 2011 Rapport Geplaatst: 12 november 2011 Heeft iemand de orginele timecyc.dat uit GTA San Andreas voor me? Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 12 november 2011 Rapport Geplaatst: 12 november 2011 (bewerkt) Heeft iemand de orginele timecyc.dat uit GTA San Andreas voor me? Ik upload hem ff voor je. Edit: There you go Klik hier Bewerkt: 12 november 2011 door BiglifeRPG Reageren
guib Geplaatst: 17 december 2011 Rapport Geplaatst: 17 december 2011 (bewerkt) Heeft iemand de orginele bestanden van m4.txd en m4.dff van GTA San Andreas? Alvast bedankt! Edit: Laat maar zitten, ik heb hem al Bewerkt: 24 december 2011 door guib Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.