Jump to content

Aanvraag Bestanden/Data van GTA

Recommended Posts

• Reacties 2.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• K.O.

159

• -Matthijs-

113

• Donald F. Duck

89

• Ghost_Rider

89

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Hey mensen!!!!

ik heb het spel GTA SA, maar ik kan hem niet spelen:( want hij heeft nog een bestand: ogg.dll nodig. Heeft iemand dit toevallig nog???? :D

Geplaatst:

Maar natuurlijk.

DLL-files kun je trouwens ook gewoon downloaden op internet. Er zijn sites waar tienduizenden .dll-bestanden staan die je kunt gebruiken. (Legaal btw)

Geplaatst:

Hallo,

ik zou graag het bestandje billbrd01_lan2.txd hebben. Het is voor GTA SA, en je kunt het vinden in gta3.img (openen met img tool). Helaas is er bij mij iets fout gegaan. Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

Geplaatst:
Hallo,

ik zou graag het bestandje billbrd01_lan2.txd hebben. Het is voor GTA SA, en je kunt het vinden in gta3.img (openen met img tool). Helaas is er bij mij iets fout gegaan. Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

Veel plezier ermee:

:cya:

Geplaatst:
Hey, ik heb het bestand: SHOPPING.dat nodig...

Ik heb hem hier voor je:

Shopping.dat:

Na het downloaden even uitpakken en toevoegen aan de volgende map: "C/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data".

Geplaatst:

Open het bestand carcols.dat eens met kladblok. Het bestand staat in de data map. Als je in dit bestand een stukje naar beneden scrollt krijg je een lijst met alle voertuigen en eracter cijfers. De legenda van de cijfers staat bovenaan het bestand. Deze kleuren zijn alle natuurlijke kleuren waarin de voertuigen spawnen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...