Big Boss Geplaatst: 16 april 2007 Rapport Geplaatst: 16 april 2007 (bewerkt) Ze komen er zo aan! pizzaboy.txd pizzaboy.dff De volgende keer graag je bestanden aanvragen in het daarvoorbestemde topic. >>> Door Dutchy3010: Samengevoegd... <<< Ja, leuk, nu is dat bestand verwijderd! En daar is-ie weer! Bewerkt: 16 april 2007 door Big Boss Reageren
wilrik Geplaatst: 16 april 2007 Rapport Geplaatst: 16 april 2007 Ze komen er zo aan! ok tnx ik kan niej wachten Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 18 april 2007 Rapport Geplaatst: 18 april 2007 ik zou graag de map waar er de bestanden voor de radio. de map waar het geluid van de radio instaat voor GTA SA Mvg gtafreak007 Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 18 april 2007 Rapport Geplaatst: 18 april 2007 ik zou graag de map waar er de bestanden voor de radio. de map waar het geluid van de radio instaat voor GTA SAMvg gtafreak007 Ten eerste is die map veels te groot om te uploaden. Daarnaast is het ook zo dat vaak bij illegale spellen die map niet bijzit, gewoonweg omdat het teveel tijd kost om dat te uploaden. Ik vrees dat opnieuw installeren de enige mogelijkheid voor je is, als je hem al legaal hebt natuurlijk. Reageren
olegna Geplaatst: 19 april 2007 Rapport Geplaatst: 19 april 2007 heeft iemand nog een ongemode data en models bestanden voor gta sa stuur ff een meeltje naar xxx. >>> Door Dutchy3010: Emailadres verwijderd, deze zijn niet toegestaan op het forum.<<< Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 19 april 2007 Rapport Geplaatst: 19 april 2007 De Data, die heb ik nog wel voor je. Models daarin tegen, helaas, niet. Dit omdat de bestanden samen een dikke 1 GB zijn. Voor mij teveel om te uploaden en ik weet bovendien ook niet of je überhaupt dat ergens kunt uploaden. Misschien kan je even aangeven om welke precieze bestanden het gaat zodat ik je verder kan helpen met deze, andere bestanden. Overweeg anders een nieuwe installatie, dit zou denk ik een betere oplossing zijn. Data: Download! Na het downloaden plaatsen in de volgende map: '../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/(Data).' Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 20 april 2007 Rapport Geplaatst: 20 april 2007 heb de map data nodig vor GTA SA? want er is iets raar gebeurt ik probeerde eens de mapcleaner maar hij crashte want ik zette er geen objecten in ik uninstall ales maar hij blijft crashen weet mss iemand hier de oorzaak van ?daarom dat ik data vraag en de data hierboven heb ik al geprobeerd werkt niet Mvg gtafreak007 Reageren
xgaming Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Geplaatst: 21 april 2007 Ik ben per ongeluk vergeten een back up te maken van artict1.dff en artict1.txd Kan iemand mij deze bestanden geven? Alvast bedankt Reageren
Bling Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Geplaatst: 21 april 2007 De articl1.dff en de article1.txd zitten in mijn bijlage. Veel plezier ermee, xgaming! Reageren
xgaming Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Geplaatst: 21 april 2007 Bedankt Kan ik eindelijk weer verder Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Geplaatst: 21 april 2007 heb de map data nodig vor GTA SA? want er is iets raar gebeurt ik probeerde eens de mapcleaner maar hij crashte want ik zette er geen objecten in ik uninstall ales maar hij blijft crashen weet mss iemand hier de oorzaak van ?daarom dat ik data vraag en de data hierboven heb ik al geprobeerd werkt nietMvg gtafreak007 Die data hierboven, van mij, is gewoon nog origineel. Op zich zo het dan logisch zijn dat een andere data map het dan ook niet zal doen aangezien ze gewoon gelijk aan elkaar zijn. Beter is het, zoals ik ook al zei tegen olegna, een nieuwe installatie. Zo ben je er in ieder geval zeker van dat je weer een nieuwe, originele data hebt. Of heb je dat al gedaan? Ik maak namelijk op uit je bericht dat je steeds de map cleaner opnieuw installeert. Reageren
olegna Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Geplaatst: 21 april 2007 De Data, die heb ik nog wel voor je. Models daarin tegen, helaas, niet. Dit omdat de bestanden samen een dikke 1 GB zijn. Voor mij teveel om te uploaden en ik weet bovendien ook niet of je überhaupt dat ergens kunt uploaden. Misschien kan je even aangeven om welke precieze bestanden het gaat zodat ik je verder kan helpen met deze, andere bestanden. Overweeg anders een nieuwe installatie, dit zou denk ik een betere oplossing zijn.Data: Download! Na het downloaden plaatsen in de volgende map: '../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/(Data).' bedankt voor de data de models zoek ik nog wel Reageren
max96 Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 (bewerkt) Tijden het modden heb ik per ongeluk raindance.dff verwijderd, kan iemand die mischien uploaden of naar mijn email sturen: xxx >>> Door Dutchy3010: Emailadressen zijn niet toegestaan op het forum. Daarnaast samengevoegd met het topic wat daarvoor bestemd is. <<< Bewerkt: 24 april 2007 door Dutchy3010 Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 (bewerkt) Die krijg je! Raindanc.dff: Download! Na het downloaden plaatsen in gta3.img met de IMG Tool. Bewerkt: 24 april 2007 door Donald F. Duck Reageren
max96 Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 (bewerkt) Heeft iemand lapd1.dff en lapd1.txd voor mij? En donald F. Duck, nog heel erg bedankt Bewerkt: 24 april 2007 door max96 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.