Jump to content

Aanvraag Bestanden/Data van GTA

Recommended Posts

• Reacties 2.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• K.O.

159

• -Matthijs-

113

• Donald F. Duck

89

• Ghost_Rider

89

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Dit gaat heel dom klinken, maar ik ben vergeten het originele .dff bestand van de shamal te vragen :bonk:. Als iemand die ook voor me kan uploaden zou dat helemaal geweldig zijn...

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Zou iemand even de hele map: Bank_002 voor mij willen uploaden?

Die map zit in de file GENRL die je met SAAT eruit kan halen.

Bewerkt: door Issie3222
Geplaatst:
Download je bestand hier.
Ik weet niet of dit ook goed is, maar hier heb je het hele GENRL bestand dat ik toevallig laatst heb geupload. Hier kun je ook natuurlijk zelf Bank_002 uit halen als je wilt.
Geplaatst:

Ik weet helemaal niet welke versie van San Andreas je hebt, dus upload ik V1 én V2 van de script.img. ;)

Geplaatst:

Misschien een domme vraag maar is het normaal dat ik een bestand krijg die: ''V1_files'' heet?

Want als ik de het download en uitpak krijg ik namelijk dat bestand! en niet de Script.img.

Geplaatst:
Misschien een domme vraag maar is het normaal dat ik een bestand krijg die: ''V1_files'' heet?

Want als ik de het download en uitpak krijg ik namelijk dat bestand! en niet de Script.img.

Dat is normaal. Of althans, dat gebeurt bij mij ook. Het ligt waarschijnlijk aan de manier waarop ..::GhostRider::.. de bestanden gearchiveerd heeft. Door met een Hex Editor naar het extensieloze V1_files te kijken kom je er al gauw achter dat dit ook een RAR bestand is. Een rar bestand binnen een rar bestand dus. Open het bestand dus met WinRar en pak dan de bestanden die in V1_files zitten uit. Dan krijg je wel main.scm en script.img.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...