Ghost_Rider Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 Probeer eens deze. Ik heb geprobeerd, hij doet het én er zitten 2 files in. Reageren
Vertyper Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 (bewerkt) Kunnen jullie plz Player.img uploaden van san andreas Heb een heel klein beetje geklooid Bewerkt: 15 juni 2008 door Vertyper Reageren
K.O. Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 (bewerkt) Kunnen jullie plz Player.img uploaden van san andreasHeb een heel klein beetje geklooid Dat bestand is bijna 65 MB groot en dus lastig te uploaden via GTAForum. Met WinRAR ben ik er ingeslaagd de grootte te verkleinen tot iets meer dan 10 MB. Da's nog steeds te veel voor mijn persoonlijke bijlagen, dus ik zal het bestand even uploaden op een externe locatie. Momentje geduld, ik edit m'n post zometeen.Edit: downloadlink Veel succes met modden! Bewerkt: 15 juni 2008 door K.O. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Heeft iemand misschien CountN2.IPl voor me? Van SA? Reageren
K.O. Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Heeft iemand misschien CountN2.IPl voor me? Van SA?Maar natuurlijk: Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Heeft iemand misschien CountN2.IPl voor me? Van SA?Maar natuurlijk: Dank u! Reageren
klikoe Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 Een originele weapon.dat aub. Ik kan nu de 9mm niet meer gebruiken. Voor SA. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 Een 'Weapon.dat' voor meneer Klikoe. Reageren
klikoe Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 Hij klopt niet want ik krijg van die rare tekens. Reageren
K.O. Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 Hij klopt niet want ik krijg van die rare tekens.Je moet het bestandje met de .rar extensie natuurlijk wel eerst uitpakken met WinRar of een soortgelijk programma. Je kunt het natuurlijk niet gelijk openen met Kladblok of een andere tekstverwerker. (Of wist je dit al? Waarmee open je het .dat bestand dan?) Reageren
CoolieJoolie Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 Voor GTA SA een ongemodde vehicles.txd. Alvast bedankt, Reageren
CoolieJoolie Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 (bewerkt) Alsjeblieft. Thanks dude, EDIT: Hij doet het niet hij zegt dat het bestand beschadigd is, en Ja ik heb WinRAR Bewerkt: 18 juni 2008 door CoolieJoolie Reageren
klikoe Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 Hij klopt niet want ik krijg van die rare tekens.Je moet het bestandje met de .rar extensie natuurlijk wel eerst uitpakken met WinRar of een soortgelijk programma. Je kunt het natuurlijk niet gelijk openen met Kladblok of een andere tekstverwerker. (Of wist je dit al? Waarmee open je het .dat bestand dan?) Ik pak het uit met Winrar en als ik hem dan open weet hij niet gelijk met welk programma. Als ik hem dan handmatig met kladblok open, krijg ik rare tekens. Reageren
K.O. Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 (bewerkt) De vehicles.txd doet het bij mij ook niet, maar de weapons.dat werkt perfect hoor. Op wat voor lettertype heb jij je Kladblok staan? Daar kan het ook nog aan liggen namelijk. Zorg er voor dat dit (Opmaak > Lettertype) op Lucinda Console of een normaal lettertype staat, en dus niet op Symbol (Grieks), Webdings of Wingdings of andere vage lettertypen. Probeer het anders nog eens te downloaden, maar dan in ZIP formaat. Hier vehicle.txd en weapon.dat nogmaals: Bewerkt: 19 juni 2008 door K.O. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.