Puffie Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 (bewerkt) Bedankt voor de snelle response en voor de file ^^ Bewerkt: 25 maart 2008 door Puffie Reageren
.Timothy Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 (bewerkt) zou iemand deze file van SA voor me kunnen uploaden?gta_int.img hij staat in dezelfde map als gta3.img Dat is een heel groot bestand, en dat is eigenlijk niet te uploaden. Ik heb al vaker gezocht naar de complete .img bestanden maar niemand doet dat. Dat komt omdat ze gewoonweg veels te groot zijn. Je kunt beter gewoon de .txd of .dff bestanden aanvragen waar je aan hebt gezeten, want dat kunnen we wel uploaden. Als je écht een nieuwe gta_int.img wilt hebben moet je even opnieuw installeren, dat is zo klaar. Eidt: Dit was een reactie op Sjoelie. Ter verduidelijking een quote ingevoegd. Bewerkt: 25 maart 2008 door VWO-er Reageren
Sjoelie Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 (bewerkt) als het goed is klopt deze: kan je mijn aanvraag uploaden aub? file mag je vergeten, zie net dat iemand hem al geupload had EDIT: @ vwo-er: zou je de grote van het bestand even kunnen neerzetten? van de gta_int.img? bij voorbaat dank. handling.rar Bewerkt: 25 maart 2008 door Sjoelie Reageren
.Timothy Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 146.508 kB delen door 1024 is ~143 mB. Ik, als Megalid (die hebben meer uploadruimte) kan maar 25 mB uploaden. Ik weet niet wie wel zoveel kan uploaden, maar als die het überhaupt kan zou die het nooit doen (je bent een behoorlijke tijd bezig). Daarom kan dat niet... Reageren
Sjoelie Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 ik wilde het even weten, dan vraag ik het even aan mijn broer in ieder geval bedankt Reageren
tjoef Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Ik heb nodig voor GTA:SA: Originele Turismo bestandjes(=turismo.dff en turismo.txd) en ook de originele bestandjes van de tractor(=tractor.txd en tractor.dff) beide zijn voor een vriend van me. Weet misschien iemand waar de back-ups van de originele bestanden staan als je modt met SAMI??? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Alsjeblieft. De backups horen geloof ik een een mapje te staan in 'GTA San Andreas'. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Kan iemand cutscene.img weer uploaden... Klote mods staat er nooit bij dat de skins niet compatibel zijn voor cutscenes Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Ik heb hem even op Rapidshare geüpload, want hij paste niet in m'n bijlagen. http://rapidshare.com/files/102845679/_lancevance.rar.html Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 (bewerkt) Ik kan die niet uploaden, ben nu bezig om heb op Rapidshare te zetten. Even geduld... Edit: ..::GhostRider::.. is me voor.. Bewerkt: 27 maart 2008 door Donald F. Duck Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Allebei bedankt voor de hulp Reageren
pittbuller Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 (bewerkt) ik heb de modern army V3 geinstalleerd en ik heb de skins van de peds en mezelf veranderd maar telkens als ik het spel nu speel ( met de mod gedeactiveerd) zijn alle peds en mezelfs dezelfde kleur als de lucht....(ongeveer) en de cutscenes ben ik en bv. sweet helemaal zwart welke file moet vervangen worden dan? dit is voor san andreas Bewerkt: 29 maart 2008 door pittbuller Reageren
Marienus Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Perongeluk Player.txd weggegooit bij TXD modden :confused: Heeft iemand er miss. eentje? (GTA Vice City) Reageren
K.O. Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 (bewerkt) Perongeluk Player.txd weggegooit bij TXD modden :confused: Heeft iemand er miss. eentje? (GTA Vice City) Maar natuurlijk:@ Pittbuller Dat zijn er nogal wat. Ik heb ze hier in een zipje gezet: Als je de mod download zie je zo welke bestanden je allemaal terug moet zetten. Bewerkt: 30 maart 2008 door K.O. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.