chopperboy Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 waarschijnlijk al veel aangevraagd, maar de map MODELS en de map DATA van VC. alvast bedankt.. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 (bewerkt) Ik zet de mappen nu in .rar en dadelijk ga ik ze uploaden, even geduld dus. PS: De mappen zijn totaal 314 MB, dus je moet nog een paar minuten wachten. Edit: De .rar is net gemaakt: 129 MB, dus het duurt iets korter. Edit2: Ik zie net: 100 MB per file, dus ik deel het in 2 .rar's (ik upload op Rapidshare) Je moet dan wel alle rar's hebben om hem werkend te krijgen. Edit3: Het gaat niet... Bewerkt: 8 april 2008 door Donald F. Duck Reageren
K.O. Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 (bewerkt) waarschijnlijk al veel aangevraagd, maar de map MODELS en de map DATA van VC. alvast bedankt..Deze mappen zijn ontzettend groot (vooral MODELS eigenlijk) dus het uploaden daarvan is erg traag. Ik heb ze bij elkaar in een archief van 129 MB gezet en volgens Mega Manager duurt het nog ongeveer 1 uur voordat ze geupload zijn. Dan plaats ik hier de link wel van.Het zou echter makkelijker zijn als je je kan herinneren welke bestanden je precies gemod hebt en wilt aanvragen. Vooral het bestand gta3.img is namelijk erg groot. Anyways, de upload is klaar. Haal je bestanden hier op: http://www.megaupload.com/?d=FX3U7JJ0 Bewerkt: 10 april 2008 door K.O. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 bullet.dff bullet.txd bullet lines in data:handling.cfg carcols.dat carmods.dat vehicles.ide Als het kan de datalines in een .txt bij de .dff en .txd. Reageren
M.J. Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 (bewerkt) Versie: GTA San Andreas Bestand: GTA3.img Reden: Crashes door verkeerd modden en backup gemaakt van de verkeerde GTA3.img. Ik heb dus de originele GTA3.img nodig, Nee ik kan niet opnieuw installeren, ik heb de CD niet meer. Dankuwel! P.s: Upload op Megaupload of via Torrent sites, snel en neemt geen/weinig van je internet in beslag. Met vriendelijke groeten, M.J Update: De precieze bestanden die ik nodig heb zijn: AK47.txd & AK47.dff Gun_cane.txd & gun_cane.dff mp5lng.txd & mp5lng.dff desert_eagle.txd & desert_eagle.dff tags_laazteca.txd gun_vibe1.txd & gun_vibe1.dff gun_dildo1.txd & gun_dildo1.dff lsv1.txd & lsv1.dff lsv2.txd & lsv2.dff lsv3.txd & lsv3.dff sfr1.txd sfr2.txd sfr3.txd vla1.txd vla2.txd vla3.txd Bewerkt: 12 april 2008 door M.J. Reageren
K.O. Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 @ M.J. hierboven: Zo, da's een flinke lijst zeg. Nou, hier heb je ze: Veel plezier er mee! Reageren
M.J. Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Gta San andreas: Ballas1.txd & ballas1.dff Ballas2.txd & ballas2.dff Ballas3.txd & ballas3.dff Reageren
K.O. Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Gta San andreas:Ballas1.txd & ballas1.dff Ballas2.txd & ballas2.dff Ballas3.txd & ballas3.dff Na je aanvraag van toenstraks niet op het idee gekomen zelf eens backups te maken van tevoren? Nou ja, hier heb je je bestanden: Reageren
gtaonline Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 heeft iemand toevalig de orsineele nrg500.dff en nrg500.txd die heb ik niet meer alvast bedankt Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Alsjeblieft, vervolg moet je je aanvraag >>hier<< posten. Reageren
KrimpenDrummer Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 (bewerkt) Arg,ik dacht auto's vervangen met IMG tool gaat altijd goed, dus ik heb er 4 achter elkaar gedaan, nu start mn spel niet meer... Tijdens dat laad-balkje sluit ie af met een gta.exe foutmelding. Dus ik denk dat ik ze maar weer terug moet zetten.... Mag ik cement.dff cement.txt copcarsf.dff copcarsf.xt supergt.dff supergt.txt admiral.txt admiraldff Voor San andreas Bewerkt: 14 april 2008 door KrimpenDrummer Reageren
K.O. Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 @ KrimpenDrummer Veel plezier met de bestanden! Reageren
KrimpenDrummer Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Ok het zat m in de SuperGT, nu heb ik hetzelfde probleem met de Comet Mag ik van San Andreas de: comet.dff comet.txd kwartet! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.