WALLAH Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Magk ik de Gta.dat voor Gta San andreas ?? alvast bedankt =D (niet eraan gemodded plz ) Hier is ie xD Dankje Reageren
Little_Ghost Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 (bewerkt) Het is niet zo zeer een bestandsaanvraag (heb alles 2x gebackupt ofzo ) maar een kort vraagje: het in- en uitstappen gebeurt dat in vc net als in sa via de handling.cfg? Voor rest van "discussie" kun je hier terrecht. Thanx in advanced! Bewerkt: 3 februari 2008 door Little_Ghost Reageren
SA freak Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 hey ik zoek de ongemodde bestandjes van de freeway, txd & dff voor san andreas dank bij voorbaat SA freak Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 (bewerkt) Die regel ik. Dit pack bevat: • freeway.dff • freeway.txd Veel plezier ermee! Bewerkt: 5 februari 2008 door Donald F. Duck Reageren
Drunkendonkey Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 (bewerkt) Ha mensen Ik ben een tijdje geleden aan het modden geslagen maar nu Doet men GTA het niet meer Dit komt doordat ik de Vincent door een bentley had vervangen. Ik heb wel backups van de vincent.txd en vincent.ddf maar de handling.cfg-->VINCENT vehicles.ide-->540 carmods.dat--> vincent carcols.dat--> vincent Niet meer. Zou iemand me Aub kunnen helpen Heel erg bedankt, Drunkendonkey Bewerkt: 5 februari 2008 door Drunkendonkey Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 (bewerkt) Deze regels komen eraan. carcols.dat vincent, 37,37, 42,42, 53,53, 62,62, 7,7, 10,10, 11,11, 15,15 carmods.dat vincent, bnt_b_sc_m, bntl_b_ov, bntl_b_sq, exh_b_l, exh_b_t, exh_b_ts, lgt_b_sspt, nto_b_l, nto_b_s, nto_b_tw, rf_b_sc_r, spl_b_bab_m, spl_b_bbb_m, wg_l_b_ssk handling.cfg VINCENT 1800.0 3000.0 2.0 0.0 0.3 0.0 70 0.70 0.8 0.5 4 160.0 18.0 20.0 F P 5.4 0.60 0 30.0 1.0 0.09 0.0 0.32 -0.16 0.56 0.0 0.26 0.54 19000 0 2 0 3 0 vehicles.ide 540, vincent, vincent, car, VINCENT, VINCENT, null, normal, 10, 0, 0, -1, 0.7, 0.7, 0 Bewerkt: 5 februari 2008 door Donald F. Duck Reageren
Drunkendonkey Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 (bewerkt) Deze regels komen eraan. carcols.dat vincent, 37,37, 42,42, 53,53, 62,62, 7,7, 10,10, 11,11, 15,15 carmods.dat vincent, bnt_b_sc_m, bntl_b_ov, bntl_b_sq, exh_b_l, exh_b_t, exh_b_ts, lgt_b_sspt, nto_b_l, nto_b_s, nto_b_tw, rf_b_sc_r, spl_b_bab_m, spl_b_bbb_m, wg_l_b_ssk handling.cfg VINCENT 1800.0 3000.0 2.0 0.0 0.3 0.0 70 0.70 0.8 0.5 4 160.0 18.0 20.0 F P 5.4 0.60 0 30.0 1.0 0.09 0.0 0.32 -0.16 0.56 0.0 0.26 0.54 19000 0 2 0 3 0 vehicles.ide 540, vincent, vincent, car, VINCENT, VINCENT, null, normal, 10, 0, 0, -1, 0.7, 0.7, 0 hardstikke bedankt Maar hij doet het nogsteeds niet Heel raar:( maar bedankt voor het snelle poste Zou het miss handig zijn om GTA eraf tehalen en dan opnieuw teinstaleren en dan eerst een goede Backup maken en dan maar weer gaan modden? Gr. drunken Bewerkt: 5 februari 2008 door Drunkendonkey Reageren
AwiVC Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Als je geen idee waar het aan ligt wel ja, maar je kan ook vragen of iemand alle files helemaal post en die vervangen, hier zijn ze. Als het dan nog niet werkt zou je inderdaad beter je SA opnieuw installeren alles.rar Reageren
Drunkendonkey Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 (bewerkt) Als je geen idee waar het aan ligt wel ja, maar je kan ook vragen of iemand alle files helemaal post en die vervangen, hier zijn ze. Als het dan nog niet werkt zou je inderdaad beter je SA opnieuw installeren Top al die hulp hier:) Bedankt AwiVC! Men GTA SA doet het weer en men gemodde auto's ook nog Dus het maakt niet uit als je de auto's niet aanpast in Data, want ik heb alles terug verranderd zoals het eerst was maar men skinns van men audi Q7 en men mercedes doen het nog wel. Hoe zit dit dan? Thx for the help drunken Bewerkt: 5 februari 2008 door Drunkendonkey Reageren
SA freak Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Bedankt voor de bestanden grtz Reageren
AwiVC Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Als je geen idee waar het aan ligt wel ja, maar je kan ook vragen of iemand alle files helemaal post en die vervangen, hier zijn ze. Als het dan nog niet werkt zou je inderdaad beter je SA opnieuw installeren Top al die hulp hier:) Bedankt AwiVC! Men GTA SA doet het weer en men gemodde auto's ook nog Dus het maakt niet uit als je de auto's niet aanpast in Data, want ik heb alles terug verranderd zoals het eerst was maar men skinns van men audi Q7 en men mercedes doen het nog wel. Hoe zit dit dan? Thx for the help drunken De models van je auto's zitten in je gta3.img verstopt, als je de oorspronkelijke auto weet kunnen we je de juiste bestanden geven om ze weer normaal te maken, mits je dat wil. Reageren
Drunkendonkey Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Als je geen idee waar het aan ligt wel ja, maar je kan ook vragen of iemand alle files helemaal post en die vervangen, hier zijn ze. Als het dan nog niet werkt zou je inderdaad beter je SA opnieuw installeren Top al die hulp hier:) Bedankt AwiVC! Men GTA SA doet het weer en men gemodde auto's ook nog Dus het maakt niet uit als je de auto's niet aanpast in Data, want ik heb alles terug verranderd zoals het eerst was maar men skinns van men audi Q7 en men mercedes doen het nog wel. Hoe zit dit dan? Thx for the help drunken De models van je auto's zitten in je gta3.img verstopt, als je de oorspronkelijke auto weet kunnen we je de juiste bestanden geven om ze weer normaal te maken, mits je dat wil. Neee dit is niet nodig want ik wil graag men GTA SA gemod houden:) maar ik vroeg me af hoe het nou zit waarom moet je al die carcols ect. aanpassen als je een mod erin zet terwijl je netzogoed gewoon je .txd en .ddf kan vervangen, de auto's gaat tog al hard genoeg (mijn mening) Greets Reageren
AwiVC Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Als je geen idee waar het aan ligt wel ja, maar je kan ook vragen of iemand alle files helemaal post en die vervangen, hier zijn ze. Als het dan nog niet werkt zou je inderdaad beter je SA opnieuw installeren Top al die hulp hier:) Bedankt AwiVC! Men GTA SA doet het weer en men gemodde auto's ook nog Dus het maakt niet uit als je de auto's niet aanpast in Data, want ik heb alles terug verranderd zoals het eerst was maar men skinns van men audi Q7 en men mercedes doen het nog wel. Hoe zit dit dan? Thx for the help drunken De models van je auto's zitten in je gta3.img verstopt, als je de oorspronkelijke auto weet kunnen we je de juiste bestanden geven om ze weer normaal te maken, mits je dat wil. Neee dit is niet nodig want ik wil graag men GTA SA gemod houden:) maar ik vroeg me af hoe het nou zit waarom moet je al die carcols ect. aanpassen als je een mod erin zet terwijl je netzogoed gewoon je .txd en .ddf kan vervangen, de auto's gaat tog al hard genoeg (mijn mening) Greets Tsja als ze al hard genoeg gaan en zwaar genoeg etc. zijn voor jou is het goed maar om het realistischer te maken kan je de massa en snelheden van een auto aanpassen. Reageren
Drunkendonkey Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 ja klopt maar we gaan een beetje offtopic denk ik nieuwe requests? greets Reageren
tjoef Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 (bewerkt) Verdorie, ik vind men originele infernus bestanden niet meer Ze staan niet bij de map waar mijn andere back-ups staan (van SAMI) staan. Kan iemand me misschien de normale even geven? Dus de 2 bestandjes van de normale Infernus van GTA:SA! Bedankt alvast!! EDIT: bedankt ..::Ghostrider::... Bewerkt: 9 februari 2008 door tjoef Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.