Bierbuikje Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 heeft ook iemand een link/download om SA te downgraden naar v1.0/v1.1? ik heb nu v2.0 en kan dus Puma's Homieturbo niet gebruiken , alvast bedankt! Reageren
GTA_XP Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 heeft ook iemand een link/download om SA te downgraden naar v1.0/v1.1? ik heb nu v2.0 en kan dus Puma's Homieturbo niet gebruiken ,alvast bedankt! >>KLIK<< Reageren
Kaneda1 Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 ik heb dus nogal wat auto modifikaties aangebracht en ik heb de san andreas auto namen verandert met de echte namen van de modifikatie. Ik ga dus ingame, zie ik dit: kan iemand mij hierbij helpen of mij een backup van american.gxt geven? voor GXT editing gebruik ik AGXTv1.0 Reageren
Galiorix Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 (bewerkt) ik heb dus nogal wat auto modifikaties aangebracht en ik heb de san andreas auto namen verandert met de echte namen van de modifikatie.Ik ga dus ingame, zie ik dit: kan iemand mij hierbij helpen of mij een backup van american.gxt geven? voor GXT editing gebruik ik AGXTv1.0 Weetje zeker dat je de strings niet gerenamed heb en wel de 'output'? Anyway is hier een backup van de american.gxt. American.zip Greetz Bewerkt: 24 januari 2008 door Galiorix Reageren
Kaneda1 Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 ja dat weet ik 120% cker Reageren
night driver Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 hallo ik ben nieuw en ik heb nog niet zo veel verstand van die downloads enzo maar zou iemand me willen uitleggen hoe je op gta vice city snellere auto's plaatst ? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 hallo ik ben nieuw en ik heb nog niet zo veel verstand van die downloads enzo maar zou iemand me willen uitleggen hoe je op gta vice city snellere auto's plaatst ? Welkom op het forum. ten eerste moet je IMG Tool downloaden, want meestal moet je in de gta3.img zijn voor automods. IMG Tool valt >>hier<< te downloaden. Na het downloaden kun je >>dit<< eens doorlezen om te kijken hoe alles werkt met de IMG tool, en hoe je mods erin zet. Veel succes! Reageren
MRtuintje Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 de bestanden om van noobmobv2.0 af te komen voor gta sa Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 (bewerkt) de bestanden om van noobmobv2.0 af te komen voor gta sa Als je SA even opnieuw instaleert zal je SA weer helemaal clean zijn. Als j daar geen zin in hebt geef ik je de files wel. De american.gxt plaatsen in C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\text. De V1 files plaatsen in C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script Bewerkt: 27 januari 2008 door ..::GhostRider::.. Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 (bewerkt) Deze verzoek ik a.u.b: - Ballas1.dff - Ballas1.col - Ballas1.txd Tom Bewerkt: 27 januari 2008 door .:TOM:. Reageren
AwiVC Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Ik heb de .dff en de .txd voor je maar kon de .col nergens vinden? Ballas1.rar Reageren
Eddy The Game Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 GTA SAN ANDREAS V2 Ik wil graag de bestandjes blistac.txd en blistac.dff Ik had geen back-up gemaakt, stuur me plz snel! Reageren
AwiVC Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 Heb ik voor je in de bijlage Blistac.zip Reageren
Eddy The Game Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 Heb ik voor je in de bijlage thnx man!!! Reageren
Eddy The Game Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 Heb ik voor je in de bijlage Ik heb een grote fout gemaakt ik heb die bestandjes gewist dus ik kan ze niet overwriten, kan jij plz gta3.img sture voor gta sa v2! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.