Velaro Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 Kan iemand voor mij het bestandje sfx.dst uploaden? (195kb) Je vind het in de map audio. Alvast bedankt! Reageren
K.O. Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 (bewerkt) Was al in SA aan het zoeken, maar goed, het is dus een VC bestand. Nou hier heb je m. Bewerkt: 30 augustus 2007 door K.O. Reageren
snelwegfreak Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 Hallo, kan ik de originele LA map krijgen, jeweetwel de IPL en IDE's. En als we dat toch bezig zijn de originele valet bestanden uit player.img. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 Hallo, kan ik de originele LA map krijgen, jeweetwel de IPL en IDE's. En als we dat toch bezig zijn de originele valet bestanden uit player.img. Jawel, hoor. Ik heb ze nog wel voor je. LA: Na het downloaden uitpakken en toevoegen aan de volgende map: 'C' >> 'Program Files' >> 'Rockstar Games' >> 'GTA San Andreas' >> 'Data' >> 'Maps'. Valet.dff & Valet.txd: Na het downloaden uitpakken en toevoegen aan je 'Player.img'. Reageren
snelwegfreak Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 (bewerkt) EDIT Dankjewel Bewerkt: 30 augustus 2007 door snelwegfreak Reageren
rotje333 Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 Ik ben eignelijk aan t proberen om zo veel mogelijk car mods in me san andreas te zetten maar... ineens zegt mijn programma UNABLE TO FIND DIR FILE en dan de plaats waar hij zou moeten staan maar ik wist niet eens dat dat ding bestond? laat staan dat ik hem verwijdert heb maar ik heb dus gta.dir nodig. alvast bedankt Rotje333 Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 (bewerkt) Secondje ... Ik dacht van vind ik sebiet maar gta.dir bestaat niet tenzij je gta.dat bedoeld ? .:TOM:. Bewerkt: 31 augustus 2007 door .:TOM:. Reageren
K.O. Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 (bewerkt) Gaat t over VC? Daar bestaat namelijk wel een gta3.dir. Bedoel je die? Hij staat gewoon los in de models map. Download m hier. (Er is trouwens ook nog een anim.dir, die staat hier.) Bewerkt: 31 augustus 2007 door K.O. Reageren
rotje333 Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 owjaa sorry ik bedoel gta3.dir me cijfers bovenaan me toetsenbord doen het niet daarom stond er gta.dir maar gta3.dir staat ook in san andreas towg? sorry voor typefout Reageren
K.O. Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Was het wel voor SA? Had je er op zn minst even bij kunnen zetten. Nou ehm, ik kan geen enkele .dir file vinden in de SA map, laat staan gta3.dir. Weet je zeker dat je de gta3.img van SA probeerde te openen? VC heeft namelijk ook een gta3.img die ook te openen is met IMG Tool. Dus vertel eens, waar zou ik dat .dir bestand ergens moeten kunnen vinden??? Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 (bewerkt) Niet meer nodig Tom Bewerkt: 1 september 2007 door .:TOM:. Reageren
Damos Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 Backup is verloren gegaan ik zoek vegasw.ide en .ipl Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 Backup is verloren gegaan ik zoek vegasw.ide en .ipl Ik heb ze nog wel voor je. Vegasw.ide & Vegas.ipl: Na het downloaden even uitpakken, en kopiëren naar de volgende map: 'C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas' > 'Data' > 'Maps' > 'Vegas'. Reageren
tjoef Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 (bewerkt) Ik zoek de IMG tool waarmee ik de superman mod(en eigenlijk alle andere mods) mee kan installeren. Kan iemand de linke even postten? Dank je PS: de link van de tutorial van Kevin1993 werkte bij mij niet omdat hij beschadigd of van onbekende groote was... tweede PS: Kan je met die tool ook automods installeren?? Bewerkt: 5 september 2007 door tjoef Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 (bewerkt) Ik zoek de IMG tool waarmee ik de superman mod mee kan installeren. Kan iemand de linke even postten? Dank je PS: de link van de tutorial van Kevin1993 werkte bij mij niet omdat hij beschadigd of van onbekende groote was... Dat kan kloppen, want ik heb het probleem al eens eerder gehoord. Er is natuurlijk nog geen man overboord, want de IMG Tool is op tallloze andere plekken te downloaden.Ik heb twee links voor je, waarvan ik zeker weet dat er in ieder geval één het doet. Probeer ze even, en vervolg dan de tutorial als je daar mee bezig was. Succes! IMG Tool (I) IMG Tool (II) Edit: Ik vergeet helemaal je tweede vraag te beantwoorden. Het is inderdaad ook mogelijk carmods te installeren. Een complete tutorial vind je hier. Daar wordt aan de hand van de IMG Tool alles uitgelegd, dus dat is handig. Overigens kun je met de IMG Tool vrijwel elke mod installeren. Maak daar vooral gebruik van, want het is de beste manier. Bewerkt: 5 september 2007 door -Matthijs- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.