Sa_bulldog Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 (bewerkt) Oke heb Gta: san Andreas Al een Poos maandje of 2 Maar speel het pas vanaf Gisteren wou de 100% Save Game Downloaden maar Krijg ik Fout Melding ...... En De Multiplayer Game 1.1 .... ook al Kan iemand Mij vertellen of het ook wat uitmaakt waar ik ze neer kwak en als ik ze ergens moet neer kwakken Kan ik Linkje krijgen Bijv. (C:)/Program Files/Rockstar Games/??????????? ( vul de rest maar in dan ) Alvast Bedankt........... Bewerkt: 21 april 2006 door Sa_bullldog Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 (bewerkt) Hey SA Bulllogg, Ik weet denk ik je probleem wel. Sinds een maand of 3-4 heeft Rockstar een nieuwe versie van San Andreas uitgebracht. Versie 2. Hiermee kun je niet modden, en MTA is een mod. Je kunt dus geen MTA spelen. Elke keer als jij een savegame download, download je waarschijnlijk een savegame van versie 1. Omdat jij versie 2 hebt, kun je alleen maar versie 2 savegame's laden. Je zult dus opzoek moeten gaan naar een 100% savegame van versie 2. Als je een toch MTA wil spelen. Dan moet je je spel downgraden. Het spel verlagen naar versie 1. Je kunt nu ook modden en andere dingen doen. Je kunt nu gemakkelijker savegame's downloaden en meer. »Hier« kun je de patch downloaden om je spel te downgraden. Het is volledig legaal en helemaal gratis. Als je je spel niet wilt downgraden, dan heb ik »hier« nog een 100% savegame voor versie 2 voor je geupload. Mocht je die eventueel willen hebben, dan kun je hem downloaden. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Succes Bewerkt: 21 april 2006 door Ruurd31 Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 21 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Hey Man ! Ruurd31 Dankje voor je Tips aleen mis nog iets ..... Heeft et van Enig belang waar ik hem neerkwak ik bedoel in welke File van San andreas Kon get namelijk niet in je Post Vinden ........ Voor de Rest ... Wil ik eerst es de Hele Map Door Rijden weet ik veel Daarna Kijk ik wel of ik MTA wil gaan doen Bedankt Reageren
Blastov Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Savegames moeten geplaats worden in: Mijn Doucmenten\GTA San Andreas User Files Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 21 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Dank Blaster27 Wist het allemaal even niet meer :$ Oke ... Ben heel blij dat mensen mij met me vragen en problemen helpen maarnu heb ik 2 problemen minder en er 1 bij De ... 100% savegame voor versie 2 werkt niet zo als het moet *Helaas* Hij gaat lading Plaatjes Enzovoort en dan ..... Loading Data en sluit hij af Iets wat ik fout kan hebben gedaan of .. licht het aan het Filetje Reageren
Le MrG Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Ik krijg nooit een bericht van "Loading Data" Is dit alleen in V2 zo ? Reageren
Little Mister Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Dat heeft niks met versies te maken. Je krijgt het als het goed is als je een save game gaat loaden. Misschien is er dan toch iets fout aan de save game of zo. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Er is helemaal niets fouts aan die savegame hoor! Mocht je mij toch niet vertrouwen, of voor de zekerheid gaan. Dan is hier de download link: http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=1183 Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 22 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Zal ik je iets Leuks Vertellen ruud31 Ik vertrouw je wel daar niet van maar Het is toch echt niet oke kheb de 100% Save Game van de Gta Games ( Downloads ) geprobeert en die doet het wel....... Kan jij niks aan doen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.