Sjorszzz Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 Heeft er iemand de orginele files/bestanden van de verborgen HC scenes voor mij? En waar moet ik ze plaatsen/in game zetten? Ik heb v2 van GTA San Andreas maar ik wil daar de HC scenes in v2 van de game in plaatsen. Edit: Ik vraag hier niet om de HC mod zelf, maar om de bestanden/files die alleen in v1 zitten. Die wil ik graag in m,n v2 plaatsen. Alvast bedankt. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 (bewerkt) Heeft er iemand de orginele files/bestanden van de verborgen HC scenes voor mij?En waar moet ik ze plaatsen/in game zetten? Ik heb v2 van GTA San Andreas maar ik wil daar de HC scenes in v2 van de game in plaatsen. Edit: Ik vraag hier niet om de HC mod zelf, maar om de bestanden/files die alleen in v1 zitten. Die wil ik graag in m,n v2 plaatsen. Alvast bedankt. Hoezo wil je de HC bestanden? Als je ze hebt kan je er niks mee, want je moet ze 'activeren' met de HC mod, én je hebt V2. Daarmee kan je niet modden. Bewerkt: 11 januari 2008 door ..::GhostRider::.. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 Heeft er iemand de orginele files/bestanden van de verborgen HC scenes voor mij?En waar moet ik ze plaatsen/in game zetten? Ik heb v2 van GTA San Andreas maar ik wil daar de HC scenes in v2 van de game in plaatsen. Edit: Ik vraag hier niet om de HC mod zelf, maar om de bestanden/files die alleen in v1 zitten. Die wil ik graag in m,n v2 plaatsen. Alvast bedankt. Hoezo wil je de HC bestanden? Als je ze hebt kan je er niks mee, want je moet ze 'activeren' met de HC mod, én je hebt V2. Daarmee kan je niet modden. Ik wil ze toch graag. Want met v2 kun je dus wel modden hoor. Reageren
K.O. Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 Ik heb water.dat en water1.dat nodigDank je. GTA SA! Unmountable Tijmen Veel plezier er mee: Reageren
r3v3rz3 Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 (bewerkt) ik moet voor gta sa de gta3.img hebben op een of andere gekke manier zijn alle dff en txd weg op die van temp na kan iemand ze on gemod aan mij geven ( ik heb de cd opnieuw geinstalleerd maar toen kreeg ik het nog een keer eerst kon ik gwn texture) laterzzz. r3v3rz3 Bewerkt: 11 januari 2008 door r3v3rz3 Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 ik moet voor gta sa de gta3.img hebben op een of andere gekke manier zijn alle dff en txd weg op die van temp na kan iemand ze on gemod aan mij geven ( ik heb de cd opnieuw geinstalleerd maar toen kreeg ik het nog een keer eerst kon ik gwn texture) laterzzz. r3v3rz3 Wij kunnen de gta3.img helaas niet geven. Dit komt omdat het bestand té groot is voor onze bijlagen. Wij leden hebben maar 5MB, wat dus al helemaal niet genoeg is. De Superleden+ hebben meer, maar ook niet genoeg voor de gta3.img. Daarom raad ik je aan SA nog een keer te instaleren. Probeer ook eens File -> Open te doen en dan de gta3.img te selecteren, kijk of hij het dan wel doet. Reageren
max_gtafreak Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Ik zoek de audio file voor gta sa Reageren
gta-pilot Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Haai voor sa - effects.??? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 (bewerkt) Haaivoor sa - effects.??? In mijn bijlagen. Ik zoek de audio file voor gta sa Als je SA even opnieuw instaleerd staan ze er weer. Bewerkt: 12 januari 2008 door ..::GhostRider::.. Reageren
sjoerd1234 Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 heeft iemand de bestanden adrom.txd en adrom.dff. ze staan op een of andere manier niet in mijn img tool. en ik heb san andreas opnieuw geinstaleert en de bestanden staan er nog steeds niet in Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 heeft iemand de bestanden adrom.txd en adrom.dff. ze staan op een of andere manier niet in mijn img tool. en ik heb san andreas opnieuw geinstaleert en de bestanden staan er nog steeds niet in Het vliegtuig heet voluit Andromada en in de 'GTA3.img' heet het Androm. Ik heb voor de zekerheid hier de bestandjes nog wel voor je: Andromada.dff & Andromada.txd: Na het downloaden het pakket even uitpakken en de bestanden toevoegen aan je 'GTA3.img'. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 hey, hallo, ik zoek de bestanden player.dff en player.txd van vice city. die heb ik vervangen door een eh.. ongeklede vrouw :$ , naja als iemand die bestanden heeft zou ik erg blij zijn. alhoewel het zag er mooi uit. ik sla ze wel ergens op Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 hoe zet ja die mod af dat de politie onsterfelijk is en dat je wapens superveel feedback hebben? thx eeft er iemand een originele weapon.dat? Reageren
max_gtafreak Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Even over die audio file als ik gta sa opnieuw installeer zeg die dat data3.cab stuk is ofzo dus gebruik ik die in de gta sa files staat maar die heb ik dus vernietigd Reageren
~#[FeaR]#~ Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Heeft iemand nog een normale vehicle.txd 4 my want ik heb gekloot en nu crasht mijn sa steeds. thx Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.