J-star Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 Kan iemand ff Player.img uploaden want ik heb eraan gemod (niet dat het verkeerd is gegaan hoor) Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 (bewerkt) Kan iemand ff Player.img uploaden want ik heb eraan gemod (niet dat het verkeerd is gegaan hoor) Doe ik wel even voor je.. Player.img: Download! Na het downloaden even uitpakken, en in de volgende map plaatsen: '../Program Files/Rockstar Games/ GTA San Andreas/Models.' Bewerkt: 20 maart 2007 door -Matthijs- Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Gezocht: blistac.dff en blistac.txd sunrise.dff en sunrise.txd carmods.ide handling.cfg vehicles.ide Reageren
ibis92 Geplaatst: 22 maart 2007 Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 Mag ik alsjeblieft van gta sa alles van models? Alvast bedankt. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 22 maart 2007 Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 (bewerkt) Gezocht:blistac.dff en blistac.txd sunrise.dff en sunrise.txd carmods.ide handling.cfg vehicles.ide Komt voor elkaar! blistac.dff en blistac.txd: sunrise.dff en sunrise.txd: Carmods.ide: Handling.cfg: Vehicles.ide: Bewerkt: 22 maart 2007 door -Matthijs- Reageren
ibis92 Geplaatst: 22 maart 2007 Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 Gezocht:blistac.dff en blistac.txd sunrise.dff en sunrise.txd carmods.ide handling.cfg vehicles.ide Komt voor elkaar! @ibis92; alle models? Kun je iets specifieker zijn misschien? nou als ik gta sa instaleer geeft hij een fout aan hij mist de map models dus ik denk heel de map (fijn voor de snelle reactie) Reageren
ArticLight Geplaatst: 22 maart 2007 Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 (bewerkt) Ik heb gemod in VC, maar er is iets fout gegaan. Nu wil ik graag de originele mappen: bridge nbeach washintn downtown oceandn golf oceandrv Ze kunnen gevonde worden bij Data->Maps. Het is een hoop, maar ik ben je eeuwig dankbaar! Edit: Thanks Matthijs! Bewerkt: 23 maart 2007 door ArticLight Reageren
ibis92 Geplaatst: 22 maart 2007 Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 Gezocht:blistac.dff en blistac.txd sunrise.dff en sunrise.txd carmods.ide handling.cfg vehicles.ide Komt voor elkaar! @ibis92; alle models? Kun je iets specifieker zijn misschien? nou als ik gta sa instaleer geeft hij een fout aan hij mist de map models dus ik denk heel de map (fijn voor de snelle reactie) dit is de fout die die aan geeft Feature: Grant Theft Auto: San Andreas Component: Models File: D:\data3.cab Error: Gegevensfout Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 22 maart 2007 Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 (bewerkt) Ik heb gemod in VC, maar er is iets fout gegaan. Nu wil ik graag de originele mappen: bridge nbeach washintn downtown oceandn golf oceandrv Ze kunnen gevonde worden bij Data->Maps. Het is een hoop, maar ik ben je eeuwig dankbaar! Ook dit kom voor elkaar! bridge nbeach washintn downtown oceandn golf oceandrv @ibis92; Die data fout is volgens mij een best ernstige fout. Ik meen dat er dan een beschadiging zit op je DVD/CD. Zoek je CD/DVD dus even af op krassen en/of vlekjes en maak hem daarna even schoon. Geeft hij dan wederom dezelfde fout dan is er iets mis met je CD/DVD en moet je waarschijnlijk terug naar de winkel. Bewerkt: 22 maart 2007 door -Matthijs- Reageren
ibis92 Geplaatst: 22 maart 2007 Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 Ik heb gemod in VC, maar er is iets fout gegaan. Nu wil ik graag de originele mappen: bridge nbeach washintn downtown oceandn golf oceandrv Ze kunnen gevonde worden bij Data->Maps. Het is een hoop, maar ik ben je eeuwig dankbaar! Ook dit kom voor elkaar! @ibis92; Die data fout is volgens mij een best ernstige fout. Ik meen dat er dan een beschadiging zit op je DVD/CD. Zoek je CD/DVD dus even af op krassen en/of vlekjes en maak hem daarna even schoon. Geeft hij dan wederom dezelfde fout dan is er iets mis met je CD/DVD en moet je waarschijnlijk terug naar de winkel. Laat maar het is al opgelost.Blijkbaar je pc opnieuw opstarten doet wonderen.Toch bedankt voor je hulp.Fijn dat je dit voor iedereen doet(en al zo lang) Reageren
Big Boss Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 (bewerkt) Tijdens het mappen is er blijkbaar iets fout gegaan, want mijn GTA: San Andreas crasht tijdens het laden. Ik heb dus volgende bestanden nodig: vegasN.ipl vegasS.ipl vegasE.ipl vegasW.ipl SFn.ipl Edit: Dank je -Matthijs-, hij doet het weer! Bewerkt: 31 maart 2007 door Big Boss Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 (bewerkt) Ik zal voor je kijken, moment! vegasN.ipl vegasS.ipl vegasE.ipl vegasW.ipl SFn.ipl: Bewerkt: 31 maart 2007 door -Matthijs- Reageren
J-star Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Blistac.txd a.u.b Thank you very much! Reageren
mickey Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Kijk eens aan: blistac.rar Met Vriendelijke Groeten, Mickey Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.