XbasX Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 (bewerkt) Wie heeft voor mij een orginele niet gemodde weapon.dat voor gta sa?@dexter909bloodra.txt Ik heb hem wel maar ik kan hem niet toevoegen : Het uploaden is gefaald. Dit type bestand kan niet worden bijgevoegd << die melding krijg ik. sorry iemand anders? Bewerkt: 30 december 2007 door XbasX Reageren
K.O. Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 Wie heeft voor mij een orginele niet gemodde weapon.dat voor gta sa?Ik heb hem wel maar ik kan hem niet toevoegen : Het uploaden is gefaald. Dit type bestand kan niet worden bijgevoegd << die melding krijg ik. sorry iemand anders? Een bestand met de .dat-extensie kan hier niet worden geupload, daarom is het makkelijk om t even in een zip te zetten: weapon.zip Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 (bewerkt) Bedankt K.O. Bewerkt: 30 december 2007 door phantom Reageren
dexter909 Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 (bewerkt) mag ik mischien de hotrina.dff .txd of zo iets (voor SA) Dank u wel En hoe moet je dff en txd bestanden uploaden op het forum want ik wil jullie heel graag helpen Bewerkt: 31 december 2007 door dexter909 Reageren
Gtwien Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Ik zou graag de volgende bestanden (van GTA SAN ANDREAS) hebben: - handling.cfg (origineel, dus zonder mods) - vehicles.ide (idem) - carmods.dat (idem) - carcols.dat (idem) Deze bestanden kun je waarschijnlijk ergens op het internet vinden, dus een link is ook goed. - bravura.txd, bravura.dff - sentinel.txd, sentinel.dff - stretch.txd, stretch.dff - manana.txd, manana.dff - voodoo.txd, voodoo.dff - zr350.txd, zr350.dff - greenwood.txd, greenwood.dff - hustler.txd, hustler.dff - intruder.txd, intruder.dff - merit.txd, merit.dff - stafford.txd, stafford.dff - alpha.txd, alpha.dff Eigenlijk zou ik het liefst gewoon de originele GTA3.IMG hebben, maar dat gaat nogal moeilijk, vandaar Thx, Gtwien Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 (bewerkt) Ik zorg er voor, even geduld a.u.b. Het pakket 'bestanden_gtwien.rar' heeft: alpha.dff alpha.txd bravura.dff bravura.txd carcols.dat carmods.dat greenwoo.dff greenwoo.txd handling.cfg hustler.dff hustler.txd intruder.dff intruder.txd manana.dff manana.txd merit.dff merit.txd sentinel.dff sentinel.txd stafford.dff stafford.txd stretch.dff stretch.txd vehicles.ide voodoo.dff voodoo.txd zr350.dff zr350.txd Het pakket 'bestanden_dexter909.rar' heeft: hotrina.dff hotrina.txd Bewerkt: 31 december 2007 door Donald F. Duck Reageren
dexter909 Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 (bewerkt) mag ik mischien de hotrina.dff .txd of zo iets (voor SA)Dank u wel En hoe moet je dff en txd bestanden uploaden op het forum want ik wil jullie heel graag helpen Ik zorg er voor, even geduld a.u.b. Kan je hier ook voor zorgen ? Thnx alvast Bewerkt: 31 december 2007 door dexter909 Reageren
Gtwien Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Ik zorg er voor, even geduld a.u.b.Het pakket 'bestanden_gtwien.rar' heeft: alpha.dff alpha.txd bravura.dff bravura.txd carcols.dat carmods.dat greenwoo.dff greenwoo.txd handling.cfg hustler.dff hustler.txd intruder.dff intruder.txd manana.dff manana.txd merit.dff merit.txd sentinel.dff sentinel.txd stafford.dff stafford.txd stretch.dff stretch.txd vehicles.ide voodoo.dff voodoo.txd zr350.dff zr350.txd Het pakket 'bestanden_dexter909.rar' heeft: hotrina.dff hotrina.txd Yeeeeehaaa! Thx, nu heb ik alleen nog maar de volgende bestanden nodig (GTA SAN ANDREAS): - handling.cfg - vehicles.ide - carcols.dat - carmods.dat (de originele bestanden, zonder mods dus) Thx again, Gtwien Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Ze zitten in de bijlagen. Reageren
Scofield6 Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Zo'n soort vest wat die drugsdealer aan heeft wil ik graag hebben, kan iemand daarvoor zorgen? Ik heb al een beetje gezocht maar kon niet de goede vinden. Mail me maar als je er een hebt gevonden. Bedankt alvast. Reageren
Gtwien Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 (bewerkt) Ze zitten in de bijlagen. Thank you very much! Dit is trouwens de 1001e post in dit topic :dans: Bewerkt: 31 december 2007 door Gtwien Reageren
Gen0 Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 (bewerkt) Wie heeft voor mij de rumpo.txd en dff en de handling.cfg en vehicles.ide? GTA San Andreas Bewerkt: 2 januari 2008 door Gen0 Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Wie heeft voor mij de rumpo.txd en dff en de handling.cfg en vehicles.ide?GTA San Andreas Alsjeblieft. Reageren
Gen0 Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Wie heeft voor mij de rumpo.txd en dff en de handling.cfg en vehicles.ide?GTA San Andreas Alsjeblieft. bedankt Reageren
Gen0 Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Wie heeft voor mij de handling line van de ambulance (GTA SA)? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.