kees1991 Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 ik heb (al heel lang) auto cat 2000 op mijn pc ik kan er nog (nog!) niet ergt wat van maar met een tut dan lukt het wel aardig. nu hat ik een vraag. kun je met auto cat ook moden?? dat dus als je een model ecporteenst als een d3s bestand en dan inporteert in zmodeler en dan in gta (vice sity) dumpen ?? kan dat ?? k sal wel ff besig gaan een model te maaken en dan te uploaden hier dan kan iemant als die dat voor mij wil doen kijken op die het ingame kan grijgen (het liefst in gt VC) self kan ik (hellaas) geen models ingame seten k het heb al so vaak geprobeert. met moomaper en zmodeler 3dmax en alle troep. maar t lukt mij niet. dus wil iemant dat voor mij doen. een model ingame seten . (als het mogelijk is om met auto cat te moden) Reageren
ikt Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 pak gmax en kams fdd script ofzo. Met die kan je dan dingen exporteren Reageren
Wazuup Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 (bewerkt) Ik neem aan dan auto cat een moddeling programma is? Als je hem exporteerd als 3ds en dan in zmodeller open moet het volgens mij gewoon lukken. Greetz Wazuup Bewerkt: 21 april 2006 door Wazuup Reageren
kees1991 Geplaatst: 21 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2006 auto cat 2000 is een heel moeilijk (vint ik) 3d modelling progama net als 3d max met die kam script heb ik ook al geprobeert maar kan nu niet meer omdat mijn 3d max niet meer kan omdat de trail bijna afgelopen is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.