Jump to content

Aanvraag Bestanden/Data van GTA

Recommended Posts

Geplaatst:
heeft iemand de bestanden: script.img - main.scm - american.gxt want ik heb de noobmode en ik wil hem weg hebben.

Ik heb ze nog wel! :Y

Main.scm & Script.img (V1):

Download!

Na het downloaden uitpakken en kopiëren naar de volgende map: 'C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas' > 'Data' > 'Script'.

Main.scm & Script.img (V2):

Download!

Na het downloaden uitpakken en kopiëren naar de volgende map: 'C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas' > 'Data' > 'Script'.

American.gxt:

Na het downloaden uitpakken en kopiëren naar de volgende map: 'C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas' > 'Text'.

• Reacties 2.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• K.O.

159

• -Matthijs-

113

• Donald F. Duck

89

• Ghost_Rider

89

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)
Heeft iemand een backup van sultan.txd en de Sultan regel in carcols.dat?

Sultan.txd en Sultan carcol regel ingepakt, je kan de carcol regel openen met kladblok, vergeet niet het .rar bestand uit tepakken met Winrar :)

Bewerkt: door Bigstijn
Geplaatst:

Hallo

Ik heb dringend de bestanden van de dinghy nodig.

Ik had hem met SAMI vervangen door een onderzeeër.

Kan iemand me helpen door de bestanden te posten als een .RAR bestand

Dat maakt het gemakkelijker voor mij om te installeren.

Greetz

SA freak

Dinghy? Die krijg je!

Ze zitten in de bijlage. Als je de handling.cfg, carcols.dat, vehicles.ide lines en zo ook nodig hebt, zeg het maar.

Bewerkt: door Donald F. Duck
Geplaatst:

De originele train.col en vehicles.col voor GTA III graag :) Nu blijft GTAIII vasthangen op Staunton door de enterable train mod. En voor het oplossen van de andere Dodo: graag de originele bestanden van de Dodo :) (.txd en .dff)

Komen eraan!

Ik heb weinig ervaring met specifiek GTA III modden en het bestand train.col kon ik niet vinden. Zeker dat ie bestaat? Ik heb alle andere cols daarom maar bijgesloten, misschien dat je één van die bestanden bedoelde.

Je hebt trouwens WinRar en geen problemen met RapidShare hoop ik? Download m dan hier...

Bewerkt: door K.O.

iemand die voor mij : SA

Tracks.dat kan opzoeken in de folder paths bij data ?

Bedankt

Tom :cya:

Bedankt Matthijs :puh:

Bewerkt: door .:TOM:.
iemand die voor mij : SA

Tracks.dat kan opzoeken in de folder paths bij data ?

Bedankt

Tom :cya:

Jazeker, ik heb hem nog wel. Een momentje...

Tracks.dat:

Na het downloaden even uitpakken en kopiëren naar de volgende map: 'C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas' > 'Data' > 'Paths'.

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:

heeft iemand een backup van data handling.cfg en carcols.dat want mijn gta sa crasht door de skins maar die heb ik al uit gta3 gehaald en de orginele terug gedaan maar hij crasht nog steed dus kan het alleen daar aan ligge

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...