-Matthijs- Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 "..."Heeft iemand deze... ik heb een grote mod gedaan en toen CRASH!!! help plzz Alle .dff en .txd bestanden zitten in dit pakketje: Na het downloaden even uitpakken en toevoegen aan je "GTA3.img". Reageren
K.O. Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Alsteblieft. In het vervolg kun je bestanden beter hier aanvragen, dan hoef je geen nieuw topic te openen. Reageren
L156 Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Ik wil graag de 2 TXD bestanden van player: policetr.txd policeshirt.txd allebei dus van politie. bedankt Brian Reageren
K.O. Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 policetr.txdpoliceshirt.txd Veel plezier ermee Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 (bewerkt) Ik heb dringend de VC american.gxt nodig. Edit: Het hoeft niet meer. Bewerkt: 21 november 2007 door Donald F. Duck Reageren
Mavamaarten Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 (bewerkt) Voor GTA San Andreas ik zoek de map data/maps en gta.dat ik heb een zelfgemaakt modelletje erin geplaatst en als ik er voorbij kom crasht sa ... en als ik de mod verwijder, start ie nimmeer op dus : C:\Program Files\Rockstar Games\Gta San Andreas\Data\Maps en : C:\Program Files\Rockstar Games\Gta San Andreas\Data alvast bedankt ! Bewerkt: 21 november 2007 door Mavamaarten Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Alsjeblieft, veel plezier ermee. San_Andreas_gta.rar San_Andreas_maps.rar Reageren
Mavamaarten Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Geplaatst: 22 november 2007 (bewerkt) Dankjewel! Hij werkt weer Picco Bello! Bewerkt: 22 november 2007 door Mavamaarten Reageren
jeroendejong Geplaatst: 23 november 2007 Rapport Geplaatst: 23 november 2007 heej iedereen, ik ga "THE garage" aanpassen, met wat grove street logo's enzo, en wat zwart, een verfje enzo, maarja, ik zoek dus dat Grove 4 live logo, wie o wie weet dat te vinden, graag een paar van verschillende grote, om de goeie uit te kiezen XD Jeroen Natuurlijk sa weet niet zeker of dat hier hoort maarja, [/font] Reageren
K.O. Geplaatst: 23 november 2007 Rapport Geplaatst: 23 november 2007 heej iedereen,ik ga "THE garage" aanpassen, met wat grove street logo's enzo, en wat zwart, een verfje enzo, maarja, ik zoek dus dat Grove 4 live logo, wie o wie weet dat te vinden, graag een paar van verschillende grote, om de goeie uit te kiezen XD Jeroen Natuurlijk sa weet niet zeker of dat hier hoort maarja, [/font] Als je de bestanden wilt hebben, moet je hier zijn. Als je alleen wilt weten wélke bestanden je moet hebben, zodat je ze zelf met IMGTool uit gta3.img kan halen om ze vervolgens met TXD Workshop te extracten naar afbeeldingen, moet je in dat andere topic zijn. Ik heb daar net al gereageerd dus kijk daar maar. Ik neem aan dat je weet hoe je de bestanden moet bewerken e.d.? Reageren
duivelse 13 Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 ik zoek een backup .dff bestand van de tank (kleding van binco tank en blacktank) liefst eentje die nog "clean" is hij heet: vest.dff alvast bedankt. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 Ik zal even voor je kijken. Vest.dff: vest.rar Reageren
xanderlechtx Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 ik zou graag een mod heeben dat te maken heeft met dragonball z en dat op een beetje trekt;) kan iemand mij naar en site of eentje maken? Reageren
Rivel Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 Zou iemand me een ongemodde data map willen sturen? Dankje Reageren
duivelse 13 Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 Ik zal even voor je kijken. Vest.dff: vest.rar BEDANKT Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.