Jump to content

Aanvraag Bestanden/Data van GTA

Recommended Posts

Geplaatst:
Verdorie, ik vind men originele infernus bestanden niet meer :N

Ze staan niet bij de map waar mijn andere back-ups staan (van SAMI) staan.

Kan iemand me misschien de normale even geven? Dus de 2 bestandjes van de normale Infernus van GTA:SA!

Bedankt alvast!!

Alsjeblieft. ;)

• Reacties 2.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• K.O.

159

• -Matthijs-

113

• Donald F. Duck

89

• Ghost_Rider

89

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Mag ik de bestanden fonts.txd en american.gxt, want zonder ze kan ik een mod (die ik lang op zoek was) niet inzetten :cry: .

Bedankt K.O. :tu:

Bewerkt: door rhino_

Waar ergens staat fonts.txd?

Ik heb al wel american.gxt voor je

(Ik neem aan dat het voor GTA:SA is. zo niet, vermelden!!)

Kan iemand me trouwens nog eens de 2 originele FCR-900 bestanden bezorgen van GTA:SA? Die staan blijkbaar ook niet bij mijn Back-up lijstje van SAMI :?

EDIT: was vergeten te uploaden :clown:

Vreemd, ik kan het niet uploaden... "dit type bestand kan niet worden bijgevoegd", staat er :?

Bewerkt: door tjoef
Geplaatst:

TIP: gebruik geen SAMI aangezien hier erg veel bugs in zitten

als je mij een PB stuurt met de naam van de FRC-900 geeft dan stuur ik hem naar je!

Geplaatst:

Wat heeft men hier nou weer aan? Upload die files gewoon en doe niet zo moeilijk!

Hier de fonts.txt & american.gxt en fcr900.dff & .txd

(De bestanden kon je niet uploaden omdat de extensies niet herkend werden door GTAForum. Je moet ze daarom even zippen. De naam van de FCR-900 is fcr900, dus dat had je zo ook wel kunnen vinden neem ik aan.)

Geplaatst:
GTA SA cheetah.dff en .txt ;)

Ik heb ze hier voor je. :Y

Cheetah.dff & Cheetah.txd:

Na het downloaden even uitpakken en toevoegen aan je 'GTA3.img'.

Heeft iemand de player_face.txd voor mij? :)

B.v.d, Awi

EDIT @ Hieronder: Bedankt, en ja GTA-Forum doet bij mij elke dag een bepaalde tijd langzaam.. =S Kweet ook niet wat het is.

Bewerkt: door AwiVC

Die regel ik.

Edit: Het duurde wat langer, GTAForum had problemen (bij mij?). player_face.txd zit in de bijlage.

Bewerkt: door Donald F. Duck
Geplaatst:

Hey, ik zoek het .txd bestand van alle bordjes die lijken op het volgende bordje, het is voor SA

dat zijn die kleine gele vierkante scheefgeschoven bordjes met soms een kruis of een kronkelbocht erop

Zou iemand voor me het bestand american.gxt kunnen geven?

Alvast bedankt _O_

Komt eraan

Hier is ie, wel even het _bak erachter weghalen als je hem in je Text folder zet :)

american_bak.rar

Bewerkt: door AwiVC
Geplaatst:

hoi ben bezig geweest met modden en heb perongeluk een back up van de map scripts niet gemaakt heeft iemand die voor me alvast bedankt he

>>> Door DaBeast: Bestaat al een topic over.. Samengevoegd :) .<<<

Geplaatst:
hoi ben bezig geweest met modden en heb perongeluk een back up van de map scripts niet gemaakt heeft iemand die voor me alvast bedankt he

Aangezien ik niet weet welke versie je het van SA geef ik je ze allebei. :)

De bestanden moet je plaatsen in C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script.

Je moet wel nog even een map aanmaken met de naam ''script'', want ik heb alleen de bestanden erin gegeven. :)

Geplaatst:

Aangezien ik niet weet welke versie je het van SA geef ik je ze allebei. :)

De bestanden moet je plaatsen in C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script.

Je moet wel nog even een map aanmaken met de naam ''script'', want ik heb alleen de bestanden erin gegeven. :)

bedankt he

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...