Blu3ice Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Hallo, ik heb een vraagje: ik zou een psp kopen en dan ook gta:lcs. Ik heb slechts een "vraag" en dat is hoe je moet richten. Is het weer met de knoppen, of met de joystick? Wordt er automatisch gericht? Bedankt voor jullie hulp! Reageren
VforV Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Ik heb slechts een "vraag" en dat is hoe je moet richten. Richten doe je door de rechter schouderknop ® ingedrukt te houden. Je kan wisselen van target door < en > (op D-pad) in te drukken. Is het weer met de knoppen, of met de joystick? Wordt er automatisch gericht? Er zijn twee besturingsopties. De eerste staat op de achterkant van het boekje van LCS en op WikiGTA Hier wandel en stuur je met de joystick (dit is voor mij de handigste). Je hebt ook een tweede besturingsoptie. Daar wandel en stuur je met de pijltjes. Reageren
The Italian Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 (bewerkt) Je gebruikt de schouderknoppen om te richten je richt gelijk automatisch en om ""handmatig te schieten moet je de rechterschouder knop ingedrukt houden en dan met de analoge D pad(dat pookje linksonderaan de psp) de richting bepalen en dan met rondje schieten. at your service VforV is me net voor zijn tekst is ook beter uitgelegt dan de mijne. Bewerkt: 21 april 2006 door The Italian Reageren
Blu3ice Geplaatst: 21 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Ik heb slechts een "vraag" en dat is hoe je moet richten. Richten doe je door de rechter schouderknop ® ingedrukt te houden. Je kan wisselen van target door < en > (op D-pad) in te drukken. Is het weer met de knoppen, of met de joystick? Wordt er automatisch gericht? Er zijn twee besturingsopties. De eerste staat op de achterkant van het boekje van LCS en op WikiGTA Hier wandel en stuur je met de joystick (dit is voor mij de handigste). Je hebt ook een tweede besturingsoptie. Daar wandel en stuur je met de pijltjes. Je gebruikt de schouderknoppen om te richten je richt gelijk automatisch en om ""handmatig te schieten moet je de rechterschouder knop ingedrukt houden en dan met de analoge D pad(dat pookje linksonderaan de psp) de richting bepalen en dan met rondje schieten. at your serviceVforV is me net voor zijn tekst is ook beter uitgelegt dan de mijne. OK, bedankt allemaal voor jullie vlugge reactie Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 De sony psp heeft de zelfde besturing als de ps2. Maar als je San Andreas op de pc speelt. Is het heel erg wennen aan de bediening. Binnen een paar dagen wist ik pas de bediening. En richten doe je moet de R. De R zit rechts boven op de sony psp. En als je richt met de R en dan op het onderste pijltje klikt. Dan kun je ook op auto,s richten. En ik zou zeggen eerst kopen en dan pas vragen. Je ziet het allemaal vanzelf wel. Ik zou de sony psp met GTA LCS kopen. Je krijgt er GEEN spijt van. Ik ben met mijn sony psp met GTA LCS ook heel tevreden. Veel succes nog he. GROETJES DENKAANHENK. Reageren
Blu3ice Geplaatst: 23 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Ik zou de sony psp met GTA LCS kopen.Je krijgt er GEEN spijt van. Ik ben met mijn sony psp met GTA LCS ook heel tevreden. OK, ik denk dat ik hem ga kopen. Nog even overleggen met mijn ouders of zij mij willen sponseren, anders betaal ik hem zelf. Bedankt allemaal! Reageren
Blu3ice Geplaatst: 29 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Sorry dat ik dubbelpost, maar anders blijft het topic zo laag. Hier is mijn vraag: kan je met de psp ook savegames uitwisselen? Alvast bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.