TwanMass Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Ik heb winrar wel hoor, maar hij zegt, unexpected end of archive of zoiets, iig, hij doet het niet. Is er geen andere manier? Alvast bedankt! Reageren
Donwell Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Ik heb het bestand dan maar los geüpload op Rapidshare. Klik zodadelijk op de link hieronder, en scroll naar onder waar je 'Free' aan klikt. Daarna de code intoetsen en op 'Download' klikken. Download 'fonts.txd' Reageren
TwanMass Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Ik heb het bestand dan maar los geüpload op Rapidshare. Klik zodadelijk op de link hieronder, en scroll naar onder waar je 'Free' aan klikt. Daarna de code intoetsen en op 'Download' klikken. Download 'fonts.txd' ik ken het jah, echt bedankt he! Reageren
robojan Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 ik zoek 2 twee bestanden vehicles.ide en handling.cfg voor gta San andreas Reageren
.Timothy Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Alsjeblieft: Handling.cfg Vehicles.ide De bestanden zijn niet ingepakt. Reageren
bikkel Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Voor GTA SAN ANDREAS ik zoek de bestanden Carcols.DAT en carmods.DAT en handling.CFG en vehicles.IDE wel de originele bestanden/lijst ( zonder mods erin) alvast bedankt Reageren
.Timothy Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Alsjeblieft: Handling.cfg Vehicles.ide Carcols.dat Carmods.dat Niet ingepakt met WinRAR, onbeschadigd...niets aan het handje. Veel plezier ermee Reageren
Jusser Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 ik weet niet of ik dit hier mag posten maar ik zoek een mod dat er geen verkeer meer is (voor VC) weet iemand die te vinden? Reageren
max_gtafreak Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Hoi ik zoek de german.gxt voor gta sa Reageren
.Timothy Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Alsjeblieft: German.gxt Hij is niet ingepakt. Veel plezier ermee (maak voortaan wel backups van bestanden)! Reageren
SanAndreasGEK Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Hallo, ik zoek het bestand american.gxt, van San Andreas! Ik heb de mijne perongeluk verwijderd ... Alvast bedankt ! Reageren
K.O. Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Hallo, ik zoek het bestand american.gxt, van San Andreas! Veel succes er mee! Reageren
SanAndreasGEK Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Hallo, ik zoek het bestand american.gxt, van San Andreas! Veel succes er mee! Sorry, maar die download doet het niet bij mij. (Ik open het met WinRAR maar die zegt steeds: Unexpeced end of archive | of soms zegt ie:| The archive is corrupt) Reageren
K.O. Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Sorry, maar die download doet het niet bij mij.(Ik open het met WinRAR maar die zegt steeds: Unexpeced end of archive | of soms zegt ie:| The archive is corrupt) Dan proberen we het gewoon nog een keer, deze keer in een RAR archief: Reageren
SanAndreasGEK Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Sorry, maar die download doet het niet bij mij.(Ik open het met WinRAR maar die zegt steeds: Unexpeced end of archive | of soms zegt ie:| The archive is corrupt) Dan proberen we het gewoon nog een keer, deze keer in een RAR archief: Sorry K.O., maar jou American.gxt is volgens mijn computer beschadigt. Kan iemand anders zijn American.gxt aan mij geven...? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.