conversuh Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 Kan iemand me 2 bestanden doorsturen ? spel: gta sa map: gta3.img bestanden: policecarsf.txd en policarsf.dff alvast bedankt Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 Kan iemand me 2 bestanden doorsturen ?spel: gta sa map: gta3.img bestanden: policecarsf.txd en policarsf.dff alvast bedankt Kijk eens aan CopcarSF.rar Reageren
conversuh Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 Kan iemand me 2 bestanden doorsturen ?spel: gta sa map: gta3.img bestanden: policecarsf.txd en policarsf.dff alvast bedankt Kijk eens aan CopcarSF.rar bedankt =) Reageren
conversuh Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 ah ja , kan iemand ook nog de lijntjes in handling van copcarsf van sa doorsturen ? alvast bedankt Reageren
klikoe Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 De vehicles.txd doet het bij mij ook niet, maar de weapons.dat werkt perfect hoor. Op wat voor lettertype heb jij je Kladblok staan? Daar kan het ook nog aan liggen namelijk. Zorg er voor dat dit (Opmaak > Lettertype) op Lucinda Console of een normaal lettertype staat, en dus niet op Symbol (Grieks), Webdings of Wingdings of andere vage lettertypen.Probeer het anders nog eens te downloaden, maar dan in ZIP formaat. Hier vehicle.txd en weapon.dat nogmaals: Dan krijg ik vehicles_weapons[1] . Reageren
CoolieJoolie Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Een handling.cfg voor gta sa graag. Reageren
Marinogangsta Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Hallo, Ik heb een file nodig: oldgarage_sfs.dff Kan iemand die voor mij uploaden aub? Alvast bedankt Reageren
.Timothy Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 (bewerkt) Geüpload, niet ingepakt met WinRAR: oldgarage_sfs.dff Veel plezier en succes nog met modden, maak voortaan wel zelf backups (scheelt weer tijd!) @ marinogangsta hieronder: Haha, wil nog wel eens gebeuren Bewerkt: 22 juni 2008 door VWO-er Reageren
Crypteq Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 (bewerkt) Hallo,Ik heb een file nodig: oldgarage_sfs.dff Kan iemand die voor mij uploaden aub? Alvast bedankt ja hoor, hier heb je, je file: Edit: zie net dat iemand ander gepost heeft. Bewerkt: 22 juni 2008 door BC7 Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Ik zou voortaan even in dit topic posten Speciaal daar voor gemaakt Reageren
Marinogangsta Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Geüpload, niet ingepakt met WinRAR:oldgarage_sfs.dff Veel plezier en succes nog met modden, maak voortaan wel zelf backups (scheelt weer tijd!) Bedankt Normaal backup ik altijd 1 keer niet, gelijk fout Reageren
Dj-Raf Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 (bewerkt) Hallo, Voor GTA SA graag: -Premier.txd -Premier.Dff -vehicles.ide -handeling.cfg Alvast Bedankt Bewerkt: 22 juni 2008 door Dj-Raf Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Ik zou voortaan even in dit topic posten Speciaal daar voor gemaakt En jij voortaan geen moderatorgedrag vertonen, moderators zijn speciaal daarvoor aangesteld. Samengevoegd Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Ik heb cs_head.dff nodig (voor SA). Alvast bedankt Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Hier heb ik het bestand voor je. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.