LangePeter Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 ik heb de orginele manana van sa nodig heeft iemand de dff en de txd bestanden ervan alvast bedankt Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 (bewerkt) ik heb de orginele manana van sa nodig heeft iemand de dff en de txd bestanden ervanalvast bedankt Ik heb ze nog wel, moment. Manana.txd & Manana.dff: Na het downloaden even uitpakken en toevoegen aan je 'GTA3.img'. Veel succes ermee! @Hieronder: sorry, ik heb de nu de juiste. Bewerkt: 21 augustus 2007 door -Matthijs- Reageren
LangePeter Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 dat is de savanna is een andere Reageren
David22 Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Heeft iemand voor mij nog de originele 'american.gxt' uit de TEXT map van Vice City? Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 (bewerkt) american gxt: Het zit wel ingepakt in winrar, je moet het nog even uitpakken. Bewerkt: 24 augustus 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 gta_vc.dat Bedankt Ik heb hem hier nog voor je: Gta_vc.dat: Na het downloaden even uitpakken en kopiëren naar de volgende map: 'C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA Vice City' > 'Data'. Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Zou dit aub in zip kunnen want ik zit op een andere en :o geen winrar .:TOM:. Reageren
mickey Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Na het downloaden even uitpakken en kopiëren naar de volgende map: 'C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA Vice City' > 'Data'. Ik heb de .rar van -Matthijs- uitgepakt en voor je in een .zip gedaan. gta_vc.zip Met Vriendelijke Groeten, Mickey Reageren
Rivel Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Zou iemand zo vriendeljk willen zijn de files van de drugsdealer te willen geven? Dankje alvast! Reageren
K.O. Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 (bewerkt) Ik wist niet precies welke files je bedoelde, maar deze namen leken wel geloofwaardig aangezien ze ook in de peds.ide stonden: bmydrug, hmydrug, wmydrug en bikdrug. Ze staan hier.. Bewerkt: 25 augustus 2007 door K.O. Reageren
eindelijkdeman Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 wie kan mij een rdtrain.txd en dff schenken ?? ik heb het weer verprutst alvast bedankt ! gr Reageren
MartyCeha Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 (bewerkt) Alsjeblieft Bewerkt: 27 augustus 2007 door MartyCeha Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.