-Matthijs- Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 (bewerkt) Kan iemand even 'hotrinb.txd' van gta3.img uploaden? Alvast bedankt! Komt voor elkaar.. Hotrinb.txd: Na het downloaden even uitpakken en toevoegen aan je 'GTA3.img'. Bewerkt: 4 augustus 2007 door -Matthijs- Reageren
zenix Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 (bewerkt) HET IS AL GOED ik zoek player.img ik wou men kleren modden, maar ik verneukte heel het bestand. alstublief, het is een kleine moeite Bewerkt: 5 augustus 2007 door zenix Reageren
Ninoke Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 (bewerkt) ik zoek player.imgik wou men kleren modden, maar ik verneukte heel het bestand. alstublief, het is een kleine moeite Ik wil het wel uploaden maar het bestand is 63,8 MB dus het is veel te groot om het up te loaden je kan je je SA gewoon even opnieuw instaleren Ik ga nu even proberen het met rapidshare up te loaden Het gaat te traag om met rapidshare up te loaden dus ik denk dat je beter je SA opnieuw instaleerd Greetz Bewerkt: 5 augustus 2007 door Ninoke Reageren
J-star Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 (bewerkt) Ik had CJ blank gemaakt (White CJ mod)ik heb per ongeluk geen backup gemaakt, dus zou iemand de bestanden willen geven die daarbij horen? CJ zelf bestaat voor zover ik weet uit allerlei verschillende texture bestanden. Het is dus handig voor ons als we weten welke bestanden we voor je moeten gaan uploaden. Pas je bericht dus even aan, en geef aan van welke bestanden je geen back-up hebt gemaakt. Ik zal je dan zo spoedig mogelijk de bestanden geven in dit bericht, dat ik dan zal aanpassen. T zijn dr ontiegelijk veel maar bij deze: Afro Afrobeard Afroblond Afrogoatee Afrotash Balaclava Bald Baldbeard Baldgoatee Baldtash Bandits BBalljackrstar Bbjack Bbjackrim BbJersey Bbshortred Bbshortwhite Beard Boxshort Chongerblue Chongergang Chongerred Coachsemi Cornrows Cornrowsb Country Croupier Cutoffchinos Cutoffchinosblue Cutoffdenims Denimfade Elvishair Field Flattop FlipFlop Foot Garagetop Gimpmask Goatee Groovecut Hairblond Hairblue Hairgreen Hairpink Hairred Hands Hawaiired Highafro Highfade Hockeytop Hoodjackbeige Hoodyabase5 Hoodyablack Hoodyablue Hoodyagreen Hoodyamerc Hoodyarockstar Hoodyb Jhericurl Leather Legsblack Legsboxerswht Legsheart Legspantsgrey Medic Mohawk Mohawkbeard Mohawkblond Mohawkpink Panther Pimp Player_Face Player_Feet Player_legs Player_Torso Policeshirt Sandall Shellsuit Shirtablue Shirtagrey Shirtayellow ShirtaBblue Shirtbcheck ShirtBgang Shirtbplaid Shortsgang Shortsgrey Shortskhaki Sleevtbrown Slope Sportjack Suit1blk Suit1blue Suit1gang Suit1grey Suit1red Suit2grn Sweatrstar Tash Torso Trackytop1pro Trackytop2eris Tramline Tuxedo Valet Wcoatblue Wedge Gimpfeet Gimphands Gimpleg Gimpmask Gimptorso Bewerkt: 5 augustus 2007 door J-star Reageren
zenix Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 J-star http://downfall.ej.am/alexxi/download/whiteCJ.img alsjeblief ^^ Reageren
snelwegfreak Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 Hallo ik zoek de originele ambulance personeel bestandjes van los santos. de txd's dus van die ambulance mannetjes van los santos Reageren
Rivel Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 Euhm, ik ben eigenlijk opzoek naar de .dff,.txd van een trein. Maakt niet uit welke. Voor SA Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 (bewerkt) Die krijg je! Dit zijn de bestanden van de Freight. Bewerkt: 6 augustus 2007 door Donald F. Duck Reageren
J-star Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 wheel_lr1.dff wheel_lr1.txd wheel_lr2.dff wheel_lr2.txd wheel_lr3.dff wheel_lr3.txd wheel_lr4.dff wheel_lr4.txd wheel_lr5.dff wheel_lr5.txd wheel_gn1.dff wheel_gn1.txd wheel_gn2.dff wheel_gn2.txd wheel_gn3.dff wheel_gn3.txd wheel_gn3.dff wheel_gn3.txd wheel_gn3.dff wheel_gn3.txd wheel_or1dff wheel_or1txd wheel_sr1.dff wheel_sr1.txd wheel_sr2.dff wheel_sr2.txd wheel_sr3.dff wheel_sr3.txd wheel_sr4.dff wheel_sr4.txd wheel_sr5.dff wheel_sr5.txd wheel_sr6.dff wheel_sr6.txd Heel erg bedankt, dit zijn overigens de velgen die je kunt kopen bij Tuningshops Transferder Locolow en WheelArch Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 (bewerkt) Ze komen eraan, moment! Dit pakket bevat: wheel_lr1.dff wheel_lr2.dff wheel_lr3.dff wheel_lr4.dff wheel_lr5.dff wheel_gn1.dff wheel_gn2.dff wheel_gn3.dff wheel_or1.dff wheel_sr1.dff wheel_sr2.dff wheel_sr3.dff wheel_sr4.dff wheel_sr5.dff wheel_sr6.dff De '.txd' bestanden heb ik (gek genoeg) niet kunnen vinden.. Na het downloaden even uitpakken en toevoegen aan je 'GTA3.img' Bewerkt: 7 augustus 2007 door -Matthijs- Reageren
ramonthief Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 ben de naam van het bestand kwijt, deze skin: Reageren
J-star Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Matthijs, dat klopt als een bus, er zitten geen txd bestanden bij, dom van mij om het erbij te zetten maar hartstikke bedankt J-Star, Reageren
J-star Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 (bewerkt) vehicle.txd alstublieft Je kunt hem vinden in: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\models\generic Hartelijk dank J-Star Oh, Sh*t dubbele post, SORRY Wilt een moderator hem even samenvoegen? Bewerkt: 7 augustus 2007 door J-star Reageren
K.O. Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 (bewerkt) @ J-star asteblaf! Bewerkt: 7 augustus 2007 door K.O. Reageren
J-star Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 (bewerkt) @ J-starasteblaf! Thank you J-Star EDIT: Het spijt me dat ik zoveel vraag Maar een paar dingentjes en ik zal alles ff backuppen effectsPC.txd Fonts.txd Fronten1.txd Fronten_pc.txd Hud.txd Intro1.txd Intro2.txd Intro3.txd Intro4.txd Shopping.dat Hartelijk Dank, J-Star Bewerkt: 8 augustus 2007 door J-star Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.