Donald F. Duck Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 (bewerkt) [...]eeft er iemand een originele weapon.dat? Uw weapon.dat komt eraan, meneer. Hij is gearriveerd. PS: Dat 'bestanden' komt omdat ik altijd 'bestanden' in de rarnaam zet. Bewerkt: 12 januari 2008 door Donald F. Duck Reageren
Donwell Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 Ik heb hem eventjes voor je in de bijlagen gestopt. Uitpakken met WinRAR en vervolgens in de map ...\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\Models\Generic plaatsen. Volgende keer een back-up maken, scheelt weer. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 (bewerkt) spoed! hey, hallo, ik zoek de bestanden player.dff en player.txd van vice city. die heb ik vervangen door een eh.. ongeklede vrouw :$ , als iemand die bestanden heeft zou ik erg blij zijn. Bewerkt: 13 januari 2008 door bierbuikje Reageren
janyboy Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 heeft iemand voor mij de Main.scm? uit de /data/script map van gta sa Ik was namelijk aan het scripten en i decompilde (in sanny builder) en toen had ik mijn main.scm perongeluk vervangen alvast bedankt iedereen Reageren
Froodooo Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 Ja, ik heb 'm hier voor je: Veel succes ermee! Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 hey, met spoed vraag ik om de volgende bestanden van vice city: player.dff player.txd medic.dff graag bedankt Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 hey, met spoed vraag ik om de volgende bestanden van vice city:player.dff player.txd medic.dff graag bedankt Alsjeblieft. Reageren
~#[FeaR]#~ Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 Ik heb hem eventjes voor je in de bijlagen gestopt. Uitpakken met WinRAR en vervolgens in de map ...\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\Models\Generic plaatsen. Volgende keer een back-up maken, scheelt weer. ja kwas die backup vergete. egt bedankt man ! Reageren
janyboy Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 Ja, ik heb 'm hier voor je: Veel succes ermee! hey, echt vet bedankt man cu later Reageren
jussie5 Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 hee, heeft iemand een streak.dff/streak.txd waar nog niet mee is geklooid? want k had een TGV trein gedownload maar hij blijkt dus niet te werken en k was een back-up vergeten te maken mja, alvast bedankt ( t gaat om GTA SA) Reageren
The Brasco Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 Heeft iemand de vehicles.ide, handling.cfg, carmods.dat & de carcols.dat de standaard tekst die bij de bravura hoort? Die heb ik nodig om de oude bravura terug te krijgen. [Ga naar je GTA San Andreas Map -> Data -> Mappen die hier boven staan (vehicles, handling, carmods & carcols) en kopieer de tekst van de bravura helemaal, bedankt] Reageren
jussie5 Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 (bewerkt) hee, heeft iemand een streak.dff/streak.txd waar nog niet mee is geklooid? want k had een TGV trein gedownload maar hij blijkt dus niet te werken en k was een back-up vergeten te maken mja, alvast bedankt ( t gaat om GTA SA) Bewerkt: 14 januari 2008 door jussie5 Reageren
derk_c Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 Ik heb het bestand countryw_3.col nodig voor GTA San Andreas .. Reageren
Dexist Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 hoi hoi ik heb txd en dff van de dft-30 nodig en bijbehorende carcols handling and vehicles .dat lines Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.