Jump to content

Aanvraag Bestanden/Data van GTA

Recommended Posts

• Reacties 2.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• K.O.

159

• -Matthijs-

113

• Donald F. Duck

89

• Ghost_Rider

89

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Het is niet zo zeer een bestandsaanvraag (heb alles 2x gebackupt ofzo :puh:) maar een kort vraagje: het in- en uitstappen gebeurt dat in vc net als in sa via de handling.cfg? Voor rest van "discussie" kun je hier terrecht.

Thanx in advanced!

Bewerkt: door Little_Ghost

Die regel ik.

Dit pack bevat:

• freeway.dff

• freeway.txd

Veel plezier ermee!

Bewerkt: door Donald F. Duck

Ha mensen ^_^

Ik ben een tijdje geleden aan het modden geslagen maar nu Doet men GTA het niet meer :N

Dit komt doordat ik de Vincent door een bentley had vervangen. Ik heb wel backups van de vincent.txd en vincent.ddf maar de

handling.cfg-->VINCENT

vehicles.ide-->540

carmods.dat--> vincent

carcols.dat--> vincent

Niet meer. Zou iemand me Aub kunnen helpen ^_^

Heel erg bedankt,

:cya: Drunkendonkey

Bewerkt: door Drunkendonkey

Deze regels komen eraan.

carcols.dat

vincent, 37,37, 42,42, 53,53, 62,62, 7,7, 10,10, 11,11, 15,15

carmods.dat

vincent, bnt_b_sc_m, bntl_b_ov, bntl_b_sq, exh_b_l, exh_b_t, exh_b_ts, lgt_b_sspt, nto_b_l, nto_b_s, nto_b_tw, rf_b_sc_r, spl_b_bab_m, spl_b_bbb_m, wg_l_b_ssk

handling.cfg

VINCENT	  1800.0	3000.0   2.0	0.0 0.3  0.0  70  0.70 0.8  0.5	  4 160.0 18.0 20.0 F P 	5.4   0.60 0 30.0	  1.0  0.09  0.0   0.32 -0.16 0.56 0.0		0.26 0.54 19000 	0			2			0  3	0

vehicles.ide

540, 	vincent, 	vincent, 	car, 		VINCENT, 	VINCENT, 	null,	normal,		10, 	0,	0,		-1, 0.7, 0.7,		0

Bewerkt: door Donald F. Duck
Deze regels komen eraan.

carcols.dat

vincent, 37,37, 42,42, 53,53, 62,62, 7,7, 10,10, 11,11, 15,15

carmods.dat

vincent, bnt_b_sc_m, bntl_b_ov, bntl_b_sq, exh_b_l, exh_b_t, exh_b_ts, lgt_b_sspt, nto_b_l, nto_b_s, nto_b_tw, rf_b_sc_r, spl_b_bab_m, spl_b_bbb_m, wg_l_b_ssk

handling.cfg

VINCENT	  1800.0	3000.0   2.0	0.0 0.3  0.0  70  0.70 0.8  0.5	  4 160.0 18.0 20.0 F P 	5.4   0.60 0 30.0	  1.0  0.09  0.0   0.32 -0.16 0.56 0.0		0.26 0.54 19000 	0			2			0  3	0

vehicles.ide

540, 	vincent, 	vincent, 	car, 		VINCENT, 	VINCENT, 	null,	normal,		10, 	0,	0,		-1, 0.7, 0.7,		0

hardstikke bedankt _O_ Maar hij doet het nogsteeds niet :N Heel raar:( maar bedankt voor het snelle poste

Zou het miss handig zijn om GTA eraf tehalen en dan opnieuw teinstaleren en dan eerst een goede Backup maken en dan maar weer gaan modden?

Gr. drunken

Geplaatst:

Als je geen idee waar het aan ligt wel ja, maar je kan ook vragen of iemand alle files helemaal post en die vervangen, hier zijn ze. Als het dan nog niet werkt zou je inderdaad beter je SA opnieuw installeren ;)

alles.rar

Als je geen idee waar het aan ligt wel ja, maar je kan ook vragen of iemand alle files helemaal post en die vervangen, hier zijn ze. Als het dan nog niet werkt zou je inderdaad beter je SA opnieuw installeren ;)

Top al die hulp hier:)

Bedankt AwiVC! Men GTA SA doet het weer en men gemodde auto's ook nog ^_^ Dus het maakt niet uit als je de auto's niet aanpast in Data, want ik heb alles terug verranderd zoals het eerst was maar men skinns van men audi Q7 en men mercedes doen het nog wel. Hoe zit dit dan?

Thx for the help drunken :cya:

Geplaatst:

Bedankt AwiVC! Men GTA SA doet het weer en men gemodde auto's ook nog ^_^ Dus het maakt niet uit als je de auto's niet aanpast in Data, want ik heb alles terug verranderd zoals het eerst was maar men skinns van men audi Q7 en men mercedes doen het nog wel. Hoe zit dit dan?

De models van je auto's zitten in je gta3.img verstopt, als je de oorspronkelijke auto weet kunnen we je de juiste bestanden geven om ze weer normaal te maken, mits je dat wil.

Geplaatst:

De models van je auto's zitten in je gta3.img verstopt, als je de oorspronkelijke auto weet kunnen we je de juiste bestanden geven om ze weer normaal te maken, mits je dat wil.

Neee dit is niet nodig want ik wil graag men GTA SA gemod houden:) maar ik vroeg me af hoe het nou zit waarom moet je al die carcols ect. aanpassen als je een mod erin zet terwijl je netzogoed gewoon je .txd en .ddf kan vervangen, de auto's gaat tog al hard genoeg (mijn mening)

Greets

Geplaatst:

Neee dit is niet nodig want ik wil graag men GTA SA gemod houden:) maar ik vroeg me af hoe het nou zit waarom moet je al die carcols ect. aanpassen als je een mod erin zet terwijl je netzogoed gewoon je .txd en .ddf kan vervangen, de auto's gaat tog al hard genoeg (mijn mening)

Greets

Tsja als ze al hard genoeg gaan en zwaar genoeg etc. zijn voor jou is het goed maar om het realistischer te maken kan je de massa en snelheden van een auto aanpassen.

Verdorie, ik vind men originele infernus bestanden niet meer :N

Ze staan niet bij de map waar mijn andere back-ups staan (van SAMI) staan.

Kan iemand me misschien de normale even geven? Dus de 2 bestandjes van de normale Infernus van GTA:SA!

Bedankt alvast!!

EDIT: bedankt ..::Ghostrider::... :tu::tu:

Bewerkt: door tjoef

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...