Jump to content

Aanvraag Bestanden/Data van GTA

Recommended Posts

• Reacties 2.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• K.O.

159

• -Matthijs-

113

• Donald F. Duck

89

• Ghost_Rider

89

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Hebben jullie miss de wheel_gn1.dff wheel_gn5.dff wheel_or1.dff wheel_gn2.dff wheel_gn4.dff wheel_lr4.dff wheel_sr3.dff wheel_sr4.dff wheel_gn3.dff? en van alles de txd staat bij mij maar die is daar volgens mij niet voor

(Voor GTA SA)

Dankje wel alvast :D

Heeft iemand die ?

Geplaatst:
Hebben jullie miss de wheel_gn1.dff wheel_gn5.dff wheel_or1.dff wheel_gn2.dff wheel_gn4.dff wheel_lr4.dff wheel_sr3.dff wheel_sr4.dff wheel_gn3.dff? en van alles de txd staat bij mij maar die is daar volgens mij niet voor

Je vindt alles in dit pakket:

Na het downloaden even uitpakken en toevoegen aan je 'GTA3.img'.

Geplaatst:

Je vindt alles in dit pakket:

Na het downloaden even uitpakken en toevoegen aan je 'GTA3.img'.

Danku wel :D

Geplaatst: (bewerkt)

Kan iemand me de infernus.dff & txd geven en de BF_400.dff en txd plzz

alvast bedankt =D`

(van gta san andreas)

Bewerkt: door WALLAH
Geplaatst:

Hey ik heb de faggio in een minibike gemaakt, lukte allemaal gewoon goed totdat ik er een Getunede aerox van heb gemaakt, de aerox deed het gewoon goed enzo maar CJ zat nog steeds op de scooter zoals die op de minibike zat..

Voor de minibike heb ik de bikev.ifp, faggio.dff en faggio.txd geruild met de gene die in de map stonde die ik had gedonwload(de mod), en ik heb de carcols veranderd 1 zin, en 2 zinne in handling.cfg. Toen ik de aerox had gedownload heb ik de faggio.dff en faggio.txd geruild, 1 zin in de carcols en 1 zin in handling.cfg

Weet iemand hier hoe ik CJ gewoon normaal op de aerox kan late zitten?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...