Marioleo69 Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 mag ik de stalion hebben? GTA SAen kan ik die ook bewerken met sketch up? Maar natuurlijk: Stallion.dff en Stallion.txd: Na het downloaden even uitpakken en toevoegen aan je "GTA3.img". Heeft iemand voor mij janitor.txd?Alvast bedankt Ik heb hem hier voor je: Janitor.txd: Na het downloaden even uitpakken en toevoegen aan je "GTA3.img". Bedankt Reageren
KoenKucharek Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 wie ken ff de miscom bestand hier posten hij staat in de map audio of op de cd in data Reageren
game~skater Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 heel erg bedankt Reageren
ikt Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 ik ben weer bezig geweest met modden, maar ik heb perongeluk de verkeerde bestanden vervangen... Dus heeft iemand deze bestanden? (Met dff erachter) exh_a_l, exh_c_l, fbmp_a_l, fbmp_c_l, nto_b_l, nto_b_s, nto_b_tw, rbmp_a_l, rbmp_c_l, rf_a_l, rf_c_l, spl_a_l_b, spl_c_l_b, wg_l_a_l, wg_l_c_l Danku, danku Nog een keer, niemand reageerde Reageren
K.O. Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 exh_a_l, exh_c_l, fbmp_a_l, fbmp_c_l, nto_b_l, nto_b_s, nto_b_tw, rbmp_a_l, rbmp_c_l, rf_a_l, rf_c_l, spl_a_l_b, spl_c_l_b, wg_l_a_l, wg_l_c_l Alsteblief. Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Handling.cfg a.u.b ? Tom Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Handling.cfg a.u.b ?Tom Alsjeblief [ Reageren
RozeRidder Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 kan iemand een player.dff doorsture???? k heb de mijne namelijk verkloot door er een verkeerd bestand over te plaatsen!!!!!! Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 kan iemand een player.dff doorsture???? k heb de mijne namelijk verkloot door er een verkeerd bestand over te plaatsen!!!!!! Kan je alsjeblieft even vermelden welke GTA je bedoeld? Reageren
RozeRidder Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 kan iemand een player.dff doorsture???? k heb de mijne namelijk verkloot door er een verkeerd bestand over te plaatsen!!!!!! Kan je alsjeblieft even vermelden welke GTA je bedoeld? gta sa Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Alsjeblieft, vergeet in het vervolg geen back-ups te maken Bestand uitpakken met WINrar en in je gta3.img zetten. Reageren
RozeRidder Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Alsjeblieft, vergeet in het vervolg geen back-ups te maken Bestand uitpakken met WINrar en in je gta3.img zetten. merci e Alsjeblieft, vergeet in het vervolg geen back-ups te maken Bestand uitpakken met WINrar en in je gta3.img zetten. merci e heb je soms ook de player.txd? Reageren
RozeRidder Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 k heb een totaal verkeerd programma over mijn player .txd gezet net zoals bij mijn player.dff maar die is al opgelost. kan iemand mij de player.txd voor gta sa doorsturen???? Reageren
jeroendejong Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 hoi, ik heb nodig, ------------ hydra.txd hydra.dff ------------- blistac.txd blistac.dff ------------- bf400.txd bf400.dff -------------- hotknife.txd hotknife.dff -------------- Heeft iemand deze... ik heb een grote mod gedaan en toen CRASH!!! help plzz Jeroen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.