Jump to content

Aanvraag Bestanden/Data van GTA

Recommended Posts

• Reacties 2.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• K.O.

159

• -Matthijs-

113

• Donald F. Duck

89

• Ghost_Rider

89

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Wauw, dankje :D

Maar ligt het aan mij of is dit de VC file? :puh:

*testen*

Woei! Het werkt! :D En er zitten zelfs verbeterde textures bij! :D Dankje! :D

Bewerkt: door ikt

Wie heeft er voor mij de orginele glenshit.dff en glenshit.txd? Alvast bedankt :tu:^_^:D

Bewerkt: door Richard_Alfring
Geplaatst:

Voor GTA: San Andreas, heeft daar iemand de originele steak.txd, steak.dff, streakc.txd en streakc.dff voor mij?

Ik heb wel een back up gemaakt van mijn installatie... maar ik weet niet precies waar ik deze specifieke bestanden kan vinden.. als iemand mij dat ook zou kunnen vertellen zou het geweldig zijn :D

Vast bedankt!

Geplaatst:

Alsjeblieft, ingepakt met WinRAR.

Bestanden worden over 24 uur verwijderd.

Bestanden kun je overigens voor het verwijderen/vervangen ook gewoon backuppen. Dat doe je door in plaats van 'Delete' of 'Replace', 'Extract' te kiezen. Dan zoek je een locatie op (bijv. bureaublad). Een andere keer verwijder je 'm eerst, en voeg je 'm dan weer toe.

Danku hartelijk :D Ik zie net dat alleen streakc.txd erin zit... zou je al die 4 bestanden kunnen uppen voor mij? Vast bedankt :D

Maar al die voertuigbestanden staan toch in GTA3.img? Die kan ik toch niet openen? :?

Bewerkt: door Skaterkills
Danku hartelijk :D Ik zie net dat alleen streakc.txd erin zit... zou je al die 4 bestanden kunnen uppen voor mij? Vast bedankt :D

Maar al die voertuigbestanden staan toch in GTA3.img? Die kan ik toch niet openen? :?

• Je kan je pakketje openen met Winrar, Klik , neem dan gelijk de 1e dus Nederlandse versie.
  • En je kan GTA3.img openen met IMG-tool, tenminte daarmee kan je streakc.txd toevoegen zodat alles weer normaal werkt ( Klik hier voor IMG-Tool )

Je kan IMG-Tool uitpakken d.m.v. Winrar die je als het goed is ervoor had gedownload.

Bewerkt: door GekkieJ01

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...