xanderlechtx Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 ik heb dus nu ondertusse gta 3:dmaar heb weer een probleem.ik wil de mod(homer simpsons)installeren maar wanneer ik het spel opstart en de skin wil aanduiden staat die skin niet recht maar ligt.raar maar waar .kan jij mij helpen?hier is een link als je hem kunt gebruiken(http://grandtheftauto.filefront.com/file/Homer_Simpson;63621) Reageren
dexter909 Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Hebben jullie miss de wheel_gn1.dff wheel_gn5.dff wheel_or1.dff wheel_gn2.dff wheel_gn4.dff wheel_lr4.dff wheel_sr3.dff wheel_sr4.dff wheel_gn3.dff? en van alles de txd staat bij mij maar die is daar volgens mij niet voor(Voor GTA SA) Dankje wel alvast Heeft iemand die ? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 Hebben jullie miss de wheel_gn1.dff wheel_gn5.dff wheel_or1.dff wheel_gn2.dff wheel_gn4.dff wheel_lr4.dff wheel_sr3.dff wheel_sr4.dff wheel_gn3.dff? en van alles de txd staat bij mij maar die is daar volgens mij niet voor Je vindt alles in dit pakket: Na het downloaden even uitpakken en toevoegen aan je 'GTA3.img'. Reageren
dexter909 Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 Hebben jullie miss de wheel_gn1.dff wheel_gn5.dff wheel_or1.dff wheel_gn2.dff wheel_gn4.dff wheel_lr4.dff wheel_sr3.dff wheel_sr4.dff wheel_gn3.dff? en van alles de txd staat bij mij maar die is daar volgens mij niet voor Je vindt alles in dit pakket: Na het downloaden even uitpakken en toevoegen aan je 'GTA3.img'. Danku wel Reageren
VonLeeuwen Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 Gezocht: patriot.dff patriot.txd Gelieve zo spoedig mogelijk te posten Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 Gezocht: patriot.dff patriot.txd Gelieve zo spoedig mogelijk te posten Welke GTA? Reageren
WALLAH Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 (bewerkt) Kan iemand me de infernus.dff & txd geven en de BF_400.dff en txd plzz alvast bedankt =D` (van gta san andreas) Bewerkt: 30 december 2007 door WALLAH Reageren
Froodooo Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 Hier zijn ze voor je: Reageren
WALLAH Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 Hier zijn ze voor je: Dank je!! ik heb ze hard nodig Reageren
dexter909 Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 Mag ik misschien de handling van BLOODRA voor gta sa Dankewel Reageren
XbasX Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 Hey ik heb de faggio in een minibike gemaakt, lukte allemaal gewoon goed totdat ik er een Getunede aerox van heb gemaakt, de aerox deed het gewoon goed enzo maar CJ zat nog steeds op de scooter zoals die op de minibike zat.. Voor de minibike heb ik de bikev.ifp, faggio.dff en faggio.txd geruild met de gene die in de map stonde die ik had gedonwload(de mod), en ik heb de carcols veranderd 1 zin, en 2 zinne in handling.cfg. Toen ik de aerox had gedownload heb ik de faggio.dff en faggio.txd geruild, 1 zin in de carcols en 1 zin in handling.cfg Weet iemand hier hoe ik CJ gewoon normaal op de aerox kan late zitten? Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 (bewerkt) Wie heeft voor mij een orginele niet gemodde weapon.dat voor gta sa? @dexter909bloodra.txt Bewerkt: 30 december 2007 door phantom Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.