Ghost_Rider Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Verdorie, ik vind men originele infernus bestanden niet meer Ze staan niet bij de map waar mijn andere back-ups staan (van SAMI) staan. Kan iemand me misschien de normale even geven? Dus de 2 bestandjes van de normale Infernus van GTA:SA! Bedankt alvast!! Alsjeblieft. Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 (bewerkt) Mag ik de bestanden fonts.txd en american.gxt, want zonder ze kan ik een mod (die ik lang op zoek was) niet inzetten . Bedankt K.O. Bewerkt: 10 februari 2008 door rhino_ Reageren
tjoef Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 (bewerkt) Waar ergens staat fonts.txd? Ik heb al wel american.gxt voor je (Ik neem aan dat het voor GTA:SA is. zo niet, vermelden!!) Kan iemand me trouwens nog eens de 2 originele FCR-900 bestanden bezorgen van GTA:SA? Die staan blijkbaar ook niet bij mijn Back-up lijstje van SAMI EDIT: was vergeten te uploaden Vreemd, ik kan het niet uploaden... "dit type bestand kan niet worden bijgevoegd", staat er Bewerkt: 9 februari 2008 door tjoef Reageren
laverd3 Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 TIP: gebruik geen SAMI aangezien hier erg veel bugs in zitten als je mij een PB stuurt met de naam van de FRC-900 geeft dan stuur ik hem naar je! Reageren
K.O. Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Wat heeft men hier nou weer aan? Upload die files gewoon en doe niet zo moeilijk! Hier de fonts.txt & american.gxt en fcr900.dff & .txd (De bestanden kon je niet uploaden omdat de extensies niet herkend werden door GTAForum. Je moet ze daarom even zippen. De naam van de FCR-900 is fcr900, dus dat had je zo ook wel kunnen vinden neem ik aan.) Reageren
gta-pilot Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 GTA SA cheetah.dff en .txt Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 GTA SA cheetah.dff en .txt Ik heb ze hier voor je. Cheetah.dff & Cheetah.txd: Na het downloaden even uitpakken en toevoegen aan je 'GTA3.img'. Reageren
AwiVC Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 (bewerkt) Heeft iemand de player_face.txd voor mij? B.v.d, Awi EDIT @ Hieronder: Bedankt, en ja GTA-Forum doet bij mij elke dag een bepaalde tijd langzaam.. =S Kweet ook niet wat het is. Bewerkt: 11 februari 2008 door AwiVC Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 (bewerkt) Die regel ik. Edit: Het duurde wat langer, GTAForum had problemen (bij mij?). player_face.txd zit in de bijlage. Bewerkt: 10 februari 2008 door Donald F. Duck Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 Hey, ik zoek het .txd bestand van alle bordjes die lijken op het volgende bordje, het is voor SA dat zijn die kleine gele vierkante scheefgeschoven bordjes met soms een kruis of een kronkelbocht erop Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 Zou iemand voor me het bestand american.gxt kunnen geven? Alvast bedankt Reageren
AwiVC Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 (bewerkt) Zou iemand voor me het bestand american.gxt kunnen geven?Alvast bedankt Komt eraan Hier is ie, wel even het _bak erachter weghalen als je hem in je Text folder zet american_bak.rar Bewerkt: 14 februari 2008 door AwiVC Reageren
kilkip900 Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 hoi ben bezig geweest met modden en heb perongeluk een back up van de map scripts niet gemaakt heeft iemand die voor me alvast bedankt he >>> Door DaBeast: Bestaat al een topic over.. Samengevoegd .<<< Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 hoi ben bezig geweest met modden en heb perongeluk een back up van de map scripts niet gemaakt heeft iemand die voor me alvast bedankt he Aangezien ik niet weet welke versie je het van SA geef ik je ze allebei. De bestanden moet je plaatsen in C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script. Je moet wel nog even een map aanmaken met de naam ''script'', want ik heb alleen de bestanden erin gegeven. Reageren
kilkip900 Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 hoi ben bezig geweest met modden en heb perongeluk een back up van de map scripts niet gemaakt heeft iemand die voor me alvast bedankt he Aangezien ik niet weet welke versie je het van SA geef ik je ze allebei. De bestanden moet je plaatsen in C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script. Je moet wel nog even een map aanmaken met de naam ''script'', want ik heb alleen de bestanden erin gegeven. bedankt he Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.