SanAndreasGEK Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Ik heb file's nodig van Bravura van het GTA, San Andreas. Ik heb een auto mod erop gezet, en perongeluk geen backups van gemaakt. Help a.u.b. Graag wil ik: - Carmods.dat - Handling.cfg - TXD file - DFF file Alvast bedankt! Reageren
K.O. Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 (bewerkt) Graag wil ik:- Carmods.dat - Handling.cfg - TXD file - DFF file Alsteblieft:Succes er mee! EDIT: oh ik zie dat je ze al had in je andere topic. Een dubbele aanvraag plaatsen is een beetje overbodig, niet? Bewerkt: 31 maart 2008 door K.O. Reageren
hello123456 Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Heeft er iemand ambulan.txd voor mij (dus de texture van de ambulance), ik heb het een beetje verkeerd gedaan tijdens het klooien aan het wiel, en nu is me ambulance uit het spel verdwenen Reageren
bewaker70 Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 ik zou graag carrec.img main.scm american.gxt willen hebben ik ben de readme goed vergeten te lezen het is dom van mij ik weet het maar nu kan ik niet meer spelen Reageren
K.O. Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Dat kost een flink deel van mijn uploadruimte, maar alsteblieft: (Waarschijnlijk verwijder ik de upload binnenkort weer) Reageren
bewaker70 Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 nog bedankt maar ik ontdek net dat ik pickupsave.dff wel heb maar ik wil wel ff weten of er geen pickupsave.txd is als die er is wil je die dan ff uploaden voor san andreas Reageren
bewaker70 Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 nog bedankt maar ik ontdek net dat ikpickupsave.dff wel heb maar ik wil wel ff weten of er geen pickupsave.txd is als die er is wil je die dan ff uploaden voor san andreas ik heb namelijk een probleem als ik probeer te saven zegt ie dat er een error in de save directory zit maar hoe heet die map en wat hoort er allemaal in te zitten????? reageer plz nu kan ik niet meer op slaan voor san andreas Reageren
karatekidT Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Ik zoek een Weapon-mod-programma (1 ding! ik heb geen verstand van modding!) Het is voor GTA SA Njaa.. khoop het zo snel mogelijk te krijgen! Reageren
bewaker70 Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Ik zoek een Weapon-mod-programma (1 ding! ik heb geen verstand van modding!)Het is voor GTA SA Njaa.. khoop het zo snel mogelijk te krijgen! voor modden heb img tool nodig je kan ook sami downloaden maar dan kan je alleen voertuigen of sami scripts installeren Reageren
KrimpenDrummer Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 (bewerkt) Kan iemand mij de originele dff en txt bestanden versturen van de Dumper voor san andreas? Ik heb die mega dumper geinstalleerd, maar nu kan ik die eerste missie in de quarry niet meer spelen, met het dynamiet... edit: thanks vwo-er Bewerkt: 5 april 2008 door KrimpenDrummer Reageren
.Timothy Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Alsjeblieft Dumper.dff en Dumper.txd Ik heb hem ingepakt met WinRAR. Reageren
M.J. Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 (bewerkt) Vergeten backup te maken ...\models\cutscene.img Voor GTA San Andreas V1 Bij voorbaat dank, M.J. Bewerkt: 5 april 2008 door M.J. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.