Da Phoenix Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Ik zoek Coronamoon.bmp uit Particle.txd van San Andreas Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Ik zoek Coronamoon.bmp uit Particle.txd van San Andreas Deze heb ik nog wel voor je, hij zit voor je in de bijlage. Coronamoon.bmp: Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 sorry maar ik weet niet wat de naam is van de bank truck van GTA VC zo een truck waar geld inzitmvg gtafreak007 wil er dit ieman doen i heb het echt nodig hoior ik wacht nu al lang genoeg Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 (bewerkt) sorry maar ik weet niet wat de naam is van de bank truck van GTA VC zo een truck waar geld inzitmvg gtafreak007 wil er dit ieman doen i heb het echt nodig hoior ik wacht nu al lang genoeg Ik zoek hem ff op Ik weet niet welke auto je bedoelt omdat je geen naam geeft maar ik denk dat je deze bedoelt. SECURICAR en anders zoek je ff op WikiGTA: *KLIKKIE* Bewerkt: 6 mei 2007 door Da Phoenix Reageren
max96 Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Na het modden van de ''emperor'' werkte SA niet meer. Ik heb geen backup dus ik mis de files emperor.txd en emperor.dff Reageren
GTA Monster Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Hoi, ik ben maps aan het maken en heb zitten klooien met 'COMNtop.ipl', dus ik wil vragen of iemand deze aan mij wil geven? >>> Door PatrickW: Verplaatst vanuit GTA-III forum<<< Reageren
Bassiej Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Hoi, ik ben maps aan het maken en heb zitten klooien met 'COMNtop.ipl', dus ik wil vragen of iemand deze aan mij wil geven? Kijk eens aan! comNtop.rar Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Na het modden van de ''emperor'' werkte SA niet meer.Ik heb geen backup dus ik mis de files emperor.txd en emperor.dff Die heb ik nog wel voor je. Ik heb zowel de emperor.txd als de emperor.dff voor je in de bijlagen gedaan. Emperor: Reageren
max96 Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Die heb ik nog wel voor je. Ik heb zowel de emperor.txd als de emperor.dff voor je in de bijlagen gedaan. Emperor: Bedankt Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 (bewerkt) Wie heeft de naakte vriendinnen van San Andreas v1? Ik heb V2 en daar zitten ze niet meer in. Ik heb ze nodig voor mijn geheime mod. wie heeft ze? het liefst DFF en TXD Ik weet al wel hoe ze heten: copgrl1.txd & copgrl1.dff gungrl1.txd & gungrl1.dff mecgrl1.txd & mecgrl1.dff nurgrl1.txd & nurgrl1.dff crogrl1.txd & crogrl1.dff gangrl1.txd & gangrl.dff Bewerkt: 12 mei 2007 door Da Phoenix Reageren
xangelo Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 (bewerkt) Ik kan het verder in dit topic niets erover vinden maar ik wou graag de bestanden comet.dff en comet.txd willen hebben van vice city Bij voorbaat dank Bewerkt: 11 mei 2007 door xangelo Reageren
gta-pilot Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 kan iemand mij carmods.dat geven Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Ik zoek de originele cutscene.img.... Mijn cutscene model van Big Smoke is f*cked up Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 kan iemand mij carmods.dat geven Klik Ik zoek de originele cutscene.img.... Mijn cutscene model van Big Smoke is f*cked up Klik Reageren
xangelo Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Mag ik aub comet.txd en comet.dff ^^ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.