Issie3222 Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Dat is normaal. Of althans, dat gebeurt bij mij ook. Het ligt waarschijnlijk aan de manier waarop ..::GhostRider::.. de bestanden gearchiveerd heeft. Door met een Hex Editor naar het extensieloze V1_files te kijken kom je er al gauw achter dat dit ook een RAR bestand is. Een rar bestand binnen een rar bestand dus. Open het bestand dus met WinRar en pak dan de bestanden die in V1_files zitten uit. Dan krijg je wel main.scm en script.img. Heel erg bedankt K.O.! Reageren
TheRenz Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Voor : GTA San Andreas Ik zoek de file oldgarage_sfse.txd Reageren
K.O. Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Voor : GTA San AndreasIk zoek de file oldgarage_sfse.txd Veel succes er mee: Reageren
Jery Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Mijn American.gxt van gta vice city is dood. dus nu kan ik alleen nog maar spelen op talen die ik niet ken. je kan me trouwens ook vertellen waar ik de nederlandse versie kan vinden Reageren
noordsider Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 (bewerkt) ik heb een entrypoint van een ogg.dll file nodig kan ik die mischien krijgen alvast bedankt en het is van gta s.a. Bewerkt: 30 juni 2008 door noordsider Reageren
K.O. Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 (bewerkt) Mijn American.gxt van gta vice city is dood. dus nu kan ik alleen nog maar spelen op talen die ik niet ken. je kan me trouwens ook vertellen waar ik de nederlandse versie kan vinden Waarom zou je een typisch Amerikaanse game uberhaupt in het Nederlands willen spelen? Hier heb je american.gxt weer terug:ik heb een entrypoint van een ogg.dll file nodig kan ik die mischien krijgen alvast bedankt en het is van gta s.a.Een entrypoint van een ogg.dll? Geen idee waar je die zou moeten vinden, maar ik denk dat de kans groter is als je op gtaforums.com gaat zoeken. Ik kan me niet herinneren hier ooit iemand te hebben gezien die .dll bestanden oproept voor zijn toepassing. Mocht je het bestand zelf nodig hebben dan heb je dat hier:(Edit: verkeerde american.gxt; even aangepast.) Bewerkt: 1 juli 2008 door K.O. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 (bewerkt) oldgarage_sfse.txd please Hieronder: Oh, lol? Bewerkt: 3 juli 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
-Omar- Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 oldgarage_sfse.txd please Een paar posts boven je ^^. Reageren
StropStrikkers Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 hee ik heb net gta 4 gehaald en kom direct probleem tegen iets van dat de region code onjuist is, weet iem wat dit inhoud of moet ik hiervoor naar een ander topic?? thanx Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 heeik heb net gta 4 gehaald en kom direct probleem tegen iets van dat de region code onjuist is, weet iem wat dit inhoud of moet ik hiervoor naar een ander topic?? thanx Ik zou het even hier posten Reageren
cavorpa Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 wie kan me data die in de map rockstar games - san andreas - data zit ik heb deze data nodig -carcols -cargrp.dat -carmods.dat -schopping.dat -surface.dat -timecyc -weapon.dat aleen deze data's heb ik nodig als je geen zin hebt om almaal te sorteren geef maar de hele DATA map alvast verschrikelijk bedankt Reageren
.Timothy Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Een aardige lijst...voortaan kun je beter zelf al back-ups maken carcols.dat carmods.dat cargrp.dat weapons.dat shopping.dat surface.dat timecyc.dat Reageren
swattie Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 hallo ik heb gta san andreas, en heb perongeluk het bestand map verwijderd. ik heb hier dus gen backup van, kan iemand me helpen? thanks Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 halloik heb gta san andreas, en heb perongeluk het bestand map verwijderd. ik heb hier dus gen backup van, kan iemand me helpen? thanks Die map is gewoon te groot om te sturen, ik raad je aan om SA opnieuw te installeren Reageren
swattie Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 halloik heb gta san andreas, en heb perongeluk het bestand map verwijderd. ik heb hier dus gen backup van, kan iemand me helpen? thanks Die map is gewoon te groot om te sturen, ik raad je aan om SA opnieuw te installeren kun je hem anders over msn/skype sturen? want anders ben ik al mijn mods kwijt... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.