J-star Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Pedgrp.dat pleas Alvast bedankt! ________________________________________ J-Star is back! Reageren
Froodooo Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Pedgrp.dat pleasAlvast bedankt! ________________________________________ J-Star is back! Hier is je bestandje: Reageren
Jopper47 Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 Heeft iemand het .dff bestandje van Salvatore uit San Andreas voor me? Van Johannes47 Reageren
Bigsmoke!!! Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 Heeft er iemand voor mij de versie 1 files main.scm en script. Maar wel echt van versie 1.00 Want die heb je toch nodig en een patch om te kunnen modden met v2. Of is alleen die patch al genoeg? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 Heeft er iemand voor mij de versie 1 files main.scm en script. Maar wel echt van versie 1.00Want die heb je toch nodig en een patch om te kunnen modden met v2. Of is alleen die patch al genoeg? Enkel de patch is voldoende om op een oorspronkelijke V2 met mods te kunnen spelen. De V1 script en main files zijn voor de V1 savegames. Wil je gewoon met je eigen V2 savegames blijven spelen, dan heb je deze bestanden niet nodig. Wil je graag met V1 savegames spelen, dan zul je deze bestanden wél nodig hebben. Ik heb de bestanden hier wel voor je, moet je voor jezelf maar even bekijken of je ze ook gaat gebruiken of niet. V1 Files: Reageren
WALLAH Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 (bewerkt) mag ik Pony.TXD en pony.dff gwn nuchter plz bedankt (nuchter = niet mee gemodded ) Bewerkt: 26 december 2007 door WALLAH Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 mag ik Pony.TXD en pony.dff gwn nuchter plz bedankt Ik heb ze voor je. Pony.dff & Pony.txd: Na het downloaden het pakket even uitpakken en toevoegen aan je 'GTA3.img'. Reageren
WALLAH Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 mag ik Pony.TXD en pony.dff gwn nuchter plz bedankt Ik heb ze voor je. Pony.dff & Pony.txd: Na het downloaden het pakket even uitpakken en toevoegen aan je 'GTA3.img'. THX Reageren
dexter909 Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Hebben jullie miss de wheel_gn1.dff wheel_gn5.dff wheel_or1.dff wheel_gn2.dff wheel_gn4.dff wheel_lr4.dff wheel_sr3.dff wheel_sr4.dff wheel_gn3.dff? en van alles de txd staat bij mij maar die is daar volgens mij niet voor (Voor GTA SA) Dankje wel alvast Reageren
David22 Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Welke vriendelijke vriend heeft voor mij de originele player.txd uit gta3.img van Vice City? Alvast bedankt! Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Welke vriendelijke vriend heeft voor mij de originele player.txd uit gta3.img van Vice City?Alvast bedankt! Alsjeblieft. Reageren
David22 Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Welke vriendelijke vriend heeft voor mij de originele player.txd uit gta3.img van Vice City?Alvast bedankt! Alsjeblieft. Dankje Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Kan iemand de orginele Handling.cfg geven van Vice City. Reageren
K.O. Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Kan iemand de orginele Handling.cfg geven van Vice City. Ja: Reageren
xanderlechtx Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 ik heb dus nu ondertusse gta 3:dmaar heb weer een probleem.ik wil de mod(homer simpsons)installeren maar wanneer ik het spel opstart en de skin wil aanduiden staat die skin niet recht maar ligt.raar maar waar .kan jij mij helpen?hier is een link als je hem kunt gebruiken(http://grandtheftauto.filefront.com/file/Homer_Simpson;63621) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.