tjoef Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 (bewerkt) Ik heb het gedownload en uitgepakt, maar is het normaal sdat er maar 2 items instaan. Een tekstbestand en de IMGtool zelf, maar die kan ik niet openen, ik krijg de melding:Failed to set data for" en als ik het sluit krijg ik een leeg kadertje. De items waarvan ik een backup zou moeten maken staan er niet tussen(of moeten die daar helemaal niet staan??) Ik zag bij help ook net staan: supports: gta:san andreas (VER2) archives. En ik heb versie 1 EDIT: Ik vind de map Models bij rockstar games->gta san andreas niet!!! Hoe kan ik die vinden??? help me pls Bewerkt: 5 september 2007 door tjoef Reageren
K.O. Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Geplaatst: 6 september 2007 (bewerkt) Vreemd dat je IMG Tool het niet doet. "Supports SA (VER2)" betekent denk ik gewoon dat ie óók V2 ondersteund, want ik heb V1 en hij ondersteund m gewoon en ik heb er nooit problemem mee gehad. Dat er maar 2 bestanden zijn klopt trouwens, een .exe bestand van 236 kB en een .txt bestand van 4 kB. Als je de IMGTool.exe start hoort ie t gewoon te doen hoor. Er zijn hier echter al verschillende topics over fouten in IMGTool en werken met IMGTool. Ik denk dat als je gewoon even rondneust (zoekfunctie!) dat je m zo gevonden hebt. Enneh, die models map vind je gewoon hier hoor: Bewerkt: 6 september 2007 door K.O. Reageren
moechy Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 (bewerkt) hallo iedereen heeft iemand de back-up van een origineel stuntplane want ik ben vergeten te back-uppen terwijl ik aant modden was :bonk:en ook een savegame van juist na de missie burning desire want de mijne doet het nimeer :s Bewerkt: 7 september 2007 door moechy Reageren
Las Vegas Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 (bewerkt) Hehe eindelijk gevonden hoe die in je gta3 map zit Back up zit bij de bijlage van stuntplane heb Save game erbij gedaan van de missie: Burning Desire en de missie die erna komt Gray Imports. Wel allebei voor V2.0 stunt_back_up.zip burning_desire.zip Gray_Imports.zip Bewerkt: 7 september 2007 door Las Vegas Reageren
Bigstijn Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 maar ik heb V1 :s In dit topic kan je alle savegames van v1.00 downloaden, dus voor en na elke missie: Klik. Tevens kan je naar SA: Missie hulp gaan, en vervolgens SA: Savegame aanvraag. Hier kan je het topic alsnog vinden als je het een keer nodig hebt . Reageren
Las Vegas Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Gelukt met stunt.txd/dff ? Reageren
moechy Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 nee het vliegtuig bleef grijs dus heb ik sa opnieuw geïnstalleerd maar alleen het spel was V1 maar niet de main en de script Reageren
ikt Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Hallo! Kan iemand de Rancher.dff en Rancher.txd voor SA uploaden? Ik ben weer eens zo dom om vergeten een backup te maken.. Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 (bewerkt) De bestandjes Rancher.dff en Rancher.txd zitten in de bijlage, ze zijn ingepakt met winrar, veel plezier ermee. @hieronder: Je hebt gelijk , nu is het het goede bestandje (ze hebben ook allebei een R hè ) rancher.rar Bewerkt: 9 september 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
ikt Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Dankje, maar het is de RainDance, en die wil ik niet hebben Reageren
True_Viper23 Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 IK zoek een werkende Back To The Futere Mod, ik had er ene gedownload maar die blijft steeds vast hangen, graag ook een DUIDELIJKE HANDLEIDING Reageren
K.O. Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 (bewerkt) Je zoekt een werkende? Er is maar één (goede) en die werkt. (Oh er is trouwens een mod voor VC (waarmee je ook echt kunt tijdreizen e.d.) en een voor SA die slechts de DeLorean bevat waar je verder niks mee kan. Ik neem aan dat je het over die eerste hebt) Nou ik keek nog eens op moddb.com en blijkbaar is er al een versie 0.2c beschikbaar (heb zelf 0.2b gehad). Het lijkt erop dat dit een automatische installer is, dus nog duidelijker kan niet. Er is ook een manual pakket te downloaden, maar als de installatie vorige keer niet goed lukte lijkt me een automatische installer handiger voor je. Download m hier. Bewerkt: 9 september 2007 door K.O. Reageren
jeroendejong Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 (bewerkt) gelukt Bewerkt: 10 september 2007 door jeroendejong Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.