mehmetakyuz Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 heb sultan.txd sultan.dff en elegy.txd elegy.dff nodig help mee plzzz Reageren
Galiorix Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 heb sultan.txd sultan.dff en elegy.txd elegy.dff nodig help mee plzzz Er staat notabene een blokje 'Bestanden aanvraag' boven de topic list, het aanvraag topic staat pinned in dit subforum en je maakt nog een nieuw topic aan Maarja, om je maar even uit de brand te helpen: GTA_files.rar Veel plezier er mee en vergeet niet voortaan je bestanden aanvraag in het daarvoor bestemde topic te plaatsen Greetz Reageren
dion aan de macht Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 Ik heb een lovefist auto geinstaleerd. En nu wil ik een nieuwe.... Maar bij de vorige mod heb ik een lovefist.col geinstaleerd. En die moet nu weer weg Is er iemand die een back-up file heeft van lovefist.col Dus iemand die gta vc niet heeft gemod... -dion aan de macht Reageren
Wazuup Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 Samengevoegd met het bestanden aanvraag topic, voortaan daar posten aub. Reageren
K.O. Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 (bewerkt) Is er iemand die een back-up file heeft van lovefist.colIn het origineel zit toch helemaal geen lovefist.col? Volgens mij komt die er pas bij die mod, dus om de mod eraf te gooien kun je lovefist.col gewoon helemaal verwijderen.Edit: ik zie nu dat Donwell in je andere topic ook al gepost had. Bewerkt: 8 maart 2008 door K.O. Reageren
johansforum Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 heey ik ben het bestand: main.sc kwijt ,,, het staat in de map : C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data maar heeft me pc verwijderd het is voor gta san andreas pllzzzz help me! einde Reageren
johansforum Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 heey ik ben het bestand: main.sc kwijt ,,, het staat in de map : C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data maar heeft me pc verwijderd het is voor gta san andreas pllzzzz help me! einde Ehhm kan iemand mij dit bestand geven? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 @Johansforum: Alsjeblieft. Reageren
johansforum Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 @Johansforum: Alsjeblieft. bedankt! bedankt! bedankt! bedankt! bedankt! bedankt! bedankt! bedankt! bedankt! bedankt! thx! Dit had ik echt nodig! Reageren
johansforum Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 maar.. nu ben ik nog een bestand kwijt... script.IMG wat i de map: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script staat plzz stuur me het Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 maar.. nu ben ik nog een bestand kwijt... script.IMG wat i de map: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script staatplzz stuur me het Aangezien ik niet weet welke versie je hebt heb ik ze van V1 én V2. Reageren
johansforum Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 (bewerkt) maar.. nu ben ik nog een bestand kwijt... script.IMG wat i de map: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script staatplzz stuur me het Aangezien ik niet weet welke versie je hebt heb ik ze van V1 én V2. ik heb die van V1 gepakt en hij werkt maar na een paar min. sluit hij het spel af! rot game[/font] HOE KOMT DIT? Bewerkt: 9 maart 2008 door johansforum Reageren
Jozz Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 (bewerkt) heeft er iemand alle textures binnen in de 24/7 voor mij? (ik bedoel dan zonder alle producten enz. enz. snap je ? ) het is voor sa Bewerkt: 9 maart 2008 door jozz Reageren
Rockafeller Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 Heey, als ik gta sa wil starten krijg ik een foutmelding over de ogg.ddl, kan iemand deze mischien voor mij uploaden? gr Rockafeller. Reageren
master111 Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 heeft iemand het bestand ogg.dll voor gta sa?alvast bedankt Maar natuurlijk: heel erg bedankt, nu kan ik gta sa weer spelen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.