joppie Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Hoi, Mag ik de bestanden: dft30.txd dft30.dff phoenix.txd phoenix.dff Ben vergeten van deze een backup te maken...... Alvast bedankt... Reageren
DaBeast Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 (bewerkt) Doe ik wel even . Download: gtafiles.zip (Rapidshare.com) Vriendelijke groeten, DaBeast Bewerkt: 18 februari 2007 door DaBeast Reageren
joppie Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 (bewerkt) Hoi, Ik heb alleen nog deze bestanden nog nodig: coach.txd coach.dff bus.dff bus.txd Zou iemand die mij willen geven? Alvast bedankt. Bewerkt: 19 februari 2007 door joppie Reageren
DaBeast Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 (bewerkt) Komt er aan . Download: bus&coach.zip (Rapidshare.com) Vriendelijke groeten, DaBeast Bewerkt: 19 februari 2007 door DaBeast Reageren
xgaming Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Nou ik dacht ik heb een backup gemaakt dat is ook zo maar die waren ook al gemodeld. Dus.... Kan iemand mij alsjeblieft de bestanden: streakc.dff streakc.txd kunnen geven? Alvast bedankt Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 (bewerkt) Natuurlijk, ze komen eraan! Hier zijn ze, 'Streakc.dff' en 'Streakc.txd': Bewerkt: 25 februari 2007 door -Matthijs- Reageren
ikt Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 (bewerkt) Ikke uhm dinges. Ik wou de originele Dodo downloaden, door RealGTAIII is de Dodo vervangen door een F-16 en daar klopt de neus-vleugel regel niet meer dus... Dus heeft iemand die? Ik kan hem niet vinden. Het is voor GTAIII. Dus: deaddodo.dff DEADDODO.TXD Bedankt -Matthijs- Bewerkt: 25 februari 2007 door ikt Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 (bewerkt) Komt eraan hoor, ikt. Deaddodo.txd en Deaddodo.dff: Bewerkt: 25 februari 2007 door -Matthijs- Reageren
ikt Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 (bewerkt) Oeps :$ Even een re-aanvraag, want het moest namelijk gewoon dodo.txd dodo.dff zijn. Weer van GTA III. Domme fout van mij dat ik de bestandsnaam verkeerd opzocht :$ Bedankt SummerBase Bewerkt: 26 februari 2007 door ikt Reageren
SummerBase Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 (bewerkt) Oeps :$ Even een re-aanvraag, want het moest namelijk gewoon dodo.txd dodo.dff zijn. Weer van GTA III. Domme fout van mij dat ik de bestandsnaam verkeerd opzocht :$ Komt voor mekaar, geef me 10 minuten. GTA III Dodo: GTAIII___Dodo.txd___.dff.rar Bewerkt: 25 februari 2007 door SummerBase Reageren
qbdown Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 (bewerkt) Dit is voor GTA:San Andreas!!! Ik heb nogal wat files nodig....Heb weer eens zitten prutsen... En ben vergeten wat backup's te maken.... Hier een lijstje van wat ik nodig heb...(De originele bestanden) Archief: gta_int.img Bestanden: stadint_1 - stadint_2 - stadint_3 - stadint_4 - stadint_5 Weet aleen de extensie even niet :-) Archief: GTA3.img Bestanden: colt45.txd - colt45.dff - katana.txd - katana.dff - ak47.txd - ak47.dff - knifecur.dff - knifecur.txd Hartstikke bedankt voor wie mij deze bestanden kan versturen Bewerkt: 27 februari 2007 door Robbin237 Reageren
gta-pilot Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 kan iemand mij gta3.img (heb zitten modden maar dat ging een beetje fout ) Reageren
SummerBase Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 Dit is voor GTA:San Andreas!!!Ik heb nogal wat files nodig....Heb weer eens zitten prutsen... En ben vergeten wat backup's te maken.... Hier een lijstje van wat ik nodig heb...(De originele bestanden) Archief: gta_int.img Bestanden: stadint_1 - stadint_2 - stadint_3 - stadint_4 - stadint_5 Weet aleen de extensie even niet :-) Archief: GTA3.img Bestanden: colt45.txd - colt45.dff - katana.txd - katana.dff - ak47.txd - ak47.dff - knifecur.dff - knifecur.txd Hartstikke bedankt voor wie mij deze bestanden kan versturen Ik zal ze binnen nu en een half uur proberen te posten, maar ik moet ook iemand zijn missie nog even afhandelen. Bestanden Robbin237: Robbin237___Bestanden.zip kan iemand mij gta3.img (heb zitten modden maar dat ging een beetje fout ) Installeer je GTA opnieuw, de GTA3.img is in veel gevallen veel te groot om op het internet te zetten. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 kan iemand mij gta3.img (heb zitten modden maar dat ging een beetje fout ) Installeer je GTA opnieuw, de GTA3.img is in veel gevallen veel te groot om op het internet te zetten. awww shit das de 5de keer vandaag -.- Reageren
qbdown Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 (bewerkt) awww shit das de 5de keer vandaag -.- Master gta....: Dan moet je backup's maken .... Zou ik ook eigelijk moeten doen.... Bewerkt: 27 februari 2007 door Robbin237 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.