Jump to content

Aanvraag Bestanden/Data van GTA

Recommended Posts

• Reacties 2.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• K.O.

159

• -Matthijs-

113

• Donald F. Duck

89

• Ghost_Rider

89

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Die krijg je!

Download!

Na het downloaden moet je het uitpakken en in gta3.img zetten met de IMG Tool.

Bewerkt: door Donald F. Duck
Geplaatst:

ik had laatst wat automods in gta sa gedaan maar nu hoeft het van mij niet meer.

maar ik heb geen backups gemaakt :$ :duh::sigaar:

dus zou iemand mij:

- alpha.txd

- alpha.dff

- buffalo.txd

- buffalo.dff

- broadway.txd

- broadway.dff

- comet.txd

- comet.dff

- quad.txd

- quad.dff

kunnen sturen dan zou ik dat op prijs stellen :bier:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb ze nog wel, een momentje.

Alpha:

Buffalo:

Broadway:

Comet:

Quad:

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:

sorry maar ik weet niet wat de naam is van de bank truck van GTA VC zo een truck waar geld inzit

mvg gtafreak007 :sigaar:

Geplaatst:
Gezocht: VC handling.cfg line van de Infernus.

Ik heb hem even voor je opgezocht in de Handling.cfg van GTA Vice City, je kunt hem in de onderstaande CODE vinden. Veel succes en plezier er mee en mocht er nog wat wezen dan hoor ik het wel.

INFERNUS		1600.0 2.0 4.4 1.3 0.0 0.0 -0.3  70  0.95 0.80 0.52 5 240.0 29.0 4 P 11.0  0.52 0 30.0  1.8  0.19 0.37 0.72 95000 0.25 -0.17 0.5  0.4		1208182		1  1

Geplaatst:

uhm kan iemand hier misschien alsjeblieft de bmx.txd en .dff en weet ik wat allemaal in ieder geval allle originele files van de bmx van gta3.img hier zetten? Alvast bedankt! :cya:

Geplaatst:

Ik heb de bestanden even voor je opgezocht in de gta3.img, waarna ik ze vervolgens in een RAR-bestandje gezet heb. De wmybmx.txd en de wmybmx.dff zijn nu dus te vinden in mijn bijlage. Veel plezier ermee, Teraku!

BMX_Files.rar

@ Hieronder: De reden dat ik deze geupload had, is omdat ik de gewone bmx.txd/dff niet kon vinden. Ik stuitte op deze, en ging er dus vanuit dat dit de juiste was. Al goed, SummerBase heeft de juiste al geupload, dus het probleem is opgelost. :)

Geplaatst:

Ehm, ik heb ze nu, maar klopt het wel? ik had de bmx files gereplaced zonder de wmy... wtf is wmy?

Geplaatst:

Ik denk dat Bling de verkeerde bestanden geupload heeft, geeft natuurlijk helemaal niks. Ik heb even voor je gekeken en ik heb alle BMX bestanden uit de GTA3.img gehaald zodat je alsnog de goede bestanden hebt. Ik heb ze verpakt in een .zip bestand die je op elke Windows XP+ computer kunt openen. Veel succes er mee en bedank ook Bling voor zijn moeite. :bier:

Bestanden BMX.dff, BMX.txd en BMX.ifp: bmx.zip

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...