gta san adreas fan @ Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 ik heb een vraagje over de map gta userfiles wat moet daar in gezet worden of wat komt ermee dus eigenlijk snap ik niet wat ik met dat mapje aanmoet. C:\Documents and Settings\HP_Eigenaar\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files Reageren
Dynamic Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 (bewerkt) Hier Worden joun Savegames,Gemaakte Fotos, En als je wilt kan je muziek toevoegen aan je eige Radio! je moet ze scannen met SA en je hebt je eige radio staion! Als je dit weggooit ben je je savegames Kwijt! en moet je helemaal opnieuw beginnen! Veel suc6! Dynamic Edit:Offtopic: 380 Posts Bewerkt: 21 april 2006 door Dynamic Reageren
gta san adreas fan @ Geplaatst: 21 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2006 DAn nog een vraagje en alvast bedankt. Hoe werkt dat dan precies met die eigenradio en muziek? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 (bewerkt) Hey San Andreas fan @, Als eerste zet je de liedjes in de map User Tracks. Dat vind je in Mijn documenten in de map San Andreas User Files. Als je dan het spel opstart ga je als eerste naar Options, dan klik je op Audio. Dan zie je ongeveer in de midden User Track Options staan. Dan klik je op Scan User Tracks. Dan scan hij de liedjes en kun je ze horen. Vergeet tijdens het spel niet de radio op San Andreas User Radio te zetten. Ik hoop dat het zo lukt. Bewerkt: 21 april 2006 door Ruurd31 Reageren
gta san adreas fan @ Geplaatst: 21 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Dat is goed en bedankt voor de hulp en ook voor de verdere hulp. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 (bewerkt) Bedoel je dat je je eigen nummers wilt luisteren in SA? Dan moet je het volgende doen: Ga naar de map Deze Computer - Program Files - Rockstar Games - San Andreas User Files. Ga naar de map User Tracks en plak daar een paar liedjes in die je wilt luisteren. Er zal dan ingame een eigen radio station komen met de nummers die jij erin hebt gezet. Veel succes. Edit: Ruurd was mij voor. Bewerkt: 21 april 2006 door General Lee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.