GTA_XP Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Dit redelijk moeilijk te maken. De licht intensiteit kan je aanpassen op verschillende manieren. Door in de DFF te rommelen met RW Analyze. Door de effects.FXP aan te passen. Door het te Memory hacken. Geen van deze is 'makkelijk'. Tevens denk ik ook niet dat er een mod bestaat die dit verandert/aanpast. Helaas dus.. Vriendelijke groeten, DaBeast Ah shit en met de txdworkshop? Reageren
RS-modder Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 Hoi zou i de rustler txd en dff mogen en de txd en de dff van de savanne. Reageren
SummerBase Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 Hoi zou i de rustler txd en dff mogen en de txd en de dff van de savanne. Ik ga wel even op zoek. Rustler TXD & DFF - GTA San Andreas: Rustler.rarSavanna TXD & DFF - GTA San Andreas: Savanna.rar Veel succes en plezier er mee. Reageren
RS-modder Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 (bewerkt) bedankt man je bent super. Bewerkt: 7 februari 2007 door Rs-modder Reageren
gta-pilot Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 mag ik voor gta sa: handling.cfg vihicles.ide carcols.dat ik was vergete ze te becuppen Reageren
mickey Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 mag ik voor gta sa:handling.cfg vihicles.ide carcols.dat ik was vergete ze te becuppen Kijk eens aan:carcols_handling_vehicles.rar Met Vriendelijke Groeten, Mickey Reageren
gta-pilot Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 mag ik voor gta sa: handling.cfg vihicles.ide carcols.dat ik was vergete ze te becuppen Kijk eens aan:carcols_handling_vehicles.rar Met Vriendelijke Groeten, Mickey thx man Reageren
cheizz Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 (bewerkt) heeft iemand voor mij player_torso.txd (niet gemod aub!) ik heb wat zitten klooien en nu klopt het niet helemaal meer voor san andreas uiterraard Bewerkt: 11 februari 2007 door cheizz Reageren
SummerBase Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 heeft iemand voor mij player_torso.txd (niet gemod aub!) ik heb wat zitten klooien en nu klopt het niet helemaal meer voor san andreas uiterraard Komt er aan kerel. Player_torso.txd uit Player.img in ZIP-Archief: player_torso.zip Reageren
mickey Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 (bewerkt) Kijk eens aan, een ongemodde player_torso: player_torso.rar Met Vriendelijke Groeten, Mickey Bewerkt: 11 februari 2007 door mickey Reageren
Rdoes Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 Hallo allemaal, heeft iemand de backups van deze bestandjes?: blistac.dff, blistac.txd EN OOK DE REGELTJES DIE ERBIJ HOREN: vehicle.ide : Regeltje Carmods.dat : Regeltje Alvast bedankt Gr.Rdoes Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 (bewerkt) Hallo allemaal,heeft iemand de backups van deze bestandjes?: blistac.dff, blistac.txd EN OOK DE REGELTJES DIE ERBIJ HOREN: vehicle.ide : Regeltje Carmods.dat : Regeltje Alvast bedankt Gr.Rdoes Blistax.dff en Blistac.txd: Ik heb de bestanden Carmods.dat en vehicle.ide er ook bij gedaan omdat ik je daar niet helemaal snap. Carmods.dat en vehicle.ide: Bewerkt: 13 februari 2007 door -Matthijs- Reageren
Rdoes Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 Hallo allemaal, heeft iemand de backups van deze bestandjes?: blistac.dff, blistac.txd EN OOK DE REGELTJES DIE ERBIJ HOREN: vehicle.ide : Regeltje Carmods.dat : Regeltje Alvast bedankt Gr.Rdoes Blistax.dff en Blistac.txd: Ik heb de bestanden Carmods.dat en vehicle.ide er ook bij gedaan omdat ik je daar niet helemaal snap. Carmods.dat en vehicle.ide: Ok dank je, maar in dat ene stukje boedoel ik als je een mod download dan moet je ook een paar regeltje invoeren bij dus:Carmods.dat en vehicle.ide wil iemand anders die mij ff geven? maar wel heel erg bedankt voor de backups van blistac.dff en .tdx Reageren
mickey Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 Kijk eens aan: Vehicles.ide lijn: 496, blistac, blistac, car, BLISTAC, BLISTAC, null, normal, 10, 0, 0, -1, 0.7, 0.7, 0 Carmods.dat lijn: blistac, rf_b_sc_r, wg_l_b_ssk, bnt_b_sc_p_m, exh_b_t, spl_b_bbb_m, spl_b_bab_m, nto_b_l, nto_b_s, nto_b_tw, spl_b_mab_m, spl_b_bar_m, bntl_b_ov, exh_b_l Met Vriendelijke Groeten, Mickey Reageren
Rdoes Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Kijk eens aan:Vehicles.ide lijn: 496, blistac, blistac, car, BLISTAC, BLISTAC, null, normal, 10, 0, 0, -1, 0.7, 0.7, 0 Carmods.dat lijn: blistac, rf_b_sc_r, wg_l_b_ssk, bnt_b_sc_p_m, exh_b_t, spl_b_bbb_m, spl_b_bab_m, nto_b_l, nto_b_s, nto_b_tw, spl_b_mab_m, spl_b_bar_m, bntl_b_ov, exh_b_l Met Vriendelijke Groeten, Mickey Heel erg bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.