K.O. Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Ik heb de dff en txd bestand van Desert Eagle nodig . Veel succes Reageren
JelleVD Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Heeft iemand de originele police.txd van Vice City? (de texture van de politieauto) Alvast bedankt, JelleVD Reageren
K.O. Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Heeft iemand de originele police.txd van Vice City? (de texture van de politieauto)Maar natuurlijk: Reageren
JelleVD Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Heeft iemand ook de originele politiewagens van Los Santos van GTA SA? - Copcarla.txd - Copcarla.dff Alvast bedankt, JelleVD Reageren
.Timothy Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Even geüpload: Copcarla.rar Het programma is ingepakt met WinRAR Veel plezier met modden verder! Reageren
Farmpie Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 (bewerkt) tja:P zou iemand mij copcarsf.dff en copcarsf.txd kunnen sturen, heb ze vervangen door de politie-auto van snelwegfreak (wel natuurlijk naam veranderd). Deze auto werkt dus alleen bij de politie in La:P Zou ook iemand mij kunnen vertellen hoe jullie die bestanden uit gta3.img kunnen krijgen, dan hoef ik jullie niet meer zo vaak te vragen, maar kan ik ook terecht bij vrienden:P Bewerkt: 7 mei 2008 door Farmpie Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Alsjeblieft. De bestanden eruit halen doen we met een programma, genaamd IMG Tool. Hiermee kan je alle txd. en dff. bestanden exporteren uit de gta3.img ( C -> Program Files -> Rockstar Games -> GTA ..... -> Models ). Download IMG Tool Reageren
pax Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Kan iemand mij Petrol.dff sturen, perongeluk verkered vervangen. wou Petro doen >< alvast bedankt. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 (bewerkt) Hier zal ik wel even voor zorgen. Even geduld aub. Edit: Ik denk dat je petrol.txd bedoelt, omdat ik geen petrol.dff in mijn gta3.img kan vinden. In dit pakket zit: petrol.txd Bewerkt: 7 mei 2008 door Donald F. Duck Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 *dubbelpost* Ik zoek shopping.dat van GTA:SA. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Het bestand zit in m'n bijlagen. Reageren
keessie Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 zou iemand misschien radar00.txd kunnen plaatsen ik had namelijk de verkeerde geselecteerd en verwijderd (te vinden in gta3.img) voor vice city alvast bedankt grz keessie Reageren
bikkel Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 hee ik zou graag voor GTA SA de bestanden voor de auto: uranus terug hebben van de mappen: carcols, handling, vehicles, carmods. En nog een vraag, heb je voor de IMG Tool lijst ook de uranus.txd en .dff terug nodig zo ja zou je dan willen uitleggen hoe dat moet aub? Reageren
TwanMass Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Heey, mensen, ik heb per ongeluk de inhoud van het bestand fonts.txd gewist. Ik had een vraagje, heeft iemand dit bestand nog? En kan die dat bestandje opsture? Alvast bedankt! Groeten, TwanMass... Reageren
Donwell Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Ik heb het bestand even voor je opgezocht en ingepakt. Hij zit in de bijlage, maar zoals ik al zei, ingepakt. Voor het geval je niet weet hoe je het bestand moet uitpakken, zorg er eerst voor dat je het programma WinRAR hebt. Heb je deze niet, download hem dan hier. Nu kun je met rechtermuisknop op het bestand klikken (sla hem wel eerst op op bijvoorbeeld het bureaublad) en dan op 'Uitpakken naar...' te klikken. Nu krijg je een extra mapje waar het bestand in staat. fonts.rar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.