Jump to content

Aanvraag Bestanden/Data van GTA

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey iedereen, ik wil een conversion maken van de Yardie Lobo van GTA III naar GTA SA, en misschien ook de Kuruma van GTA III naar SA, dus ik wil graag de bestanden ervan aanvragen. Ik heb zelf GTA III alleen een keer geleend en toen gekopieerd, maar toen kon ik geen save games laden dus heb ik hem verwijderd.(best stom, want het is wel een vet spel en k zou hem eigenlijk graag nog eens spelen.. maarja) Ik weet eigenlijk de namen van de files niet, omdat ik nooit de gta3.img(of hoe die in GTA III ook heette,) nooit geopend en ook nooit iets in GTA III heb gemod. Hoop dat jullie me verder kunnen helpen.

Ik heb dus de .dff en de .txd nodig van zowel de Yardie Lobo als de Kuruma, plus misschien wat overige textures die worden gebruikt in GTA 3 auto's.(zoals in GTA SA bijvoorbeeld de texture "vehiclegeneric" voor ongeveer iedere auto word gebruikt, maar die niet in iedere auto txd zit, maar ergens anders in de gta3.img...) Als die ook nodig zijn voor een goede conversion, doe die er dan ook maar bij :)

Alvast bedankt!

Greetz Mythbuster

@hieronder: Heel erg bedankt!

Bewerkt: door Mythbuster
  • Reacties 2.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• K.O.

159

• -Matthijs-

113

• Donald F. Duck

89

• Ghost_Rider

89

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik zal even kijk voor je, Mythbuster. Met een beetje geluk kan ik de hele GTA3.IMG voor je uploaden!

Edit:

GTA3.IMG (GTA III) - Download nu!

Bewerkt: door -Matthijs-

Bedankt :DKan ik straks meteen aan de slag :)

Vaag, hij kan hem niet openen, hij zegt "unable to find DIR file" en daaronder een path van C:\ naar gta3.dir

Kan je proberen om de files die ik nodig had los te uploaden?(in een rar of zip).. want zo kan ik er niks mee in princiepe...

Of je moet dat filetje openen, het hoort kennelijk indezelfde map te staan als gta3.img, want hij zegt bij dat path dat hij hem niet kan vinden in de map waar ik gta3.img heb geplaatst.. Ik denk dat de Kuruma gewoon Kuruma.dff en kuruma.txd heet, of kurum.dff en kurum.txd, en de Yardie Lobo weet ik niet.... als je zoekt naar lobo of yar dan zal je denk ik hem wel vinden.. .. Echt **** dat hij niet geopent kan worden :? ('K typ maar niet wat ik bedoel want dat mag vast niet :puh: )

EDIT: Laat maar, ik heb het bestandje(Gta3.dir) gekregen van iemand. Ik kan hem nu wel openen. iig bedankt voor gta3.img!

Bewerkt: door Mythbuster
Geplaatst:

kan iemand ff deze 2 bestanden aan mij geve want er is iets vekeerd gegaan :bonk::bonk:

het gaat om deze 2 bestanden: Vehicles.ide Handling.cfg

>>> Door Bling: Voortaan aanvragen in >dit< topic, aub. <<<

>>> Door Dutchy3010: Samengevoegd... :)<<<

kan iemand ff deze 2 bestanden aan mij geve want er is iets vekeerd gegaan :bonk::bonk:

het gaat om deze 2 bestanden: Vehicles.ide Handling.cfg

Ze komen eraan, één moment!

Vehicles.ide:

Handling.cfg:

Na het downloaden even uitpakken, en in de volgende map zetten; '../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data.'

Bewerkt: door -Matthijs-

Ik zou graag de originele Patriot uit VC willen hebben

DFF en TXD

@ Hieronder: Het duurt wel lang hé :puh::7

Ik wou namelijk snel verder. ^_^

Maar het maakt niet uit :roll:

Bewerkt: door Da Phoenix

heb je de Patriot.txd ook?

Stond ook in mn eerdere post dus ik denk dat je er overheen keek.

Ik zie um al

Bewerkt: door Da Phoenix
Geplaatst:
kan iemand de gehele map LA ff uploaden?

Ik zal kijken wat ik voor je kan doen...

Kijk eens aan, zo gevonden en je moet hem weer plaatsen in de map: 'Deze computer > Lokaal Station > Program Files > Rockstar Games > GTA San Andreas > Data > Maps'. Veel succes er mee en maak in het vervolg een back-up! ;)

LA map in .ZIP archief: LA.zip

Geplaatst:

hey iedereen,

heeft er iemand een 100% savegame, met lege garages?

en liefst ook emet de rijschool met goud voltooid :$

Greetzzz

Geplaatst:
hey iedereen,

heeft er iemand een 100% savegame, met lege garages?

en liefst ook emet de rijschool met goud voltooid :$

Greetzzz

Er staat een uitstekende 100% savegame in de downloadbase, behaald door Dizzee. Volgens mij voldoet hij ook aan je 2 eisen, de 'driving-school' is sowieso goud en ik meen dat de garages ook leeg zijn. Hij is in ieder geval wel het proberen waard. Let op: de savegame is voor V1, en is hier te downloaden. Na het downloaden dus even uitpakken en plaatsen in je GTA San Andreas User Files die te vinden is in de map: 'Mijn Documenten.'

Nodig:

Dat ene bestandje waar de effecten in zitten in LC: stories

bedankt he :D

Bewerkt: door yvea0

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...