Jusser Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 (bewerkt) default.ide en default.dat voor vice city a.u.b. ze zitten in de \vice city\data EDIT: onbelangrijk maar: WOOT ik maak de 90ste pagina! Bewerkt: 6 juni 2008 door Jusser Reageren
Jusser Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 (bewerkt) oh ik heb een nog iets groter probleem: mijn sentinel crasht... kan iemand mij de originele: sentinel.dff .txd en .col geven, plus de handling.cfg default.ide en .dat, en als laatste de carcols.dat zeg maar als 't niet lukt maar t zou me blij maken als ik ze nu ff snel kreeg edit: zucht tegen de tijd dat er een reactie komt ben ik in amerika.. heb t alweer gefixt Bewerkt: 6 juni 2008 door Jusser Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 (bewerkt) Hieroven: Waar slaat dat nou weer op dan? Heeft iemand misschien Law2.IPL voor me? Staat in de map: DATA/MAPS/LA/. Dank U! Alleen Law2.IPL Bewerkt: 6 juni 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
Jusser Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 (bewerkt) Ik zoek een originele main.scm van GTA Vice City? Ik heb hem nog wel voor je, een moment. Main.scm: Na het downloaden plaatsen in: '../Program Files/Rockstar Games/GTA Vice City/Data.' graag de main.scm voor vice city.. die in mijn quote heeft geen link ofsow oh, en heel graag de \vice city folder\data\cisland (hele map graag) en nog 2: generic.txd en hud.txd ongemod graag Thx Bewerkt: 6 juni 2008 door Jusser Reageren
Jusser Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 heeft niemand main.scm, generic.txd, hud.txd of cisland ongemod? main.scm, generic.txd en hud.txd zitten in de \data, en cisland in \data\maps Reageren
K.O. Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 heeft niemand main.scm, generic.txd, hud.txd of cisland ongemod? main.scm, generic.txd en hud.txd zitten in de \data, en cisland in \data\maps generic.txd en hud.txd staan in /models/ hoor, niet in data.Anyway, hier zijn je bestanden: Reageren
vinnieboy Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 (bewerkt) Ik zoek de volgende bestanden (ongemod!): oldgarage_sfs.dff oldgarage_sfe.txd En de bestanden uit de map SF (GTA San Andreas\Data\Maps\SF want mijn Doherty garage is helemaal naar de himalaya check ook de bijlage voor de screens van de garage die naar de himalaya is P.S krijg ik hier ooit nog antwoord op? Bewerkt: 11 juni 2008 door vinnieboy Reageren
conversuh Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Ik heb een mod voor sweet gedownload en erin gezet , maar sweet valt zéér hard tegen (gouden tanden enzo) , maar gewoonlijk vergeet ik een backups te maken. :s Kan iemand me de originele bestanden doorsturen aub ? Game: GTA San Andreas Bestand gta3.img : sweet.txd Bestand cutscene.img : cssweet.txd Alvast bedankt. Reageren
joppie Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Sweet.rar alsjeblieft de twee bestanden van Sweet. Reageren
conversuh Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Sweet.raralsjeblieft de twee bestanden van Sweet. bedankt Reageren
K.O. Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 oldgarage_sfs.dff oldgarage_sfe.txd En de bestanden uit de map SF (GTA San Andreas\Data\Maps\SF Alsteblieft:Veel succes met modden! Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Hey ik heb vorbis.dll en vorbisFile.dll nodig had eerst backup gemaakt omdat ik Cleo3 installeerde dit werkte eerst niet dus origineel teruggezet maar dan installde ik opnieuw zonder back-ups >.< iemand die ff kan doen ? ik heb het echt nodig want ik wil terug MTAen Gratzz GTAFreak007 Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Alsjeblieft, de Vorbis files. Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 Ik kan het niet downloaden Hij zegt altijd Onverwacht Einde Van Archief en er is maar 1 file Wat nu ? Gratzz GTAFreak007 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.