Jump to content

Aanvraag Bestanden/Data van GTA

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ze komen er zo aan!

• pizzaboy.txd
  • pizzaboy.dff

De volgende keer graag je bestanden aanvragen in het daarvoorbestemde topic.

>>> Door Dutchy3010: Samengevoegd... :D<<<

Ja, leuk, nu is dat bestand verwijderd! :blauw:

En daar is-ie weer!

Bewerkt: door Big Boss
  • Reacties 2.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• K.O.

159

• -Matthijs-

113

• Donald F. Duck

89

• Ghost_Rider

89

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

ik zou graag de map waar er de bestanden voor de radio. de map waar het geluid van de radio instaat voor GTA SA

Mvg gtafreak007

Geplaatst:
ik zou graag de map waar er de bestanden voor de radio. de map waar het geluid van de radio instaat voor GTA SA

Mvg gtafreak007

Ten eerste is die map veels te groot om te uploaden. Daarnaast is het ook zo dat vaak bij illegale spellen die map niet bijzit, gewoonweg omdat het teveel tijd kost om dat te uploaden. Ik vrees dat opnieuw installeren de enige mogelijkheid voor je is, als je hem al legaal hebt natuurlijk.

Geplaatst:

heeft iemand nog een ongemode data en models bestanden voor gta sa stuur ff een meeltje naar xxx.

>>> Door Dutchy3010: Emailadres verwijderd, deze zijn niet toegestaan op het forum.<<<

Geplaatst:

De Data, die heb ik nog wel voor je. Models daarin tegen, helaas, niet. Dit omdat de bestanden samen een dikke 1 GB zijn. Voor mij teveel om te uploaden en ik weet bovendien ook niet of je überhaupt dat ergens kunt uploaden. Misschien kan je even aangeven om welke precieze bestanden het gaat zodat ik je verder kan helpen met deze, andere bestanden. Overweeg anders een nieuwe installatie, dit zou denk ik een betere oplossing zijn.

Data:

Download!

Na het downloaden plaatsen in de volgende map: '../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/(Data).'

Geplaatst:

heb de map data nodig vor GTA SA? want er is iets raar gebeurt ik probeerde eens de mapcleaner maar hij crashte want ik zette er geen objecten in ik uninstall ales maar hij blijft crashen weet mss iemand hier de oorzaak van ?daarom dat ik data vraag en de data hierboven heb ik al geprobeerd werkt niet

Mvg gtafreak007 :sigaar:

Geplaatst:

Ik ben per ongeluk vergeten een back up te maken van artict1.dff en artict1.txd Kan iemand mij deze bestanden geven? :) Alvast bedankt

Geplaatst:
heb de map data nodig vor GTA SA? want er is iets raar gebeurt ik probeerde eens de mapcleaner maar hij crashte want ik zette er geen objecten in ik uninstall ales maar hij blijft crashen weet mss iemand hier de oorzaak van ?daarom dat ik data vraag en de data hierboven heb ik al geprobeerd werkt niet

Mvg gtafreak007 :sigaar:

Die data hierboven, van mij, is gewoon nog origineel. Op zich zo het dan logisch zijn dat een andere data map het dan ook niet zal doen aangezien ze gewoon gelijk aan elkaar zijn. Beter is het, zoals ik ook al zei tegen olegna, een nieuwe installatie. Zo ben je er in ieder geval zeker van dat je weer een nieuwe, originele data hebt. Of heb je dat al gedaan? Ik maak namelijk op uit je bericht dat je steeds de map cleaner opnieuw installeert.

Geplaatst:
De Data, die heb ik nog wel voor je. Models daarin tegen, helaas, niet. Dit omdat de bestanden samen een dikke 1 GB zijn. Voor mij teveel om te uploaden en ik weet bovendien ook niet of je überhaupt dat ergens kunt uploaden. Misschien kan je even aangeven om welke precieze bestanden het gaat zodat ik je verder kan helpen met deze, andere bestanden. Overweeg anders een nieuwe installatie, dit zou denk ik een betere oplossing zijn.

Data:

Download!

Na het downloaden plaatsen in de volgende map: '../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/(Data).'

bedankt voor de data de models zoek ik nog wel

Tijden het modden heb ik per ongeluk raindance.dff verwijderd, kan iemand die mischien uploaden of naar mijn email sturen: xxx

>>> Door Dutchy3010: Emailadressen zijn niet toegestaan op het forum. Daarnaast samengevoegd met het topic wat daarvoor bestemd is. :)<<<

Bewerkt: door Dutchy3010

Die krijg je!

Raindanc.dff:

Download!

Na het downloaden plaatsen in gta3.img met de IMG Tool.

Bewerkt: door Donald F. Duck

Heeft iemand lapd1.dff en lapd1.txd voor mij?

En donald F. Duck, nog heel erg bedankt :tu:

Bewerkt: door max96

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...