Jump to content

Aanvraag Bestanden/Data van GTA

Recommended Posts

Geplaatst:

Heeft er iemand de orginele files/bestanden van de verborgen HC scenes voor mij?

En waar moet ik ze plaatsen/in game zetten?

Ik heb v2 van GTA San Andreas maar ik wil daar de HC scenes in v2 van de game in plaatsen.

Edit: Ik vraag hier niet om de HC mod zelf, maar om de bestanden/files die alleen in v1 zitten.

Die wil ik graag in m,n v2 plaatsen.

Alvast bedankt. _O_

• Reacties 2.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• K.O.

159

• -Matthijs-

113

• Donald F. Duck

89

• Ghost_Rider

89

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)
Heeft er iemand de orginele files/bestanden van de verborgen HC scenes voor mij?

Ik heb v2 van GTA San Andreas maar ik wil daar de HC scenes in v2 van de game in plaatsen.

Edit: Ik vraag hier niet om de HC mod zelf, maar om de bestanden/files die alleen in v1 zitten.

Alvast bedankt. _O_

Hoezo wil je de HC bestanden? Als je ze hebt kan je er niks mee, want je moet ze 'activeren' met de HC mod, én je hebt V2. Daarmee kan je niet modden. :)

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Geplaatst:

Alvast bedankt. _O_

Hoezo wil je de HC bestanden? Als je ze hebt kan je er niks mee, want je moet ze 'activeren' met de HC mod, én je hebt V2. Daarmee kan je niet modden. :)

Ik wil ze toch graag.

Want met v2 kun je dus wel modden hoor.

ik moet voor gta sa

de gta3.img hebben

op een of andere gekke manier zijn alle dff en txd weg op die van temp na

kan iemand ze on gemod

aan mij geven

( ik heb de cd opnieuw geinstalleerd maar toen kreeg ik het nog een keer eerst kon ik gwn texture)

laterzzz.

r3v3rz3

Bewerkt: door r3v3rz3
Geplaatst:
ik moet voor gta sa

de gta3.img hebben

op een of andere gekke manier zijn alle dff en txd weg op die van temp na

kan iemand ze on gemod

aan mij geven

( ik heb de cd opnieuw geinstalleerd maar toen kreeg ik het nog een keer eerst kon ik gwn texture)

laterzzz.

r3v3rz3

Wij kunnen de gta3.img helaas niet geven. Dit komt omdat het bestand té groot is voor onze bijlagen. Wij leden hebben maar 5MB, wat dus al helemaal niet genoeg is. De Superleden+ hebben meer, maar ook niet genoeg voor de gta3.img. Daarom raad ik je aan SA nog een keer te instaleren. :)

Probeer ook eens File -> Open te doen en dan de gta3.img te selecteren, kijk of hij het dan wel doet. :)

Haai

voor sa

- effects.???

In mijn bijlagen. :)

Ik zoek de audio file voor gta sa

Als je SA even opnieuw instaleerd staan ze er weer. :)

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Geplaatst:

heeft iemand de bestanden adrom.txd en adrom.dff. ze staan op een of andere manier niet in mijn img tool. en ik heb san andreas opnieuw geinstaleert en de bestanden staan er nog steeds niet in :{

Geplaatst:
heeft iemand de bestanden adrom.txd en adrom.dff. ze staan op een of andere manier niet in mijn img tool. en ik heb san andreas opnieuw geinstaleert en de bestanden staan er nog steeds niet in :{

Het vliegtuig heet voluit Andromada en in de 'GTA3.img' heet het Androm. Ik heb voor de zekerheid hier de bestandjes nog wel voor je:

Andromada.dff & Andromada.txd:

Na het downloaden het pakket even uitpakken en de bestanden toevoegen aan je 'GTA3.img'.

Geplaatst:

hey, hallo, ik zoek de bestanden player.dff en player.txd van vice city. die heb ik vervangen door een eh.. ongeklede vrouw :$ , naja als iemand die bestanden heeft zou ik erg blij zijn. alhoewel het zag er mooi uit. ik sla ze wel ergens op :koffie:

Geplaatst:

hoe zet ja die mod af dat de politie onsterfelijk is en dat je wapens superveel feedback hebben?

thx :cya:

eeft er iemand een originele weapon.dat?

Geplaatst:

Even over die audio file als ik gta sa opnieuw installeer zeg die dat data3.cab stuk is ofzo dus gebruik ik die in de gta sa files staat maar die heb ik dus vernietigd :klap:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...